Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72960 kertaa)

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
Vs: e.l.f.
« Vastaus #30 : 04.05.10 - klo:23:42 »
Pakko hehkuttaa että Studio Complexion Perfection on viimeistelypuuterina aivan mahtava, neutraloi punasuutta ja silmänalusten väriä. :)
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #31 : 10.05.10 - klo:03:41 »
Pakko hehkuttaa että Studio Complexion Perfection on viimeistelypuuterina aivan mahtava, neutraloi punasuutta ja silmänalusten väriä. :)

Miten olet käyttänyt tätä: ohut kerros kaikkien värien sekoitusta kauttaaltaan kasvoille vaiko tiettyä sävyä tiettyyn kohtaan? Kuivattaako ihoa?

Mua kiinnostaisi tilata tuo kokeiluun kun sitä on kehuttu paljon ja jos kerran käy koko kasvoillekin niin luulisi, etteivät yksittäiset värit olisi liian pigmenttisiä. Houkuttelisi lähinnä kokeilla keltaista silmänalusille ja vihreää satunnaiseen punoitukseen. Mulla kuitenkin aiemmat kokeilut voidemaisten taittovärien kanssa on päättyneet aina kehnosti koska kokeilemani tuotteet ovat ilmeisesti olleet turhan pigmenttisiä vaalealle iholleni ja nyt kun käytän mineraalipohjaa niin puuterimainen tuote soveltuisi varmaan jauhemaista paremmin.

Muutenkin kyllä houkuttelisi kokeilla ainakin geelirajausta ja golden bronzeria, myös mineraaliposkipunissa oli nättejä sävyjä.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
« Vastaus #32 : 10.05.10 - klo:09:51 »

Miten olet käyttänyt tätä: ohut kerros kaikkien värien sekoitusta kauttaaltaan kasvoille vaiko tiettyä sävyä tiettyyn kohtaan? Kuivattaako ihoa?

Oon käyttäny sitä ihan sudilla kaikki värit yhteen meiningillä ja pienemmällä sudilla just häivyttää silmänalusia. Värit ei tod oo pigmenttisia, oikeastaan tulee nassuun "translusenttisen" (mikä sana Leveä hymy ) näköisenä. Ihan huoletta nassuun vaan, naamasta ei tuu kirjava, ja ei mun mielestä oo kuivattanut ihoani mitenkään.  Mullakin on aivan valkoinen iho, luulen et toimisi sullakin.
ja nuo geelirajaukset on ihan loistavia, on syrjäyttäny MACn fluidlinen hyllystäni. Pysyy hyvin ja täyteläiset värit, paitsi se vaalea on musta silmän korostukseen ok ei rajauksena oikein toiminut. Oon sitä käyttäny kyllä sisäluomelle.
« Viimeksi muokattu: 10.05.10 - klo:09:55 kirjoittanut Tummasuklaa Mindy »

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #33 : 10.05.10 - klo:19:29 »
Olisiko kellään kokemusta Pressed powderista http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~161.htm. Kiinnostaisi kokeilla ja ostaa kerralla vaikka pari kappaletta, kun ainakin MUA:ssa on ihan hyvät arvostelut. Sävyksi ottaisin vaaleimman eli porcelain, josta en vain ole varma onko se tarpeeksi vaalea. Aika moni on kommentoinut sen olevan tumma porcelain-sävyiseksi.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Mindy

• Hiushörhö
« Vastaus #34 : 10.05.10 - klo:19:59 »
^mulla on tuo ja todellakin on todella tumma ollakseen porcelaine.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #35 : 10.05.10 - klo:21:23 »
^ Kiitos tiedosta, jätän siis ostamatta, kun puuterin pitäisi olla vaalea. Harmi, kun joillakin merkeillä ei ole tarpeeksi vaaleita tuotteita. Joku puuteri pitää käydä ostamassa kaupasta, kun edellinen tippui lattialle.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
« Vastaus #36 : 11.05.10 - klo:02:36 »

