Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72686 kertaa)

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
Vs: e.l.f.
« Vastaus #345 : 17.11.13 - klo:10:44 »
Mullakin lähti pari viikkoa sitten elfiltä tilaus, jota odottelen nyt saapuvaksi. Olen tykästynyt kesällä tilaamaani 32 luomivärin palettiin, joten samanlainen lähti eri väreillä - aiempi on everyday-paletti ja nyt tulee brights-sävyillä. Tämän lisäksi ostoskoriin tuli pari kynsilakkaa, huulijuttuja ja rajausjuttuja.

Täytyy kyllä kehua tuota HD-puuteria, minkä vihdoin ja viimein tilasin viime tilauksessani. Ajattelin, että otan sen käyttöön vasta kun saan nykyisen puuterini käytettyä, mutta onneksi kokeilin kuitenkin! Tämä saa ihon näyttämään todella hyvältä, pitää kiillon hyvin kurissa ja pysyy iholla.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #346 : 17.11.13 - klo:13:59 »
^ Ja siis olet verkkopankista tarkastanut, että kortilla saa suorittaa verkkomaksuja? Ainakin Nordean korteissa on oletusarvoisesti esto verkkomaksuja varten.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #347 : 24.11.13 - klo:15:14 »
Tilasin kaamean kasan meikkejä elfiltä pitkästä aikaa! Tilasin siis siskolle ja äidille joululahjaksi juttuja ja itselleni tilasin samalla pari juttua mitä olen halunnut kokeilla tai tarvitsen lisää täyttönä. Muutaman jutun takia en viitsi tilata, mutta nyt kun on joululahjat hakusessa ja sattui sopivasti vielä -30% alet niin pakko oli käyttää tilaisuus hyväksi.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 24.11.13 - klo:21:10 »
Piipahdin eilen elfin nettisivuilla, joilla joulutuotekategoriasta -50%. Kosmetiikkameren kesteltä huutelevaa järjen ääntä kuuntelematta naputtelin 3 luomiväripalettia ostoskoriin ja klikkailin sen nopeasti postitukseen, katsomatta kuitenkaan edes muita kategorioita - se kyllä jälkikäteen vähän harmitti.

Olen aiemmin testannut elfiltä vain HD-puuterin, joka kyllä oli tosi hyvä. Sekin muuten oli tuolla joulu-puolihintaisissa.. Nyt jännitän kuitenkin vain tulevia luomivärejä, toivottavasti ovat hyviä (tai edes keskinkertaisia)!

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 25.11.13 - klo:17:50 »
Pöh. Oli jo loppunut tuo -30% alennusta ja nyt tarjouksena osta 2 ja toinen halvempi kaupan päälle. Ihan tollo tarjous, kun ei kannattanut mitään halpaa ottaa ostoskoriin, vaan tilasin sitten vain kaksi kymmenen punnan luomiväripalettia. Pitää oottaa jotain parempia tarjouksia, niin kannattaa tilailla niitä pikkujutskiakin..
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Sis

• HAIRahtanut
« Vastaus #350 : 02.12.13 - klo:08:15 »
Elf UK:lla vielä muutaman tunnin ajan kaikki -50% (until 10:30am GMT 02/12/2013).

Itse tilasin jäätävän määrän siveltimiä ja muutamia muita tuotteita testiin: pari peitevoidetta, pari huulikiiltoa, primer, poskipuna, eyeliner. Laadun suhteen olen vähän skeptinen, mutta onneksi kokeilu ei ole kallis :).

Yksi hamuamani sivellin jäi saamatta, mutta onneksi se löytyy iHerbistä ja tulee sitten aikanaan sieltä.
iHerb -5$ alekoodi ensikertalaiselle DAH903

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #351 : 02.12.13 - klo:10:42 »
^Ah, vitsi kiitos tuosta vinkistä. :D Oon kytännyt jo monta kertaa, että milloin pistäisin tilauksen... -50% on jo ihan hyvä tarjous. Ostin muutaman vakkarijutun ja sit tuon uuden Seattle-luomiväripaletin ja Baked Blushin (Passion Pink). Tykkään noista elfin Baked Eyeshadow-napeista kun niitä yksittäin on tullut ostettua aina silloin tällöin. Onpahan nyt jotain uutta kokeiltavaa. :P
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Sis

• HAIRahtanut
« Vastaus #352 : 02.12.13 - klo:16:57 »
Itse asiassa Elfin tarjousta on jatkettu vielä huomiseen (until 10:30am GMT 03/12/2013), koodilla 501113 kaikki -50%.
iHerb -5$ alekoodi ensikertalaiselle DAH903

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #353 : 02.12.13 - klo:19:39 »
^^ En halua pilata kokeiluasi, mutta kuulin, että Baked paletin napit eivät ole samaa tavaraa kuin yksittäiset Baked-luomarit. Mulla on itselläni niitä yksittäisiä ja ne ovat ihan huippuja, joten petyin kun kuulin, ettei paletti yllä ihan samalle tasolle.

Ärsytti muuten kun juuri olen tilannut -30% kasan tavaraa ja nyt olisi saanut -50% :D Noh, tilattu mikä tilattu :D

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #354 : 02.12.13 - klo:20:22 »
^ No voi... Niinpä tietenkin. Ärsyttävää. Miksi ihmisiä kiusataan tuolla tavoin, että muutellaan sit joidenkin koostumusta. No, nähtäväksi jää petynkö palettiin. :-\ Onneksi sen sai kuitenkin sillä -50% alella...
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #355 : 02.12.13 - klo:20:43 »
Samoin ne kynsilakkasetit on huomattavasti huonompia kuin yksittäiset kynsilakat :( Kynsilakka oli kupruilla jo illalla ja lohkeili saman tien irti. Sen sijaan ne yksittäiset lakat on mun mielestä ollu ihan kohtuu hyviä ja ainakin edullisia.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 08.12.13 - klo:17:42 »
Minulla oli vain pari juttua, jotka halusin elfiltä ja siksi en ole pitkään aikaan tehnyt tilausta, koska useimmissa alekoodissa on ollut ehtona n. 20 euron minimitilaus. Mutta ilmaiset postarit -tarjouksen miniostorajan (12 euroa) sain sentään ylitettyä :D

Tilasin:
- Blush (Pink passion): Näyttäisi olevan samaa sävymaailmaa kuin Diorblush creme sävy Pareo, jota kuolaan... Ei ole kallis hutiostos jos en tykkää ja jos tykkään, niin maksaa vain murto-osan minkä Dior  :ts
- Studio Concealer (Beige): vanha tuttu tuote, joka on sopiva niin sävyltään, koostumukseltaan ja peittävyydeltäänkin.
- Studio cream blush (Heart breaker): kylläpäs nyt innostuin poskipunista... No, perustelen nämä itselleni sillä, etten poskipunia ole pitkään aikaan ostanut ja nämä tosiaan ovat kohtuuhintaisia 8)
« Viimeksi muokattu: 02.01.14 - klo:15:18 kirjoittanut Hilippa »

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 08.12.13 - klo:22:04 »
Nyt kun tuli mieleen, pakko hehkuttaa Elf:n Makeup Remover Cleansing Clothseja. Ostin paketin taanoin iherbistä, jotta niinä kertoina, kun kotiutuu jostain riennoista pikkutunneilla ja reitti ovelta sänkyyn on suora eikä mitenkään pidä sisällään normaalia, monivaiheista meikinpoistorituaalia kylpyhuoneessa. Että jos sen verran jaksaisi, että vähän enimpiä sohaisisi viimeisillä voimillaan pois, ettei kaikki ole tyynyliinoissa ja aamunaama ihan niin absoluuttisen horror. Nuo on osoittautuneet parhaiksi meikinpoistoliinoiksi ikinä, ja jopa paremmaksi kuin yksikään kokeilemani, nestemäinen meikinpoistoaine (ei sisällä öljyjä ja kaksoispuhdistusta, ei niitä mikään voita). Esimerkiksi eilen puhdistin yhdellä liinalla aikamoisen maskeerauksen, sisältäen perusjuttujen lisäksi mm. Duon mustaa irtoripsiliimaa, tekoverta, stydeimmät geelirajaukset maailmanhistoriassa ja MUFEn vedenkestävää kulmakarvaväriä. Mitään ei jäänyt jäljelle, yhdellä liinalla! Liinat ovat myös tarpeeksi  märkiä eikä säilytyksessä ole ilmennyt mitään kuivumista. Nämä tulevat ikuisuuskäyttöön, parilla dollarilla saa 20 rätin paketin.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #358 : 10.12.13 - klo:21:49 »
Mun e.l.f. tilaus oli saapunut ja olin ihan onnesta soikeana pakettia availlessa :D Paketista kuoriutui:

- pari Studio poskipunaa sävyissä Mellow Mauve (täysin matta, minun vaalealla iholla kävisi helposti nude poskipunan) ja Blushing Rose (hieman kimalletta, tällä taas saa pakkasposket). Studio poskipunat on ihan huippuja ja nyt kaipasin pinkkien sijasta vähän tummempia, syksyisiä/talvisia sävyjä.
- Lip Balm Tint sävyssä Grapefruit, jolla saa todella punaiset pusuhuulet! Ei ehkä välttämättä kaikista kosteuttavin, mutta loistava minulle, joka ei tykkää tavallisista huulipunista, vaan juuri tällaisista hieman väriä antavista tuotteista.
- Studio Baked Blush sävyssä Pinktastic, joka on siis kaikista vaalein sävy. Liian vaalea poskipunaksi, mutta ostinkin tämän korostusväriksi.

Lisäksi ostin siskolleni ja äidilleni joululahjaksi jos jonkinmoisia jo entuudestaan hyviksi todettuja tuotteita, kuten Mineral-sarjan huulipunaa ja -kiiltoa, luomivärinpohjustajaa, luomivärejä sekä luomivärisiveltimiä.
Itselleni tilasin varastoon kulmakarvageeliä pari pakettia ja ripsentaivuttimien kumityynyjä. Sain muuten noita kumityynyjä kolme pakettia, vaikka tilasin vain kaksi :P

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #359 : 11.12.13 - klo:00:02 »
Myös mun pakettini saapui tänään, ja pikatestailu luomiväripalettien kanssa oli kyllä vähän pettymys. Joissakin napeissa oli ok pigmentti ja koostumus, mutta varsin useita sai hinkata ja hinkata saamatta silti irti muuta, kuin kevyttä, väritöntä hohtoa. Plää. Parhaalta vaikutti Baked-paletti (Texas), pitää testailla kaikkia lisää paremmalla ajalla.