Mun elfin tilaus lopulta saapui, noin kuukauden se oli matkalla. Tällä kertaa osui (lähes) kaikki ihan nappiin! Kerrankin jotain hyötyä siitä, että "pakko ostaa"
Eye Enhancing Eyeshadow ruskeille silmille on päätynyt melkein päivittäiseen käyttöön tilauksen saapumisesta lähtien. Mullahan on siniset silmät, mutta tässä on minulle täydellisesti sopivia ruskeita sävyjä, joten tämä on perus arkikäyttöön ihan mahtava. Sitten jos haluan jotain pientä twistiä, niin paletissa on pari violetin sävyä, jotka nekin sopivat mun naamaan todella hyvin. Kokeilumielessä ostin myös
Loose Eyeshadowin sävyssä Peach Pie, jota on myös pari kertaa tullut käytettyä, mutta sävy on ehkä liian lämmin mulle.
Eye Refresh lupaa raikastaa silmänalusia, en tiedä tekeekö tämä mitään, mutta hauska sitä on rullailla silmänalusilla

Laitoin tilaukseen mukaan myös
ripsentaivuttajat, mutta en oikein osaa moisia käyttää... Positiivinen yllätys oli
HD Blush! Omani tilasin sävyssä Diva, eli tosi pinkki. Tämän kanssa saa olla tosi varovainen, ettei tule övereitä! Mutta sävy on mulle sopiva, ja oikealla annostelulla tulee tosi hyvännäköinen poskipuna.
Huulituotteita tulikin ostettua sitten aika paljon
Lip Balm Spf 15 sävyssä Rose tuoksuu aika paljon mentholille, sävyä on jonkin verran, mutta huulille asti tämä ei vielä jostain syystä ole päässyt. Ostin myös paketillisen (12kpl)
Lip Gloss Wandseja, jos joskus tulee tarpeeseen. Mutta löysin vihdoin kauan etsimäni pinkin huulituotteen! Elfin
Lip Stain sävyssä Birthday Suit on juuri sellainen pinkki mitä olen etsinyt jo pidemmän aikaa. Vähän vaikea työstettävä huulille, mutta sitten, kun sen saa nätisti laitettua niin on todellakin mun näköinen huulituote. Yksi huulipuna (sävyssä Seductive) tuli myös nappailtua koriin, mutta sitä en ole vielä testannut. Samoten yksi Luscious Liquid Lipstick (Ruby Slipper sävy), mutta sekin on vielä testaamatta.
Huulituotteista positiivinen yllätys oli myös
Therapeutic Conditioning Lip Balmit! Ostin näitä kaksi, blackberry cremen ja strawberry cremen. Näissä lukee kyllä paketissa näiden olevan Soothing Lip Balm

Tänään aamulla meikatessa laitoin silmämeikin ajaksi huulille näistä blackberry cremea, ja kuivista koppuroista tuli lyhyessä ajassa pehmeät ja terveen oloiset! Olen yrittänyt toimivaa huulirasvaa etsiä jo iät ja ajat, ja näköjään sellainen osui ihan vahingossa vastaan

Toivottavasti ei menetä tehoaan nopeasti.
Kynsilakoista mukaan tarttui Liquid Metal -sävy, joka on ihan OK levittyvyydeltään ja pysyvyydeltään. Vähän raidottaa mutta niin tuollaiset taitaa yleensäkin. Otin myös yhdet
toe separatorsit testiin, mutta en minä niitä osaa varpaankynsiä lakatessa myöskään käyttää

Tulipa pitkä stoori, mutta ainakin tuli vähän kirjoitettua omakohtaisia kokemuksia