Oon käyttäny sitä ihan sudilla kaikki värit yhteen meiningillä ja pienemmällä sudilla just häivyttää silmänalusia. Värit ei tod oo pigmenttisia, oikeastaan tulee nassuun "translusenttisen" (mikä sana Leveä hymy ) näköisenä. Ihan huoletta nassuun vaan, naamasta ei tuu kirjava, ja ei mun mielestä oo kuivattanut ihoani mitenkään.  Mullakin on aivan valkoinen iho, luulen et toimisi sullakin.
ja nuo geelirajaukset on ihan loistavia, on syrjäyttäny MACn fluidlinen hyllystäni. Pysyy hyvin ja täyteläiset värit, paitsi se vaalea on musta silmän korostukseen ok ei rajauksena oikein toiminut. Oon sitä käyttäny kyllä sisäluomelle.

Kiitos vastauksesta :)
Kuulostaisi ainakin lupaavalta ja jos osoittautuu toimimattomaksi niin eipä tuosta kovin paljoa köyhdy.
Kiva myös kuulla, että geelirajaukset ovat toimivia, oon nyt käyttänyt MUS:in kakkulineria, mutta seuraavaksi haluaisin kokeilla geelirajausta joten ihan hyvä, että löytyi fluidlinea halvempi vaihtoehto kokeiluun - tosin jos tää on hyvä niin voi vielä jäädä fluidlinet kokonaan ostamatta  ;D

Mulla on kyllä nyt luultavasti täysin epärealistiset odotukset näiltä tuotteilta kun ovat saaneet niin valtavasti kehuja!
Tällaista parantumatonta esteetikkoa myös miellyttää kovasti, että studio- ja mineraalilinjan tuotteissa on halspismerkille harvinaisesti hyvin tyylikkäät, vähäeleiset pakkaukset  - en tosin ole nähnyt luonnossa yhtään sarjan tuotetta vielä joten voivat hyvin olla tosi heppoista, halvan näköistä ja helposti särkyvää muovia, mutta ainakin kuvissa miellyttävät mun silmää muotoilultaan.  :)

Tilaukseen lähtivät;

-Golden Bronzer £ 3.50     
-Complexion Perfection £ 3.50    
-Single Eyeshadow    Mystic Moss     £ 3.50          
-Candy Shop Lip Tins    Cherry Bomb £ 1.50       
-Cream Eyeliner    Black  £ 3.50    
-Fan Brush   £ 3.50    

mineraaleja:

-Kabuki Face Brush £ 5.00
-Foundation    Fair Foundation (for porcelain skin and neutral undertones) £ 3.50
-Concealer    Fair Concealer (for porcelain skin and neutral undertones)£ 3.50              
-Blush    Bliss (soft blushed pink) £ 3.50          

Oli ihan pakko sortua kokeilemaan tuota mineraalipohjaa ja peittaria kun inci yllätti positiivisesti: näähän on melkein oikeita mineraalimeikkejä! (sisältävät caprylyl glycolia, mutta ei silikonia, parabeeneja ja kumppaneita, joita lorkun ja kumppaneitten "mineraalipohjista" löytyy) ja sisältävät suojakertoimen 15! Kun hintaakin on 3,5 puntaa kappaleelta niin jos osoittautuvat huonoiksi voin vaikka käyttää nää loppuun kesällä aurinkosuojana säärille, tulee sitten ötökän purematkin peitettyä.  ;D
Kabuki puolestaan lähtee kokeiluun ihan uteliaisuutta ja koska haluaisin kokeilla synteettistä kabukia, odotukset tosin eivät ole kovin korkealla, mutta eiköhän tällekin jotain käyttöä löydy.

1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
« Vastaus #37 : 11.05.10 - klo:23:52 »
Kuulostaisi ainakin lupaavalta ja jos osoittautuu toimimattomaksi niin eipä tuosta kovin paljoa köyhdy.
Kiva myös kuulla, että geelirajaukset ovat toimivia
Oli ihan pakko sortua kokeilemaan tuota mineraalipohjaa ja peittaria kun inci yllätti positiivisesti: näähän on melkein oikeita mineraalimeikkejä! (sisältävät caprylyl glycolia, mutta ei silikonia, parabeeneja ja kumppaneita, joita lorkun ja kumppaneitten "mineraalipohjista" löytyy) ja sisältävät suojakertoimen 15!
Kabuki puolestaan lähtee kokeiluun ihan uteliaisuutta ja koska haluaisin kokeilla synteettistä kabukia,

Tuo kabuki on hurjan iso ja varmasti toimii vartalon ehostukseenkin :) ja StudioLinen pakkaukset oli yllätys minullekkin, että ne on vahvoja ja todella tyylikkäitä, ja niitähän on verrattu Nars:n tyylin kopioinnista. Oon ollut studioLinen tilaamiini tuotteisiin todella tyytyväinen, kaikki on ollut toimivia.
Mineraalipohjia en oo kokeillu, mutta huulipunia olen ja on tolella mahtavia hintalaatusuhteeltaan. Ystäväni oli ostanut sieltä myös sen luomiväripohjustajan ja UDPPn entiselle käyttäjälle, oli hän siihenkin yllättynyt miten hyvin toimii.
« Viimeksi muokattu: 11.05.10 - klo:23:54 kirjoittanut Tummasuklaa Mindy »

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 12.05.10 - klo:01:43 »
^Sä oot Mindy ihan varmasti joku e.l,f:n agentti!  ;D

Tosiaan, pakkaukset ovat aivan hävyttömän identtisiä NARS:ien kanssa - uskomatonta, etten ole huomannut tota, mutta mua on hämännyt NARS:in fontti, josta en yhtään tykkää, näyttää tosi halvalta ja kasarilta kun e.l.f:n fontti puolestaan on sopivan pieni ja tyylikäs! Pahoittelen kuvatulvaa, mutta pakko demonstroida:

Itse sen sijaan huomasin, että e.l.f:n mineraalien starter kit on selvästi ottanut "hieman" vaikutteita bare mineralsin vastaavasta.
« Viimeksi muokattu: 12.05.10 - klo:01:45 kirjoittanut tragedia »
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #39 : 12.05.10 - klo:20:36 »
Tilasin joku viikko sitten e.l.f.iltä lähinnä Studio- siveltimiä ja olen tykännyt niistä. Yhtäkään karvaa ei ole vielä irronnut ja ne ovat todella pehmoisia.
Ja tilasin myös huvikseni kokeiluun Eyelid Primerin, koska sen sai 1 dollarilla. Ja se toimii ainakin itselläni. Tasoittaa silmäluomien sävyn paremmin kuin UDPP. Se ei kuitenkaan pidä silmämeikkejä ihan koko päivää, mutta työpäivän ajan meikit pysyvät nättinä. Tämä on kuitenkin saanut hyvin ristiriitaisia arvosteluja, joten en uskalla suositella varauksetta. Olin varma, että tämä ei toimisi minulla, koska luomeni ovat todella rasvoittuvat. Mutta tämän hintaiseksi aika huipputuote. :)

Suunnitelmissa on kokeilla ainakin HD-puuteria ja mahdollisesti cream eyelinereita.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 12.05.10 - klo:21:39 »
Kokemukseni perusteella tuo mineraalipohja on aivan yhtä "hyvää", jos ei jopa parempaakin kuin bare minerals. Itse en bare mineralsin pohjasta välitä (kutittaa aivan tolkuttomasti), mutta e.l.f. toimi huomattavasti paremmin, vaikka taitaa sisältää vismuttia sekin (ellen nyt väärin muista).

Olisipa kyllä loistavaa, jos tuo pohja olisi tosiaan toimivaa kun hinta on ihan älyttömän halpa  :)
Ja tietysti pitää toivoa, että sävy olisi sopiva kun eihän sillä pohjalla mitään tee jos on väärää väriä,
Tosin jos pohja on muuten hyvä niin noilla hinnoilla saattaisi ehkä jaksaakin nähdä vaivaa, että sekoittelisi kahta sävyä jos ei sellaisenaan sopivaa löydy, edellyttäen että vaalein sävy on riittävän vaalea.

Vismutti näytti olevan INCI:n "may contain" -merkoinnöissä, en sitten tiedä mitä tuo käytännössä merkitsee, onko vismuttia vain esim. osassa sävyjä vai miten?

Tässä siis pohjan INCI:

Mica,  Zinc Oxide, Titanium Dioxide, Boron Nitride, Caprylyl Glycol.  May Contain: Bismuth Oxychloride (CI 77163),  Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI77499), Maganese Violet (CI77742), Ultramarines (CI77707).

edit.mikä siinä vismutissa muuten on paha juttu kun moni sitä ilmeisesti välttelee? Jotkut ilmeisesti ovat sille allergisia, mutta onko joitain muita syitä, miksi sitä olisi syytä vältellä?
« Viimeksi muokattu: 12.05.10 - klo:21:49 kirjoittanut tragedia »
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #41 : 12.05.10 - klo:22:54 »
^ Kaikki värjäävät aineetkin (Iron Oxides) näyttivät olevan tuossa May Contain -listassa. Aika suurella todennäköisyydellä tuota vismuttia siis pohjasta löytyy, ehkäpä vain sen määrä vaihtelee värisävystä riippuen. Tai juuri noin, että osassa sävyistä on sitä, osassa ei.

Minun tietääkseni tuossa vismutissa ei muuta ongelmaa ole kuin juurikin se, että moni on sille yliherkkä. Jos ei kuitenkaan oma iho reagoi siihen, niin miksei sitä voisi käyttää.

Muuta höpinää... Tuon perussarjan Healthy Glow Bronzing Powder sävyssä Luminance on kuulemma hyvä (vaalea) korostustuote, jossa ei pitäisi olla varsinaista shimmeriä vaan sellaista todella hillittyä hohtoa. Itseltäni kun puuttuu korostustuote kokonaan, tuolla hinnalla olisi kyllä mahtava kokeilla. Samoin huulikiillot kiinnostaisivat, mutta niissä on vissiin aika huonosti pigmenttiä. Harmi :(

Sen sijaan Studio-sarjan poskipuna sävyssä Candid Coral voisi olla hyvä hankinta, se on kai vähän samanlainen kuin NARSin Orgasm? Kokemuksia? :)

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 24.05.10 - klo:09:04 »
- Signature Burgundy meikkilaukku: Kätevä pienehkö meikkilaukku, sisältää meikki- ja harjaosan.
- High Definition Powder: Toivoin kuulautta antavaa ja valoa heijastavaa tulosta. Jää kuitenkin kiiltäväksi kasvoille, eikä tartu nenääni ilman meikkipohjaa. Tulee käytettyä, mutta itsellä on kasa parempia puutereita.
- Pressed Powder Porcelain: Peittävä matta puuteri vipalla käytettynä. Väri sopiva minulle, ei perinteinen porcelain, vaan selkeästi tummempi. Tykkään.
- Travel Mirror: Peruspeili laukkuun.
- Custom Eyes Compact: Luulin että sisältää 26 mm pannuja, joihin olisin saanut laittaa decayn ja macin luomivärini. Mutta sisältää neljä pienempää paikkaa. Tarpeettomaksi jäi.
- Eyebrow Stencil: Tilasin huvikseni, kalvomuovia, jossa neljä erilaista mallia. Turhake.
- Kabuki Face Brush: Ihan mukavan tuntuinen, ei kovin tiheä, kabuki.
- Complexion Brush: Luulin että on Coastalin large paddle face brushin kokoinen, mutta on pienempi. Jämäkkä ja pehmeä sivellin, tulee kyllä käyttöön. Ok poskipuna tai puuterisivellin.
- Eye Primer and Liner Sealer natural: Primer-puolta kerran kokeillut, rasvainen ja helposti levittyvä, mutta luomiväri häipyi päivän aikana johonkin. Liner sealer hyvä ideana, mutta siveltimen pää terävä ja pieni, ei kerää luomiväriä ja levittää epätasaisesti. Onneksi tilasin vain yhden kappaleen, ihan fiasko tuote.
- All Over Cover Stick Light Beige/Rosy beige/Ivory: Pehmeän kermainen koostumus, levittyy hyvin ja peittää riittävästi ohuella levityksellä.
- Warm Bronzer: Sisältää neljä neliötä, joita voi käyttää erikseen tai yhdessä. Tosi kaunis aurinkopuuteri, hyvä ostos!
- Tinted Moisturiser SPF 15 Light Beige: Sisältää aurinkosuojan, mistä plussaa. Tuubi pieni ja pigmenttiä on melko vähän.
- Liquid Eyeliner Stardust: Sisältää sopivasti glitteriä, kaunis valkopohjainen eyelinermassa, missä eniten vihreätä glitteriä. Tulee käytettyä.
- Mineral Infused Face Primer: Jättää ihon pehmeäksi ja taisaiseksi, pieni hyvä pumppupullo. Ok primer, varmasti parempiakin on. Tulee käytettyä.
- Eyebrow Kit light: Paras ostoksistani. Sisältää kaksi pannua, toisessa vahamaista tummempaa ruskeata väriä ja toisessa puuterimainen vaalea väri. Yllättävän tumma tulos, mutta juuri nappivärit itselleni.
- Professional Shine Eraser: Ei ole vielä tullut käyttöön, mutta eiköhän aja asiansa (vrt. rizlat).
- luscious liquid lipstick Baby Lips: Sieni-applikaattori on epämiellyttävän tuntuinen huulilla, mutta kierrettävästä tuubista on kätevä annostella sopivä määrä. Nätti vaaleanpunainen väri, pysyy hyvin. Aika vähäinen tuotteen määrä, ei tahmaa! Voisin ostaa uudelleenkin.

Kaiken kaikkiaan ei jäänyt sellaista fiilistä että näitä pitää saada lisää. Purkit ovat tyylikkäitä ja hinnat edullisia. Sävyt epämääräisiä meikkipohjatuotteissa. Pitäisi tilata useampaa (->hutiostoksia), kun sävyjä ei kuvailtu selkeästi tai mene esim. tummuus-järjestyksessä.
« Viimeksi muokattu: 24.05.10 - klo:12:18 kirjoittanut Kukka »

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 24.05.10 - klo:16:03 »
Tilasin joku viikko sitten e.l.f.iltä lähinnä Studio- siveltimiä ja olen tykännyt niistä. Yhtäkään karvaa ei ole vielä irronnut ja ne ovat todella pehmoisia.
Ja tilasin myös huvikseni kokeiluun Eyelid Primerin, koska sen sai 1 dollarilla. Ja se toimii ainakin itselläni. Tasoittaa silmäluomien sävyn paremmin kuin UDPP. Se ei kuitenkaan pidä silmämeikkejä ihan koko päivää, mutta työpäivän ajan meikit pysyvät nättinä. Tämä on kuitenkin saanut hyvin ristiriitaisia arvosteluja, joten en uskalla suositella varauksetta. Olin varma, että tämä ei toimisi minulla, koska luomeni ovat todella rasvoittuvat. Mutta tämän hintaiseksi aika huipputuote. :)

Suunnitelmissa on kokeilla ainakin HD-puuteria ja mahdollisesti cream eyelinereita.

Kuinka pitkät varret (tai kokonaispituus siis) noissa Studio-siveltimissä on? Lähinnä jotain poskarisivellintä saatan sieltä tilailla, ehkä muitakin. Viime viikolla tuli reilunkokoinen ( :3) paketti eri meikkituotteita tuolta, siveltimiä en vielä uskaltautunut tilaamaan, mutta nuo meikit oli ihan positiivinen yllätys.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #44 : 24.05.10 - klo:18:41 »
Kuinka pitkät varret (tai kokonaispituus siis) noissa Studio-siveltimissä on?

Ainakin poskipunasivellin on n.16cm (varsi on n.9,5cm). Omaan käteen ainakin ihan sopivan mittainen.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com