Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72916 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: e.l.f.
« Vastaus #375 : 09.10.14 - klo:00:48 »
Tilasin kasan meikkejä, hintaa näille tuli yhteensä alle kaksikymppiä... Ei haittaa, jos meikkivoide on ihan väärää sävyä, se kun on vähän hakuammunnalla valittu.

Flawless Finish Foundation, SPF 15, sävy Sand
Under Eye Concealer & Highlighter, sävy Glow/Light
Baked Blush, sävy Peachy Cheeky
Beauty-On-The-Go 3-Palette Storage Case
Beauty-On-The-Go Single Palette, sävy Night On The Town
Beauty-On-The-Go Single Palette, sävy Shopping Spree
Beauty-On-The-Go Single Palette, sävy Pretty Picnic
Kabuki Face Brush

Tuo Beauty-on-The-Go vaikutti aika kätevältä systeemiltä, eli  kotelo ja siihen kolme erisävyistä pikkupalettia, kussakin 10 luomiväriä, pari huulikiiltoa ja poskipuna. Hintaa kaksi dollaria kappale...

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #376 : 09.10.14 - klo:21:50 »
Miksi mä en löydä Elfin sivuilta noita Beauty-On-The-Go paletteja?  ??? Kovasti houkuttaa aina tehdä tilausta tuonne kun tulee sähköpostiin tarjouksia, mutta rehellisyyden nimissä en kyllä oikeasti tarvitse tällä hetkellä mitään. Silmämeikin pohjustusvoide sellaisessa huulikiiltomaisessa purkissa missä on aplikaattori, on kyllä ollut superhyvä tuote! Niitä olen käyttänyt useita, ja aion tilata sitten kun on taas muutakin tilattavaa. Tykkään myös studio-sarjan poskipunista, vaikka niissä onkin pigmenttiä minun makuuni liian vähän eikä tarpeeksi räikeitä sävyjä. Minun pärställeni sopii siis joku kirkas punainen tai oranssi parhaiten, vaikka olen todella todella vaalea ja kylmäsävyinen kasvoiltani. Tai ehkä juuri siksi ne sopiikin. :D
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #377 : 09.10.14 - klo:22:16 »
^Niitä ei siellä taida ollakaan, tilasin itse iHerbista. Hinnatkin tuntuvat olevan aivan erilaiset, esim. meikkivoide on 3 dollaria ja omilla sivuilla 7,5 puntaa, täsmälleen samasta tuotteesta.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #378 : 09.10.14 - klo:23:03 »
Mä ostin Stokkan apteekista kolme Baked Blush -poskaria, ja ne ovat aivan mahtavia! Tuo sävy Peachy Cheeky multa kuitenkin puuttuu, sitä ei siis myyty siellä. Himoitsen sitä koska elfin sivujen mukaan toi ois just aivan nappisävy mulle... oisko kellään vinkata, mistä tätä saisi ok-seudulla ostettua?

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #379 : 04.02.15 - klo:19:29 »
Onko elf lopettanut nää -50% tarjoukset? En ainakaan oo huomannu ja tässä jo muutaman kuukauden oon vähän silmäilly noita elfin mainoksia, joita sähköpostiin tulee, mutta ei kyllä oo mun silmään ainaka osunu.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #380 : 04.02.15 - klo:20:26 »
^Musta niitä -50 % kamppiksia on ollut yleensä kesäisin, ei ole kyllä ollut nyt aikoihin.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #381 : 06.03.15 - klo:07:02 »
PHöh no nyt on -50% kamppis just kun viikko sitten tein tilauksen ja kun melkein kaikki tuotteet on loppu. Harkitsin jopa toista tilausta mutta eihän tuolla ole juuri mitään jäljellä.  :(

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #382 : 20.03.15 - klo:17:29 »
Euroopan nettiputiikki näköjään lopettaa toimintansa, joten osa tuotteista on nyt myynnissä 70% alennuksella. http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/page/elf-news
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #383 : 20.03.15 - klo:18:05 »
^ Whaaat! Minä tykkään tosi paljon elfin tuotteista, harmittaa kyllä! Pakko ehkä tehdä sitten tilaus...

//edit: Tai sitten ei. Nuo sivut on ihan jumissa!
« Viimeksi muokattu: 20.03.15 - klo:18:08 kirjoittanut Jenny »
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #384 : 20.03.15 - klo:18:30 »
Muakin harmittaa. iHerbistä saa jotain muttei esim. Smudge Potteja mitä olisin halunnut, eikä niitäkään ollut enää elfin brittisivuilla kuin paria väriä. Möh.

Jos joku tietää mistä noita saisi niin saa ilmiantaa! ;)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #385 : 20.03.15 - klo:21:49 »
Mun helmikuun vika päivä tehty tilaus ei oo vieläkää saapunut. Ärsyttää. Aattelin tilata nyt vielä jotain, mutta en taida viittiä ennen ku toi edellinenki on tullu.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #386 : 22.03.15 - klo:12:27 »
Laitoin nyt kuitenkin omalla mittapuullani suurehkon tilauksen vielä elfille. Saapahan taas kokeilla uusia tuotteita halvalla ;D Aika moni tuote oli loppunut tai värivaihtoehtoja ei ollut kuin yksi tai pari, mutta löytyi silti jotain ostoskoriin. Vieläkin harmittaa kyllä tosi paljon, että tuo lopettaa, mm. elfin luomivärinpohjustaja on ollut ihan mun lemppari, mulla ei taida olla muita luomivärejä kuin elfin luomivärejä, ja muutenkin on ollut yksi mun suosikkimerkeistä.

Ainakin täällä yhdessä apteekissa on myyty elfin tuotteita, pysyvätköhän ne siellä vai lähtevätköhän nekin pois... Pitääpä käydä katselemassa joku päivä onko niitä vielä siellä.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #387 : 23.03.15 - klo:14:32 »
Mä oon täältä tilannut onnistuneesti elfiä ja eBaystäkin kyseinen myyjä löytyy beautyjoint-nimellä :)

http://beautyjoint.com/?route=product/search&keyword=e.l.f
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 23.03.15 - klo:16:32 »
Itse olen tilannut iHerbistä. :)
3a F ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #389 : 23.03.15 - klo:16:46 »
Samaten iHerbistä olen ostanut, hinnat ovat siellä edulliset. Valikoima ei ole niin laaja, mutta löysin ne, mitä halusinkin.