Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72525 kertaa)

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
Vs: e.l.f.
« Vastaus #285 : 02.12.12 - klo:15:26 »
Ei hemmetti, on tosiaan hieman ruuhkaa elfin sivuilla   :P Saa nähdä, saako sieltä ylipäätään mitään tilattua tämän päivän aikana. Yritys tulee kyllä olemaan kova, sillä ostoslista on pitkä.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 02.12.12 - klo:15:27 »
No huh. Nyt vissiin sain tilauksen läpi, vaikka Paypalin kanssa maksaessa oli kyllä pikkuisen ongelmia... Ei tullut vielä tilausvahvistusta, mutta maksu meni kyllä läpi. ::) Tää on kyllä vika kerta kun lähen näihin alekoodisekoiluihin mukaan Elfillä. Paremminkin ois aikansa voinut käyttää, prkl. Eihän siihen mennytkään kuin 1,5h että sain uuden tilauksen pukattua sisään ja maksettua sen.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #287 : 02.12.12 - klo:16:32 »
Jaa-a, mä sain tilauksen kasaan mutta toi alekoodi ei kyllä toimi  :-[

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #288 : 02.12.12 - klo:16:47 »
Ostoskorissa pitää olla tavaraa vähintään 30 punnalla.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #289 : 02.12.12 - klo:16:54 »
Mulla on 47 punnalla, en tiedä mikä voi mättää  ???

Edit: No nyt se koodi toimi! Ehkä 10. yritystä se vaatikin :D
« Viimeksi muokattu: 02.12.12 - klo:17:01 kirjoittanut Kayla »

Poissa iina

• Haiven
  • *
« Vastaus #290 : 02.12.12 - klo:18:09 »
Joopa, vanha tili kadonnut ja wishlist myöskin, että voi ketuttaa  >:(.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 02.12.12 - klo:19:11 »
Jei sain tilattua itsekkin. Miehen nimellä tosin tilattiin, koska en ole saanut vielä uutta korttia niin en voi maksaa omallani  ::)

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #292 : 02.12.12 - klo:21:16 »
Apua tilasin taas, mutta mulla toimi ainakin äsken ihan hyvin. Lataili vähän kauemmin sivuja ku yleensä mut muuten ei valittamista.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #293 : 02.12.12 - klo:21:52 »
Apua tilasin taas, mutta mulla toimi ainakin äsken ihan hyvin. Lataili vähän kauemmin sivuja ku yleensä mut muuten ei valittamista.

Sama täällä. Tilasin tosin ihan heti kun tuo alekoodi vain sähköpostiin tupsahti :)
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa tipitii

• Haiven
  • *
« Vastaus #294 : 07.12.12 - klo:18:41 »
Voi räkä - yritin tilata usan elfiltä josta olen joskus muinoin tilaillut. Asiakastiedoistani olivat kadonneet osoitetiedot eikä niitä voinut syöttää muuta kuin usa:n ja kanadan asukit. Kysyin asiaa asiakaspalvelusta ja ohjasivat elf.uk sivuille jossa on tietenkin paljon kalliimmat hinnat ja jossa sähköpostiini tupsahtanut 40 prossan ale studio-tuotteista ei sitten ollutkaan voimassa. Taisi jäädä tästä lafkasta tilailut tähän jos hinnat kerta noin paljon korkeammat kuin ennen >:(. PLÄÄH! 

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 09.12.12 - klo:11:11 »
Te -50% rytäkässä tilanneet: joko olette saaneet shipped ilmoituksen? Mulle ei oo tullut mitään, paitsi no se tilausvahvistus tuli lopulta, mutta yleensä E.l.f on lähettänyt parin päivän päästä vähintään jonkun "shippings delayed" viestin. Nyt ei ole tullut mitään, joten mietin että meniköhän se mun tilaus sit mihinkään perille asti.. :( Ärsyttävää säätämistä.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #296 : 09.12.12 - klo:12:38 »
Mullekkaan ei oo vielä tullut ja olen itsekin miettinyt että onkohan mennyt läpi :-\
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #297 : 09.12.12 - klo:19:52 »
Mulle ei ole tullut mitään shipping delayed-viestiä, muttei myöskään ilmoitusta että paketti olisi shipattu. Tilausvahvistus mulle tuli ihan normaalisti. Kummallista kyllä, sillä elfin tilaukset tulee yleensä todella sukkelaan.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #298 : 10.12.12 - klo:01:41 »
Mullekaan ei ole tullut mitään meilivahvistusta, mutta Elfin sivuilla lukee, että mun tilaus on "released for delivery" jos nyt oikein muistan (tarkistin asian aiemmin). Eli ehkä ne sieltä tulee  :)
« Viimeksi muokattu: 10.12.12 - klo:09:54 kirjoittanut Kayla »

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 10.12.12 - klo:08:27 »
Te -50% rytäkässä tilanneet: joko olette saaneet shipped ilmoituksen?

Mulle on tullut meiliin 4.12. shipped-ilmoitus.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.