Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72793 kertaa)

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: e.l.f.
« Vastaus #315 : 14.12.12 - klo:18:31 »
Munkin paketti lähetettiin maanantaina ja juuri hain sen postista. Yllättävän nopeaa kyllä!

Ja ainoo mikä elfissä ärsyttää on se, että varsinkin huulikiiltojen sävyt on suht  erilaisia elfin kuvissa kuin livenä. Vaikka ovatkin halpoja ja ihan kivojakin niin en oikein enää tiedä viitsinkö niitä tilata kun nytkin molemmat tilaamani huulikiillot olivat kyllä melko erisävyisiä kuin odotin. ( Nojaaa... kyl mä kuitenkin niitä tilaan :D )

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #316 : 14.12.12 - klo:18:39 »
Minunkin paketti tuli tänään ja osaan petyin juuri siksi, kun olivat ihan erinäköisiä kuin kuvissa. Ostin kaksi kynsilakkaa, joista toinen oli vaalea nude ja toinen vaalea pinkki. Sain ruskean ja tumman roosan  :P Noh tiedän, että äiti ja yksi kaveri tykkää noista joten pistän ne joululahjojen jatkoksi. vaalean shampanjan värinen luomiväri oli myös kultaisen värinen. Öööh?

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #317 : 14.12.12 - klo:21:27 »
Minunkin tilaus tuli tänään :) Mulla osui värivalinnat pitkälti ihan nappiin, mutta monet olikin sellaisia mitä olin jo ennestään blogeista kurkkinut ja himoinnut.

Ainut, jossa väri olikin vähän erilainen on Studio-sarjan Baked luomiväri sävyssä Pixie. Oletin sen olevan melko kylmänsävyinen, mutta minusta se onkin melko lämmin, ellei melkeinpä kultaan taittava sävy. Bark sen sijaan oli aivan mahtava sävy, suosittelen lämpimästi sitä ja Burnt Plumia, josta olenkin täällä jo hehkuttanut.

Halusin vihdoin kokeilla Studio poskipunia ja tilasin sävyt Pink Passion ja Tickled Pink. Pink Passion on todella upea matta kylmä pinkki. Tickled Pink on paremminkin korallinen/aprikoosinen sävy, mutta siitä olin tosiaan tietoinen ennen tilaamista.

Tilaukseen meni myös pari huulituotetta vaikka käytän huulimeikkejä todella harvoin. Elfiltä uskaltaa tilata kokeiluun juttuja, mitä Suomen kaupoista ei viitsi hinnan puolesta hankkia. Mineral huulipunan sävy Nicely Nude on jotenkin hassu. Kädelle swatchattuna se on sellainen suht nude pinkki, mutta mun huulilla se on vain nude. Mun oma huulet on tosin melko punaiset jo omillaan ja tämä sävy on mun huulia vaaleampi, joten se näyttää oudolta :D Liekö vaan tottumiskysymys. Nää Mineral huulipunat on kyllä laadultaa juuri sellaisia, joita suostun jopa käyttämään, eli ei tunnu liian vahamaiselta, vaan todella kevyeltä. Mineral huulikiilto sävyssä Wild on taas ihan minun mieleiseni väri. Peruskiva huulikiilto.

Lisäksi tilasin Studio Contour Brushin ja Under Eye Concealer & Highlighterin, mutta en ole vielä testaillut.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 28.12.12 - klo:21:25 »
e.l.f.illä on/ollut myynnissä 3-set shine eraser papereita ja kaikkia ne on nyt tullut kokeiltua:

Tea tree sheets – parhaat näistä minun rasvoittuvalle t-alueelle! Paras imuteho ja tuntuma kasvoilla painelun jälkeen muutenkin mattainen.
Aloe sheets - näiden pitäisi "calm and soothe the skin" mutta minun t-alue ei juuri tuota ole vailla vaan ainoastaan rasvoittuuvuuden kontrollointia.
Green tea sheets – Nämäkin jäivät selkeästi Tea tree -versiosta jälkeen.

Jos vain noita tea tree -versioita saisi ostettua erikseen, niin heti tilaisin...

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #319 : 31.12.12 - klo:15:38 »
Minunkin paketti tuli tänään ja osaan petyin juuri siksi, kun olivat ihan erinäköisiä kuin kuvissa. Ostin kaksi kynsilakkaa, joista toinen oli vaalea nude ja toinen vaalea pinkki. Sain ruskean ja tumman roosan  :P Noh tiedän, että äiti ja yksi kaveri tykkää noista joten pistän ne joululahjojen jatkoksi. vaalean shampanjan värinen luomiväri oli myös kultaisen värinen. Öööh?

Tilasin viime kesänä jokusen kerran elfiltä, ja mulle kävi täsmälleen samoin kynsilakkojen kanssa. Nudelakasta oli jonkun kumman metamorfoosin tuloksena tullut tumma lohenpunainen ja vaaleanpunaisesta epämääräisen ruskeanpunainen..

Halpiksina lensivät roskiin kun en viitsinyt yrittää tyrkyttää niitä esim. äidille tai kavereille. Sävyt olivat niin omituisen näköisiä että tuskin olisivat kelvanneetkaan kenellekään ::) Btw, myös huulikiillot olivat eri sävyä kuin verkkokaupan kuvissa, mutta eivät niin radikaalisti kuitenkaan kuin kynsilakat. En ole törmännyt vastaavaan ilmiöön minkään toisen nettikaupan/merkin kohdalla.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 14.01.13 - klo:15:59 »
Ärrrgghh. Suunnittelin tekeväni pitkästä aikaa elfille tilausta, mutta kappas, on näköjään munkin asiakastilini hukattu jonnekin. Eikä mulla ollutkaan kuin joku kilometrin mittainen Wish List täynnä tavaraa. ::)

Siis mikä ihmeen järki on tuollaisessa, että sivu-uudistuksen yhteydessä deletoidaan asiakkaiden tiedot??
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #321 : 14.01.13 - klo:22:23 »
^Toi oli kyllä todella typerää. Olisivat edes laittaneet jonkun ekstra-alennuksen vaivanpalkaksi. Mullakin oli pitkään ja hartaasti rakenneltu wish list, joka sitten katosi cyberavaruuteen :P

Viime tilauksessa ostin oikeastaan kaiken mitä olen e.l.f.iltä halunnut kokeilla, joten nyt on vähän sellainen mitäs nyt?-fiilis. Kohta pitäisi ostaa lisää kulmakarvageeliä, mutta turha tehdä tilausta pelkästään sille.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 03.04.13 - klo:16:40 »
Huomasin just paikallislehdessä mainoksen, että E.L.Fiä myydään täällä Oulussa Rotuaarin apteekissa. Siis onko tää ihan jo valtakunnallisellakin tasolla, vai ihan Oulussa vain ???
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #323 : 03.04.13 - klo:17:27 »
^Nettiapteekissa on ainakin myynnissä (apteekkipuoti.fi), paikallisessa apteekissa ei ollut.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #324 : 05.04.13 - klo:09:45 »
^^   :o Oletko käynyt katsomassa, missä hinnoissa pyörii tuotteet?
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #325 : 05.04.13 - klo:09:48 »
Mainoksessa luki, että hinnat alk. 2,90€. Voishan tuolla käydä pyörähtämässä ja kattomassa, että minkälaiset valikoimat on tarjolla  :)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #326 : 05.04.13 - klo:11:47 »
Oletteko huomanneet, että joitain e.l.f.-tuotteita on myynnissä myös iHerbissä? Valikoima on kyllä suppea, mutta aika hyvin iHerb on toteuttanut toiveita tuotteiden lisäämisestä valikoimiin. Kaikki nyt vaan laittamaan sinne mailia ja toivomaan suosikkituotteita myyntiin ;D !

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 05.04.13 - klo:11:59 »
^ Ohhoh, aika hauska. Mieluummin tosin itse tilaan edelleen suoraan e.l.f.iltä, kun niillä on aina niin hyviä tarjouksia. Toki ihan näppärää, että jos tarvitsee vain sen yhden tuotteen, niin sen voi hakea lähiapteekista tai tilata muun sälän ohessa iHerbistä. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #328 : 05.04.13 - klo:15:19 »
Kävin äsken Oulun Rotuaarin apteekissa kattomassa valikoimaa ja aika monipuoliselta vaikutti :) Harmi ku ei ollu peitevoiteelle sivellintä, sitä oisin kaivannu. Pääsääntösesti kaikki tuotteet oli 2,90 € mutta sitte osa oli hiukan yli 5 euroa. Mahtavaa ku pysty näkemään tätä kautta esimerkiksi huulituotteiden oikeat sävyt, ne on yleensä e.l.f.illä heitelly aika paljon todellisesta sävystä.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #329 : 07.04.13 - klo:20:48 »
Minäkin kävin tänään Rotuaarin apteekissa katsomassa elf-valikoiman. Tuotteita oli kyllä ihan hyvin tarjolla. Kalleimmat tuotteet olivat 5,70 euroa, sen verran maksoivat esim. Studio-sarjan poskipunat, aurinkopuuterit, Mist & set spray ja osa siveltimistä.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini