Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72918 kertaa)

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
Vs: e.l.f.
« Vastaus #390 : 14.04.15 - klo:11:01 »
Euroopan nettiputiikki näköjään lopettaa toimintansa, joten osa tuotteista on nyt myynnissä 70% alennuksella. http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/page/elf-news

Tämä on kyllä tosi harmillista. En nyt ole hetkeen seuraillut postikuluja ja hintoja, mutta itse olen tykännyt tilata tuolta kun ei  tule tullimaksuja ja muutenkin saa kaikki haluamansa kerralla. Pitää varmaan tehdä vielä joku jäähyväistilaus jos tuolla on enää mitään kivaa jäljellä.
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #391 : 14.04.15 - klo:14:27 »
Onko muille tullut viimeaikoina tehdyt tilaukset? Tilasin 22.3., 26.3. tuli ilmoitus että on lähetetty ja vieläkään ei kuulu... Otin tietenkin tottumuksesta sen halvemman toimituksen jossa ei seurantaa saa.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #392 : 14.04.15 - klo:20:56 »
^ Mun tilaus lähetettiin 28.2 ja se saapui vasta about 30.3 että sai hieman kyllä odotella!

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #393 : 17.04.15 - klo:04:26 »
Eipä tarvi tehdä enää tilausta. Ei tuolla ollut enää mitään kivaa tai tarpeellista jäljellä.  :P
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #394 : 21.04.15 - klo:21:56 »
Mulla on Cover Everything peittari "corrective yellow", joka nyt ei ole ihan mikään supertehokas mutta antaa ihan tyydyttävän peiton tummille silmänalusilleni. Toimii hyvin kuitenkin nenänpielissä ym. punaisuuden piilottamisessa. En muuten ole ennen peitevoiteita käyttänyt, joten vertailukohteita ei sinänsä ole.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #395 : 17.05.15 - klo:13:15 »
Mun elfin tilaus lopulta saapui, noin kuukauden se oli matkalla. Tällä kertaa osui (lähes) kaikki ihan nappiin! Kerrankin jotain hyötyä siitä, että "pakko ostaa" ;D

Eye Enhancing Eyeshadow ruskeille silmille on päätynyt melkein päivittäiseen käyttöön tilauksen saapumisesta lähtien. Mullahan on siniset silmät, mutta tässä on minulle täydellisesti sopivia ruskeita sävyjä, joten tämä on perus arkikäyttöön ihan mahtava. Sitten jos haluan jotain pientä twistiä, niin paletissa on pari violetin sävyä, jotka nekin sopivat mun naamaan todella hyvin. Kokeilumielessä ostin myös Loose Eyeshadowin sävyssä Peach Pie, jota on myös pari kertaa tullut käytettyä, mutta sävy on ehkä liian lämmin mulle. Eye Refresh lupaa raikastaa silmänalusia, en tiedä tekeekö tämä mitään, mutta hauska sitä on rullailla silmänalusilla ;D Laitoin tilaukseen mukaan myös ripsentaivuttajat, mutta en oikein osaa moisia käyttää... Positiivinen yllätys oli HD Blush! Omani tilasin sävyssä Diva, eli tosi pinkki. Tämän kanssa saa olla tosi varovainen, ettei tule övereitä! Mutta sävy on mulle sopiva, ja oikealla annostelulla tulee tosi hyvännäköinen poskipuna.

Huulituotteita tulikin ostettua sitten aika paljon  ::)  ;D Lip Balm Spf 15 sävyssä Rose tuoksuu aika paljon mentholille, sävyä on jonkin verran, mutta huulille asti tämä ei vielä jostain syystä ole päässyt. Ostin myös paketillisen (12kpl) Lip Gloss Wandseja, jos joskus tulee tarpeeseen. Mutta löysin vihdoin kauan etsimäni pinkin huulituotteen! Elfin Lip Stain sävyssä Birthday Suit on juuri sellainen pinkki mitä olen etsinyt jo pidemmän aikaa. Vähän vaikea työstettävä huulille, mutta sitten, kun sen saa nätisti laitettua niin on todellakin mun näköinen huulituote. Yksi huulipuna (sävyssä Seductive) tuli myös nappailtua koriin, mutta sitä en ole vielä testannut. Samoten yksi Luscious Liquid Lipstick (Ruby Slipper sävy), mutta sekin on vielä testaamatta.

Huulituotteista positiivinen yllätys oli myös Therapeutic Conditioning Lip Balmit! Ostin näitä kaksi, blackberry cremen ja strawberry cremen. Näissä lukee kyllä paketissa näiden olevan Soothing Lip Balm  ::) Tänään aamulla meikatessa laitoin silmämeikin ajaksi huulille näistä blackberry cremea, ja kuivista koppuroista tuli lyhyessä ajassa pehmeät ja terveen oloiset! Olen yrittänyt toimivaa huulirasvaa etsiä jo iät ja ajat, ja näköjään sellainen osui ihan vahingossa vastaan  ::) Toivottavasti ei menetä tehoaan nopeasti.

Kynsilakoista mukaan tarttui Liquid Metal -sävy, joka on ihan OK levittyvyydeltään ja pysyvyydeltään. Vähän raidottaa mutta niin tuollaiset taitaa yleensäkin. Otin myös yhdet toe separatorsit testiin, mutta en minä niitä osaa varpaankynsiä lakatessa myöskään käyttää ;D

Tulipa pitkä stoori, mutta ainakin tuli vähän kirjoitettua omakohtaisia kokemuksia  ;D

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #396 : 15.06.15 - klo:13:05 »
 Olen erityisen ihastunut Luscious Liquid Lipstickeihin! Olen huono käyttämään huulipunia, useimmiten tulee käytettyä värillisiä huulirasvoja. Tilasin kevättalvella pari kokeeksi ja paketin täytteeksi (hinta 1,99 eikä paina mitään). Nähän on hyviä! Ei liian tahmeita, mutta pysyy hyvin (myös huulipunansyöjällä). Sävy Raspberry viileähkö punainen antaa hyvin väriä ja väri pysyy. Perfect pinkissä on pigmenttiä, joka levittyy yllättävän siististi ollakseen niinkin vaalea (persikkainen vaaleanpunainen). Kiiltoa on molemmissa, ei tahmeaa eikä juoksevaa, vaan mukavan liukasta (analyysi 10) ;D Jotain viilentävää on mukana, se tuntuu, mutta en osannut incistä paikantaa.

Tänään saapuneessa iHerbin paketissa oli kaksi sävyä lisää, Strawberry ja Pink Lemonade. Lisäilen sävykuvauksia, kunhan pääsevät testiin. Pink lemonade näyttää ainakin putkessa tummemmalta kuin mainoskuvan perusteella odotin.
« Viimeksi muokattu: 15.06.15 - klo:14:27 kirjoittanut Hermione »
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #397 : 17.12.15 - klo:23:44 »
Voihan harmitus, että elf'in euroopan putiikki on lopettanut! Mä tänään räjäytin luottopuuterini (complexion perfection) tomuksi kivilattialle.... Ja sitä ei ole iherbissä saatavilla, voihan plääh. Jossain apteekissa olen kerran nähnyt elfin standin, mutta en silloin tarvinnut mitään, niin en tutkinut tarkemmin.

Löysin yhden nettiputiikin; pretty.fi jossa se olisi saatavilla, muta pitää ensin tutkia onko kyseinen putiikki täällä hyväksi havaittu kauppa ;)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #398 : 18.12.15 - klo:08:49 »
^Mä olen tilannut joskus jotain tuolta prettystä, ihan pätevä kauppa on. :)
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #399 : 18.12.15 - klo:08:53 »
Eikö elfUK ole enää toiminnassa? Sivut ainakin ovat pystyssä ja spämmiä tulee sähköpostiin ???

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 18.12.15 - klo:10:02 »
^^^Mä olen myös tilannut pretty.fi:stä. Mun mielestä ihan toimiva verkkokauppa ja asiakaspalvelukin on ok, voin suositella.

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #401 : 18.12.15 - klo:12:31 »
^^ Sama! Meiliä tulee viikoittain mistä lie tarjouksista, onko lopettanut ulkomaille lähetykset vai? Sivut kyllä toimivat ainakin ihan normaalisti, en kylläkään löytänyt mistään lähettävätkö he ulkomaille  :o
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #402 : 18.12.15 - klo:13:08 »
^ Sivu oli jonkun aikaa suljettuna ja uudistuksen jälkeen elf uk-kauppa ei toimita enää Suomeen (We ship to England, Scotland, Wales and Northern Ireland.). Nettikaupan alareunassa on eri maiden lippuja, joista pääsee näiden maiden kauppoihin, mutta Suomella ei ole omaa kauppaa.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #403 : 18.12.15 - klo:13:40 »
^No hitto :/ Pari kertaa sieltä tilanneena tykkäsin kyllä paikasta ja suosittelin sitä muillekkin. No eipä voi minkään sitten :/ Hyvä tietää, pistän ne mainosmeilit roskapostiksi :D
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #404 : 18.12.15 - klo:13:59 »
Kiitos vastauksista! Pistän nyt tilauksen kyllä ehdottomasti Prettyyn! Löysin tuon elfiä myyvän apteekin (Myllypuron apteekki) ja heidän sivuillaan olikin hyvin esillä kaikki elfin tuotteet, koska näemmä myyvät myös verkkokaupan kautta, mutta eipä sielläkään ollut tuota kyseistä puuteria valikoimassa.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.