Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72922 kertaa)

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
Vs: e.l.f.
« Vastaus #360 : 16.12.13 - klo:17:39 »
^ Noissa elfin luomiväreissä on kyllä tosi paljon vaihtelua. Mulla on ihan arkiluomarina elfin neljän luomivärin brightening eyeshadow paletti sävyssä Brownstone, ja tämä on aivan mahtava arkimeikkiin. Noita löytyy useampia, ja kaikki ovat olleet suht hyviä. Tämän lisäksi mulla on kaksi 32 luomivärin palettia, joista Everyday on hyvä, mutta taas Brights taas ei ole ihan mun makuun, joistain saa hangata väriä ihan kunnolla että tulee. En tiedä, pitäisikö tilata vielä tuo Natural, niin saisi kaikki kolme - taitaa vaan tulla liikaa samoja sävyjä ehkä.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 17.12.13 - klo:19:57 »
Onkos muut -50% alessa tilanneet jo saaneet pakettinsa? Mun huitelee vielä jossain maailmalla, ja alan kyllä jo vähän ihmettelemään, että mihin se on jäänyt (shipattu 4.12). Yleensä elfin paketit on tulleet kuitenkin muutamassa päivässä shippauksesta... Voisko se olla sit jäänyt jouluruuhkaan. :-\
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 18.12.13 - klo:03:20 »
^Elfin toimitusajoista en osaa sanoa juuri mitään, mutta viime aikoina Englannista kaikki toimitukset ovat olleet hiiiiiiiiiitaita. Yksi mun Englannin paketti on nyt 16vrk shippingistä, eikä näy. Yleensä Englannista tulee alle viikossakin paketit, viime aikoina kaikissa on mennyt pari viikkoa. Koreastakin tulee paljon nopeammin.. Toivottavasti joululahjat ehtivät perille ajoissa.  :-\

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #363 : 19.12.13 - klo:12:53 »
Hei onko teillä tietoa millainen on Small Angled Brushin jämäkkyys? Tarvitsen apurin liian pehmeän Dermosilin rajauskynän levittämiseen tai lähinnä sen korjailuun/paikkailuun.…ja itse asiassa sama kysymys koskee sivellintä Small Smudge Brush. Tarvitsisin todella jämäkän siveltimen.

Mulla on elfin geelirajauksesta pieni viistosivellin, mutta sen harjakset on liian pehmeät tuon Dermon kynän kanssa.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #364 : 19.12.13 - klo:13:33 »
^ Ainakaan tuo small smudge brush ei ole jämäkkä, tykkään Sigman vastaavasta enemmän. We care iconinilla on jämäkämpi (sininen harjas), muttei Sigman veroinen.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #365 : 19.12.13 - klo:14:05 »
^ Okei, kiitos tiedosta! Mieluiten hankkisin jonkun minkä saa tilattua iHerbistä (tai dermosililtä), mutta en tietenkään mitään tarpeetonta. Harmittaa kun Coastal Scentsillä on nykyään kait aika messevät postarit: sieltä oon joskus tilannut todella jämäkän small detail -siveltimen, mutta siitä on aika jättänyt…

Ainiin, ja sitten olisi tuo Small Precision Brush -> olisikohan se jämäkämpi kuin tuo Smudge Brush…?

Edittiä. iHerbin sivulla oli pari arvioita tuosta Small Precision siveltimestä ja ensimmäinen niistä antoi hyvän vinkin: "a bit stiff", eli taidan laittaa sen tilaukseen :D
« Viimeksi muokattu: 19.12.13 - klo:14:17 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa karenne

• Haiven
  • *
« Vastaus #366 : 16.01.14 - klo:22:17 »
Onko kukaan käyttänyt tätä? http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/foundation/mineral-personal-blend-foundation/invt/6120 Sopiiko tämä kalpealle talvi-iholle yhtään? Pikaisen googletuksen perusteella epäilen, mutta löytyisikö okemuksia, ennen kuin tyrmään. Ide(ja hinta!)a tossa ainakin on kiva  :)

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #367 : 21.01.14 - klo:14:16 »
Miten muuten nuo iHerbin valikoimasta löytyvät peitevoiteet ja puuterit, löytyisikö sieltä tarpeeksi vaaleaa jos vertaa vaikka lorkun peitepuikoista löytyvään ivory sävyyn? Tilasin e.l.f:iltä vaaleinta sävyä olevan pitkän ja kapean ivory peitepuikon, mutta se osoittautui aivan liian tummaksi ja oranssihtavaksi. Onko mitään toivoa että samansävyinen mineraalipuuteri olisi yhtään vaaleampi tai onko jossakin tietyssä tuotteessa vielä vaaleampi sävy valittavana?
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #368 : 17.02.14 - klo:22:55 »
Tällä sivulla on näköjään aikaisemminkin puhuttu toimitusajoista, mutta pitäisikö huolestua, kun 29.1. lähetetty tilaus ei ole vieläkään tullut? Tässä välissä on tullut tilauksia niin Hong Kongista, Kaliforniasta kuin Kanadastakin, mutta yksi Briteistä tuleva paketti on vain yhä matkalla.

EDIT. No tänään (18.2.) tuli, vihdoinkin. Eli melko lailla kolme viikkoa tilaamisen jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 18.02.14 - klo:12:02 kirjoittanut Cecilia »

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #369 : 27.02.14 - klo:13:48 »
Onko kellään kokemusta Mineral Concealerista sävyissä Fair ja Light? Lähinnä kiinnostaa sen sävy: taittaako punaiseen vai keltaiseen…ja tietysti kaikki käyttökokemukset tervetulleita!
« Viimeksi muokattu: 27.02.14 - klo:13:55 kirjoittanut Jouana »

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #370 : 24.03.14 - klo:16:37 »
e.l.f:in Zit Eraser vaikuttaa oikein hyvältä tuotteelta näppyjen nitistämiseen. Eilen laitoin tätä kahden näpyn päälle ja näpyt olivat laskeneet parin tunnin kuluessa. Toki näpyt vielä punoittivat, mutta nyt ne on helpompi peittää meikillä.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #371 : 27.03.14 - klo:13:21 »
En löytänyt haulla, joten kysyn: onko kokemuksia E.L.F. Cosmetics, Studio Kohl Eyelinerista? Tuohan siis sopii sisärajaukseen/märkärajaukseen? Tilasin iHerbistä ja teroitin sitä käyttöä varten, niin tarttui sen verran tymäkästi käden iholle, että mietityttää uskallanko käyttää märkärajaukseen. Vaikkei olisi tuosta kokemusta, niin mielipidekin kiinnostaa :-)

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #372 : 21.04.14 - klo:20:19 »
Voin suositella erittäin lämpimästi Matte Lip Color Rich Rediä!
Sain vielä aamuyöstä kehuja että "en oo ikinä nähnyt noin punaisia huulia"! Baarista jatkoille kotibileisiin, puna toki haalistui - mutta vain vähän - mutta huulet pysyivät kokonaan punattuina ja selvästi hyvin punaisina. Aivan mahtavaa!
http://www.iherb.com/E-L-F-Cosmetics-Matte-Lip-Color-Rich-Red-0-06-oz-1-8-g/51576

Poissa Lateysha

• Haiven
  • *
« Vastaus #373 : 13.05.14 - klo:00:50 »
Tilasin joskus muinoin ison paketin elfiä, kun taisi olla  50% alennusta koko valikoimasta. Nyt vähän kokemusta muutamista tuotteista:

Mineral Eye Brightener
En valitettavasti huomannut, että tämän käyttämisestä olisi ollut mitään hyötyä. Aluksi kokeilin tätä pelkästään, mutta ei peittänyt yhtään. Sitten kokeilin tätä peiteaineen kiinnittäjänä ja ajattelin, että tämä toisi valoa silmien alle, mutta toimi kuin mikä tahansa puuteri.. Ei kummoinen, enkä ostaisi uudestaan. Lisäksi kului loppuun todella nopeasti.

Eyebrow Treat & Tame, Light
Valitettavasti sävy Light ei ollut vaaleaa nähnykään, todella tumma, oikeastaan ruskea sävy. Treat-puolta käytin öisin kulmakarvoille ja ripsillekin, mutten huomannut mitään mitään eroa entiseen. Tätäkään en osta uudelleen, mutta voisin harkita, jos tulisi tarpeeksi vaalea sävy minun vaaleille kulmakarvoilleni.

Waterproof Lengthen & Volumise Mascara, Black
Tämä oli oikeatsaan tosi kiva yllätys. Tuli ihan kivannäköistä jälkea ja harja oli kivan pieni, jotta pystyi levittämään alaripsiin sotkematta. Vedenkestävyyttä en oikein päässyt kokeilemaan, joten sitä en pysty arvioimaan, mutta poistin tämän aina ilman vedenkestävän silmämeikin poistoainetta. Valitettavasti tämän harja katkesi, kun pudotin maskaran maahan.  :D Mutta voisin ostaa uudelleen, mielestäni hyvä hinta-laatusuhde.

Studio Matte Eyeshadow, Nude
Tässä ei ole kauhean hyvä pigmentti, joten käytän tätä silmänalusille peiteaineen kiinnittäjänä, sekä luomilla päivinä jolloin en jaksa erityisiä luomivärejä laittaa. Toimii ihan ok, mutta ei ole niin erikoinen, että ostaisin uudelleen.

Professional Shine Eraser
Ensimmäiset puuteripaperini ikinä, joten ei ole vertailukohdetta. Hyvin tosin tuntuu poistavan rasvaa päivän aikana, mielestäni oikein kelpoja kiillonpoistopapereita hapaan hintaan.

Daily Brush Cleaner
Kiva raikas tuoksu, ja tuote toimi hyvin. Valitettavasti minun käytössäni kuluu todella nopeasti, joten en halua tuhlata tähän rahaa usein. Käytän nykyään normaalia desinfiointiainetta siveltimien päivittäiseen puhdistukseen ja kerran viikossa pesen sitten kunnolla.

Maximum Coverage Concealer
Valitettavasti ei ole kauhean hyvä pigmentti, itse olen käyttänyt tätä jopa meikkivoiteena. En ostaisi uudelleen. Voisi toimia iholla, jossa ei ole paljoa peiteltävää, mutta itselläni on kuitenkin niin paljon finniarpia, että ei riitä minun iholleni.

Studio Bronzers, Warm
Tästä olen pitänyt todella paljon! Antaa ihanaa hehkua iholle ja käytän vasemman alanurkan vaaleaa sävyä myös pelkästään korostusvärinä. Levittyvyys ja pysyvyys hyvä ja sävy ei oranssihtava ihollani. Voisin hankkia uudelleenkin.

Zit Zapper
En ole huomannut mitään varsinaista tehoa tämän käytössä, voi toki olla että nopeuttaa hiukan pienten finnien parantumista. En aio ostaa uudelleen, koska en ole huomannut tämän olevan mitään varsinaista ihmeainetta.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #374 : 08.07.14 - klo:14:56 »
Wet gloss lash & Brow clear mascarasta on tullut vakiotuotteeni. Hinta on halpa ja tuote toimiva, koska geeli pitää kulmakarvat paikallaan. Vaikka toinen puoli tuotteesta on tarkoitettu ripsille, niin silti olen sen käyttänyt kulmiin ja toimii yhtä hyvin kuin varsinainen kulmakarvageeli.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini