Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72524 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: e.l.f.
« Vastaus #270 : 24.08.12 - klo:20:25 »
^ Mulla on noita lappuja käytössä ja ihan hyviä ovat! Normaalisti viikonlopun tai muiden vapaiden/lomien aikana käytän niitä vain satunnaisesti, mutta työpäivien aikana aina. Hyvä on niillä rasvaisuutta painella pois ja korjata sen jäljiltä meikkiä (t-alueelta, joka on mulla ongelma-alue).

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #271 : 25.08.12 - klo:16:58 »
Olen nyt lämmennyt tuolle HD Powderille! Tosiaan auttaa kasvoja pysymään mattana ja häivyttää mun jättisuuria huokosia.

Täältä myös big thumbs up HD puuterille, se tosiaankin tasoittaa sekä pitää ihon mattapintaisena jopa kesäkuumalla eikä nassu silti näytä yhtään puuteroidulta läheltäkään katsottuna. Tilaan tätä saletisti uudestaan heti kun nykyinen käytössä oleva purkki tyhjenee. Tosin tuote vaikuttaa hyvin riittoisalta eli ei tarvinne ihan heti laittaa uutta tilausta menemään...  :)

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 07.09.12 - klo:19:11 »
Vihdoin sain paketin, vaikka tarvetta olisi ollut jo viikko sitten. No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Tilasin Mineral eyeshadow primerin, mustan Waterproof eyeliner penin, HD-powderin, Bamboo angled blush brushin, Angled contour brushin ja mustan wristletin. Mukana tuli ilmainen mystery bag, joka sisälsi Cream eyeshadown sävyssä Teal party, Eyeliner & shadowstickin sävyssä Smoke/Black sekä Mineral moisturizing lip tintin sävyssä Rose.

Äkkiseltään kokeiltuna eyeliner on oikein kiva, joskin kynän pää meni heti vähän karvaiseksi. Totesin, että tämänhetkisillä meikkaustaidoilla paras tulos syntyy töpöttelemällä lineria ripsirajaan ala- ja yläpuolelta. Viivaa vetämällä tuloksena on kummalliset Ulla Taalasmaa-silmät.  ::) Jäljen kestävyys jää vielä nähtäväksi.

HD-powderia ehdin vasta swatchata ja vaikutti kyllä hyvältä. Varmaan sillä saa hyvinkin sileän ja tasaisen näköisen ihon. Ainakin odotukset on korkealla! Määrällisesti puuteria on mielestäni aika vähän tuossa purkissa, mutta jospa se on riittoisaa.

Mineral moisturizing lip tint sävyssä Rose on sävyltään hyvin hento ja "turvallinen". Koostumus on puikosta levittäessä ohutta, mutta huulilla tuote kuivuu ikävästi ja korostaa ryppyisiä huulia.

Siveltimet on ihanan pehmeitä, vaikkakin hieman halvanoloisia jos vertaa vaikka Ecotoolsiin. Eiköhän nuo hintansa kuitenkin hauku.

Muita tuotteita en ole vielä sen tarkemmin kokeillut, mitä nyt vahingossa heti tuhosin Eyeliner & shadowstickistä sen linerpään törkkäämällä korkin kiinni ilman että ruuvasin kynää takaisin sisäänpäin. :ts
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #273 : 11.09.12 - klo:17:17 »
Minulla on ollut HD-puuteri jo reilun vuoden meikkilaatikon pohjalla lähes käyttämättömänä. Nyt pitkästä aikaa kokeilin ja kyllä tämä tavallista irtopuuteria  paremmin toimii rasvaisella ihollani. Taidanpa ottaa tämän nyt vakikäyttöön. Joskus on hyvä käydä läpi meikkivarastoja  :)

Studio-sarjan Kabuki brush on suosikkini Elf-tuotteista. Käytän tätä päivittäin meikkivoiteen levitykseen. Sopivan pehmeä ja hyvän kokoinen. Ostan ehdottomasti uudestaan, jos tulee tarve.

Uutuustuotteista haluaisin testata luomivärinelikkoja, kunhan varastoja täydennettäisiin ja tulisi sopiva tarjous. http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~477.htm
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #274 : 11.10.12 - klo:13:07 »
Osaisiko joku suositella poskipunaa elfiltä? Olen käyttänyt tuota studio sarjan Candid coralia, mutta se ei oikein näy, joutuu kerrostamaan paljon. Mikä muu voisi sopia?

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #275 : 29.10.12 - klo:09:37 »
Elfiltä tulee jatkuvasti sähköpostia alennuskoodeista ja -kampanjoista, pahus kun en ole voinut hyödyntää niitä koska syksyn mittaan on ollut muita paljon tärkeämpiä rahareikiä :( Seuraava tilaus lähtee sitten viimeistään veronpalautusten tultua, akuuttia tarvetta on ainakin näille:
- bamboo complexion & powder brush (ihan huippuja siveltimiä!)
- nourishing cuticle pen
- conditioning lip balm & lip balm spf 15
- brow colour
- lotion wipes (kätsyjä matkoilla)
- mineral infused face primer (loistokamaa, mutta ei kovinkaan riittoisaa)

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #276 : 11.11.12 - klo:23:00 »
Tulisi jo joku kiva ale-kamppis! Mulla on wish-listillä hirmuinen määrä tavaraa, jota himottaisi päästä kokeilemaan. Lisäksi mun Shine Eraser-laput on päässeet loppumaan jo aikoja sitten ja tarvitsisin kipeästi niitä lisää!
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #277 : 13.11.12 - klo:23:15 »
Eipä mennyt kuin pari päivää, kun sähköpostiin tupsahti -30% alekoodi :p Pakkohan se oli siis laittaa tilaus menemään.
Mukaan lähti kolme sivellintä eli Bamboo Contour Brush, Studio Blush Brush sekä bamboo blending brush jollainen multa jo yksi löytyy entuudestaan, mutta hyvät häivytyssiveltimet ovat sen verran harvassa, että pitääpä hankkia toinenkin.
Lisäksi tilaukseen lähti Mineral-puolen Eyeshadow Primer, Studio-puolen Baked Eyeshadow sävyssä Burnt Plum ja Cool Bronzer.
Olin oikeasti Shine Eraser-lappujen tarpeessa ja niitäkin lähti pari pakettia mukaan sekä vaihtotyynyjä ripsentaivuttimiin.

Tilaus teki hitusen alle kolmekymppiä, joten yhdeksän tuotetta lähti melko halvalla.

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #278 : 14.11.12 - klo:20:07 »
Innostuin kanssa tilailemaan. Harmi että ehin tehä tilauksen ennen kuin luin tuon kehun Bamboo sarjan häivytyssiveltimestä.
Tilasin kuitenkin sen Smoky Beauty Booksin.. Elfin luomiväreistä ei ookaan aikasempaa kokemusta. Lisäksil lähti yks glossy gloss huulikiilto, Studio fan Brush, Small stipple brush ja tone correcting powder.. ja tää viimenen oli täysin heräteostos.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #279 : 24.11.12 - klo:23:06 »
Kuten aiemmin mainitsin, tilasin sävyn Studio-sarjan Baked Eyeshadown Burnt Plum. Se on sävyltään upea ja koostumukseltaankin aivan mainio! Ei ollenkaan jauhoinen, eikä varise ja pigmenttiäkin riittää. Häivyttämällä saa keveämmänkin sävyn, jollaista itse käytin tänään. Varmasti näyttää aivan upealta jos märällä siveltimellä pyyhkäisee luomille. Ah, näitä haluan lisää ainakin sävyissä Pixie ja Bark! Tavaraakin yhdessä napissa on kiitettävästi, 3,5g eli saman verran kuin esim. MUS:in Microshadow-napeissa.

EDIT: mielestäni juuri tuo Burnt Plum-sävy on omiaan vihreäsilmäisille.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 25.11.12 - klo:14:37 »
Paula Begouin kehuu Elfin mineraalihuulipunia. Onks kellään kokemuksia?
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #281 : 25.11.12 - klo:16:50 »
^ Mulla on sävy Pouty petal, joka on ainakin omilla huulilla melko hento sävy. Mutta juuri sen takia tykkäänkin tästä, kun saa luonnollisen huulimeikin eikä edes peiliä tarvi käyttää. Tämä ei myöskään kuivata huulia. Muitakin sävyjä olen kokeillut (en tarkemmin muista nimiä), jotka olivat paljon pigmenttisempiä mutta koostumukseltaan samanlaisia.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #282 : 02.12.12 - klo:12:04 »
Nyt elfillä -50% tämän päivän ajan! eikun tilaamaan :D

EDIT: niin ja koodi on 50305.

Ihan mahtavaa, nyt sain tilattua paljon sellaisia juttuja, joita olen laittanut korvan taa juuri -50% alea ajatellen :P
« Viimeksi muokattu: 02.12.12 - klo:12:37 kirjoittanut jatta »

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 02.12.12 - klo:14:09 »
V*tun Elf oikeesti. ;D Siellä sivuilla on nyt hirvee ruuhka, nuo sivut on uudistunu ja mun tili on hävinnyt jonneki.. Ja sitten kun viimein sain ostoskorin tehtyä niin, että saan tuon alen, niin ta-daa, se ostoskori onkin tyhjentynyt kun yritän logata sisään eikä tiliä löydy. :ts Ja koko tohon äskeiseen rumbaan meni n. 2 tuntia. Ei muuta kuin uutta tiliä luomaan ja taas 2 tuntia ostoskorin täyttämiseen.

Nuo uudet sivut on muutenkin ihan tyhmät.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #284 : 02.12.12 - klo:14:16 »
Mua harmittaa se, kun sieltä on poistunut se wishlist ja laitoin siitä palautettakin, että se tahdotaan takas! Oli niin kätevä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos