Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72826 kertaa)

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: e.l.f.
« Vastaus #330 : 10.04.13 - klo:13:21 »
Kääk elfillä ois kaikki -50% mutta kun en periaatteessa tarttis mitään.. muuta ku ehkä pari sivellintä. Vois kokella myös noita baked bronzereita ja kynsilakatkin ovat olleet ihan kivoja.. Hmmmm  :D

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #331 : 10.04.13 - klo:20:17 »
Huomasin just paikallislehdessä mainoksen, että E.L.Fiä myydään täällä Oulussa Rotuaarin apteekissa. Siis onko tää ihan jo valtakunnallisellakin tasolla, vai ihan Oulussa vain ???

Kiitos tästä! Kävin tänään, ja vielä jäi lähtiessäni yksi aurinkopuuteri hyllyyn!  ;D Vaikuttaa testailun perusteella kivan sävyiseltä.

Meikkivoiteita ei valitettavasti ollut valikoimissa, ainoastaan sävyttäviä päivävoiteita. Päivävoiteiden sävyt vaikuttivat jotenkin epämääräisiltä, joten jätin ne ainakin toistaiseksi hyllyyn. Ennestään mulla on käytössä Briteistä tilattu elfin volyymiripsari ja geelirajaus, ja samoja näyttää saavan ostaa nyt lähempääkin.  :) Mukaan lähti myös muutama vielä testausta odottava tuote, ja taidan poiketa toistekin...
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #332 : 25.06.13 - klo:12:08 »
Nyt saa elfillä 25£:n arvoisen elf loves collectionin kaikkiin yli 20£:n ostoksiin, ja ihan uteliaisuuttani tein tilauksen. Loppusumma oli omalla mittapuullani melko paljon (postikuluineen melkein 35 euroa), mutta ajattelin samalla, että tämä voisi olla vaikka syntymäpäivälahjani... Testiin lähti ainakin HD-puuteri!

//muok: Pitäisiköhän tuosta tulla vahvistus sähköpostiin... Maksoin PayPalilla, ja ainoastaan tuli tuo PayPalin kuittaus, mutta elfiltä ei mitään. No, raha on lähtenyt ainakin tililtä, eli ehkä sieltä vielä tulee se.
//edit: tulihan se, vähän myöhemmin mitä normaalisti :)
« Viimeksi muokattu: 25.06.13 - klo:13:54 kirjoittanut Jenny »
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #333 : 25.06.13 - klo:13:50 »
Oon ollu tosi tyytyväinen siihen että e.l.f.in tuotteita saa nyt myös iHerbistä :) Tarvitsin tälläkin kertaa vain yhden siveltimen, joten tilasin sen iHerb-paketin yhteydessä. Sitä paitsi iHerbissä peitevoidesivellin maksoi hiukan yli 2e kun taas e.l.f.in sivuilla tuo on tällä hetkellä 4,5e. Isommat tilaukset kannattaa tietysti varmaan edelleen tehdä e.l.f.in omien sivujen kautta ku siellä on aina noita supertarjouksia. Mulla vaan tulee enää harvoin tarvetta isommille tilauksille, ja yleensä nuo alennuskoodit kuitenkin edellyttää parin kympin ostoksia.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 01.07.13 - klo:22:40 »
Osaisiko joku verrata elfin kabukin pehmeyttä ja tiiviyttä Everyday Mineralsin long-handled kabukiin? Jälkimmäinen on ollut tosi hyvä ja luottosutina monta vuotta, mutta se on ehkä aavistuksen liian pieni ja syö myös melko paljon pohjaa uumeniinsa.

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #335 : 18.07.13 - klo:15:13 »
Plääh, tilaus tehty 30.6 ja lähetetty 3.7, eikä ole vieläkään näkynyt  :( Yleensä kaikki paketit on täältä tulleet suunnilleen viikon sisään, joten missähän mahtaa luurailla... Alkaa oleen puuteri vähissä, joten toivottavasti tulis kohta.

Onko kukaan muu tilannut samoihin aikoihin ja saanut pakettiaan?
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #336 : 18.07.13 - klo:17:27 »
Täälläkin tilaus tehty 1.7. ja lähetetty 4.7. Ei näy eikä kuulu.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 21.08.13 - klo:18:17 »
E.l.f.:llä on näköjään taas kaikki puoleen hintaan perjantaihin saakka, eli voisi olla hyvä sauma tehdä tilausta pitkästä aikaa.

Onko kellään muuten kokemusta tuosta niiden meikkivoiteesta (Flawless Finish Foundation)? Kiinnostaisi sikäli, että muutamien löytämieni swatchien perusteella tuo vaalein sävy vaikuttaisi aika lupaavalta. Tietysti tuo on nyt alen aikaan lopussa, mutta joskus voisi tilata testiin. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 29.08.13 - klo:19:17 »
Tein tänne ekan tilauksen, kun e.l.f.:lla oli 60% tarjous. Tilasin mm. ruskean, harmaan ja tummansinisen geelirajauksen, joista ruskea ja harmaa on kuivuneet niin, että ne irtoavat purnukan reunoilta ja muutenkin purnukka on vain puolillaan. Sininenkään ei kyllä vakuuttanut, sillä kuivuessaan se muuttuu lähinnä sellaiseksi tumman siniharmaaksi intensiivisen laivastonsinisen sijaan.  ::)

Eipä nuo tuotteet muutenkaan oikein vakuuttaneet. Ainoa onnistunut ostos oli kulmakynä, jonka toisessa päässä on korostusväri. Korostusväri on liian tumma, mutta kynä on väriltään ja koostumukseltaan oikein hyvä.

Taisinpa tehdä samalla kertaa ekan ja vikan ostoksen tästä putiikista.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #339 : 31.08.13 - klo:12:26 »
Loksahti suu auki juuri kun selailin iHerbin sivuja; sieltä saa nykyään e.l.f.inkin tuotteita! Tämä on mulle erityisen hyvä uutinen, koska tykkään todella paljon elfin siveltimistä (Studio) ja nyt voin tilata hius-ja ravintojuttujen mukana myös lemppari-siveltimeni! :T
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #340 : 01.09.13 - klo:12:05 »
Voi että, kyllä ketuttaa kun elfillä on nyt yli puolet mun haluamista tuotteista OOS >:( pöhh!

Ainiin, elfin siveltimiä käyttäneet: mulle saapi ehdottaa hyviä ja toimivia nestemäinen meikkivoide-, poskipuna-, puuteri-, ja varjotusiveltimiä. Ja silmämeikkipuolelta oikeastaan kaikkea mitä smoky eyesiin tarvitaan :)

Kiitos jos joku vaivautuu auttamaan c:
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #341 : 01.09.13 - klo:12:12 »
Mä tilasin iHerbistä e.l.f:in HD-puuterin. Tekee kyllä ihanaa jälkeä, mutta tällä hetkellä käyttämäni Garnierin sekaihon BB:n päällä kuivattaa. Täytyy ruveta kosteuttamaan överisti BB:n alle, jotta puuterilla voi sitten korjailla pintaa! Taidan pistää jotain kivaa seuraavaankin tilaukseen!!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #342 : 01.09.13 - klo:17:48 »
iHerbin e.l.f. -tarjonta on aika minimalistinen, mutta mä olen tosi tyytyväinen, että on juuri Studio-sarjan siveltimiä! Mäkin tykkään tosi paljon HD-puuterista, kiva että sekin on iHerbistä saatavissa! Hinnatkin näyttää olevan himppasen edullismmat kuin e.l.f.illä.

pjau, en ikävä kyllä voi suositella sulle siveltimiä sen kummemmin: mun meikkaaminen on ihan noviisihommaa. Käytän pääasiassa peitevoiteeseen ja mineraalipohjan leivtykseen.

e.l.f.in Studiot on vaan siitä niin loistavia, että ovat synteettisiä (mun iho ärtyy kaikesta muusta) ja hintalaatusuhde on mielestäni enemmän kuin kohdallaan. Tykkään käyttää flat top pitkävartista kabukia pohjustukseen ja fan-sivellin on myös hyvä samoin peitesivellin; tosin se on niin jämäkkä, että sopii paremmin voidemaiseen, mihin sitä juuri käytänkin. Ainiin, skunkki on myös hyvä mun makuuni, joskin se voi olla yleisemmällä mittapuulla liian pieni eikä tarpeeksi tuuhea.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #343 : 04.10.13 - klo:07:23 »
Onko jollakin muulla ollut ongelmia tilata elf:iltä?
Ekaa tilausta yritin suorittaa eileen, kun sain vihdoin ja viimein valmiiksi kauan väsäämäni ostoskorin, ja siirryin makselemaan, ja sitten se kysyi nää kortit ym. ja piti kirjautua pankin sivuille, ja sitten kun piti palata sinne tilaukseen niin tuli aika epäselvä viesti jossa oli"Credit Card Not Authorised" ? En ymmärrä ensinnäkään mitä tuo lause tarkoittaa, enkä toiseksikaan että miksi se herjaa jotain, koska kortilla on varaa ja kaikki muutenkin ok.
Osaako joku auttaa? :-\
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #344 : 16.11.13 - klo:18:57 »
UK sivuilla on -40%. Tilasinpa sitten ensi kertaa ja ensi kertaa koko merkkiä kokeilen huulipunan, kiiltojen, poskipunan, meikkivoiteen ja parin siveltimen muodossa  :)
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”