Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72924 kertaa)

Retro

• Vieras
Vs: e.l.f.
« Vastaus #75 : 07.10.10 - klo:20:29 »
Omia kokemuksiani e.l.f.:n tuotteista:

* mineraalipohja sävyssä Fair ja  Mineral booster Shimmer Olen sotkenut nämä yhteen, kun Fair olikin kalkkilaivan kapteenille liian tumma. Ensimmäinen oikeasti mineraali pohjani ja olen kyllä tykännyt hirveästi. Iho näyttää luonnolliselta, mutta pikkuvirheet peittyvät ja pohja kestääkin kiitettävän hyvin koko päivän. Hankin varmaan uudelleen.

* mineraaliposkipuna Coral Kiva hennon persikkainen sävy ja nappivalinta omaan naamaani. Tosi riittoisa, saman kokoisessa purkissa kuin pohja...

* luomiväriduo Berry Mix ja creamluomiväriduo Butter pecan Aika perusluomivärejä, pigmenttiä saa jonkin aikaa ronkkia eikä pysyvyyskään ole paras mahdollinen edes pohjustajan kanssa.

* pohjustuspuikko silmämeikille
Elämäni ensimmäinen silmämeikin pohjustaja. Ajaa ihan hyvin asiansa, tuntuu, että luomiväri pysyy paikoillaan hiukan paremmin kuin pelkiltään.

* vedenkestävät silmämeikkitussit Coffee ja Black Ruskea tussi on uusin rakkauteni, liukuu kuin unelma, tekee tasaista jälkeä ja pysyy koko päivän. Musta taas taisi olla maanantaikappale, jälki on harmaata eikä tussi liu'ukaan yhtä hyvin kuin ruskea.

* shimmer-silmänrajauskynät Iconic ivory ja Twinkle teal
Näitä en ole vielä käyttänyt tositoimissa, mutta sen verran kuin tuota sinistä kokeilin, niin pysyvyys oli hurja, ei meinannut normaalilla kasvopesulla irrota. Hyvältä vaikuttaa siis.

* "pullistava" huulikiilto Plum pout Turvottaa ja kihelmöi hiukan, mitään pallokala-efektiä ei onneksi saa aikaan. Ihan ok pysyvyys ja sävykin on nätti.

* peitepuikko Ivory Perus puikkopeitevoide, peittää pikkunäpyt ja pysyy paikoillaan koko päivän.

* kynsilakka Mint cream Sävy on ihana, mutta koostumus ei miellyttänyt, raidoittui lakatessa ja lähti lohkeamaan toisena päivänä.

* ripsentaivutin, Studio Kabuki kasvoille, luomivärisivellin, kulma- ja ripsiharja/kampa, poskipunasivellin Tarvikkeisiin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen, kabuki on suuri ja ihanan pehmeä, pohja levittyy kuin unelma tällä. Samoin ripsi/kulmaharja ja poskipunasivellin vat olleet loistavia.

Kaiken kaikkiaan olen tosi tyytyväinen E.l.f:n toimitukset ovat tulleet nopeasti ja alhaiset hinnat houkuttelevat kokeilemaan erilaisia juttuja. Hinta-laatusuhdekin  on loistava. Me likes.  :-*

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #76 : 10.11.10 - klo:19:33 »
Onko kukaan tilannut sadan luomivärin joulupalettia? Olisi kiva tietää, onko napeista mihinkään lähinnä pigmenttisyyden ja pysyvyyden kannalta. Halpa hinta kyllä houkuttaisi - takkiin kun ei missään tapauksessa tule paljoa.

Kabukiin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen ja poskipunakin on ok. Olen ajatellut tilata tuolta nyt lähiaikoina muutaman siveltimen sekä poskipunan ja korostusvärin kasvoille. :) Ja tosiaan - tuon luomiväripaletin. Olisin kokemuksista kiitollinen! :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #77 : 16.11.10 - klo:16:03 »
^Tilasin sen pienemmän kokoelman, olisiko 32 nappia ollut tms. Ihan tyytyväinen olen - pigmenttiä kiitettävästi (toisin sanoen ovat luomella pitkälti sitä miltä napeissa näyttävät :D) ja helppo pestä pois, ei siis vaadi mitään erillistä silmämeikinpoistoainetta. :)

Edit. Tosin ne vaaleat sävyt on aika hailakoita ja esim. valkoinen ei kyllä ole sellainen peittävä valkoinen, vaan lähinnä jotain hentoa kimalletta.. ;D
« Viimeksi muokattu: 16.11.10 - klo:16:06 kirjoittanut Alice »

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #78 : 20.11.10 - klo:13:00 »
^^ Aa, kiitos! :) Tuo 32-paletti näyttää olevan kaupanpäällisenä tänä viikonloppuna, jos tilaa 10 punnalla. Taidan olla liian heikko nainen siihen, että jättäisin tarjouksen käyttämättä.  ::)

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #79 : 20.11.10 - klo:13:19 »
^Voi hitsi, mitäs menin laittamaan uuden tilauksen jo eilen.. Ei siinä mitään, onhan mulla jo tuo, mutta ainahan niitä voisi olla kaksi.. :3

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 04.12.10 - klo:14:14 »
Ilmaisten postareiden ja 6-sävyn luomiväripaletin innoittamana tehty tilaus saapui. Kovasti toivoin että luomiväripaletista saisin sen tummemman, Party-paletin, ja se juuri löytyikin paketista!

Varsinaiset tilatut tuotteet oli:
Mineral infused mascara (musta)
Metal madness -kynsilakka
Studio make-up mist & set
Cream eyeliner (gunmetal)

Testailut on vielä kesken, mutta ensivilkaisuilla kynsilakka on hieman tummempi mitä odotin ja meikkipaletin sivellin on aika onneton :) Siveltimiä onneksi löytyy omasta takaa sen verran, ettei tuo pieni vika haittaa.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #81 : 08.12.10 - klo:17:12 »
^ Seuraavaan tilaukseen pistän tuon Studio Mist & set- suihkeen, sen verran olen hyviä kokemuksia siitä lukenut. Tulisi vain sopiva tarjous niin tilaisin. Tämän hetkinen tarjous on, että saa kaupan päälle 100 värin paletin, kun ostaa 17,99 punnalla. Koodi free100 http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~195.htm

Tässäpä uusia Elf-tuotteita, joitakin on jo UK-kaupassa myynnissä, mutta kaipa nuo loputkin tulee vielä Elf UK-kauppaan. Harmi, kun aina tulee ensin jenkkeihin ja sitten saa odottaa hetken. http://lets-talk-about-beauty.blogspot.com/2010/11/novos-produtos-da-elfelfs-new-products.html
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 09.12.10 - klo:13:27 »
 Mulla jäi noi muut hyvät tarjoukset kylkiäisineen käyttämättä, mikä on jäänyt vähän harmittamaan. Eilen, kun huomasin tuon 100-paletin olevan kylkiäisenä, panin tuulemaan. :D En meinannut millään saada ostoskoriin riittävästi tuotteita, kun tuntuu, että rupeaa jo olemaan vähän kaikkea, mutta kynsilakkoja ostin varmaan 6 tai 7, lisäksi muutaman siveltimen ja jotain muuta härpäkettä. :D

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #83 : 10.12.10 - klo:18:21 »
Elffillä näyttäisi olevan valikoimassa kaksi ripsaria, wp ja tavis Lengthening And Volumising Mascara. Onko kellään kokemuksia näistä? Lisäksi on se erikoinen miniatyyri-ripsari jossa on sekä wp että tavis -> Earth and Water Mascara Duo.

Edit. aika erikoista, en haulla löytänyt, mutta nyt kun luin ketjusta arvioita, niin löytyikin yksi; arvion mukaan täysi susi ripsariksi. Taidan siis uskoa hyvällä ja jättää hankkimatta.
« Viimeksi muokattu: 11.12.10 - klo:15:22 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 14.12.10 - klo:10:13 »
Siitä Luscious Liquid Lipstick'stä tuolla aiemmin joku sanoi, että sieniaplikattori tuntui ikävältä huulilla. Mä taas nimenomaan tykkäsin erityisesti juuri siitä. Tuote levityy tasaisemmin kuin sellaisella perinteisemmällä wand'lla. Lisäksi tahmeuden suhteen tuo on siinä ja siinä, että mä vielä tykkäilen käyttää. En kestä nimittäin yhtään tahmeita huulituotteita. Ihmetyttää vaan se, että tämä hylsy-hässäkkä on jotenkin yliampuva suhteessa tuotteen määrään.

Kuivilla huulilla tuntuu karkealta.  :P Hylsy on kyllä ehdottomasti ylimitoitettu tuotteen määrään. Ihan järkytyin kun tuote loppui niin nopeasti!

Studio-sarjan poskarisuti ei ollut pöllömpi. Hintaansa nähden ihan ok! Pehmeä, tukeva, eikä tiputtele karvoja. Olisi saanut vain olla tiheämpi.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #85 : 14.12.10 - klo:15:07 »
Elf:in Mechanical Eyelash Curler tuli tänään postissa, enkä voi harmikseni kehua tätä. Ei oikein toimi kunnolla, välillä taivutinosa koskee vain puolia ripsistä. Olisi pitänyt varmaan ostaa pari dollaria kalliimpi Studio linjan kiharrutin.

Complexion Perfectionin hankin testatakseni eroa NYX:in Highlighteriin. Samantyylinen tuote, mutta tämä Elf:in versio on paljon isompi (13,5g vs. 5,7g). Elf:in pakkaus on hieman liian iso makuuni, mutta toisaalta hinta ja tuotteen määrä on reilusti halvempi kuin NYX:illä.

Mineral Infused Face Primerista on kovat odotukset, testiin tänään.
« Viimeksi muokattu: 14.12.10 - klo:15:11 kirjoittanut Bamboo »
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 22.12.10 - klo:08:31 »
Eilen tuli postia! :)

Sen verran ehdin kokeilla, että kynsilakka vaikutti ihan mukavalta ja aika peittävältä. Kokeilin vain sävyä pikaisesti ja poistin lakan melkein saman tien, mutta ensivaikutelma on ihan hyvä.

Sadan luomivärin paletti on tosi upea! Ei sormenpäihin swatchattuna tehnyt vaikutusta, mutta liekö pohjustuksen ansiota, että luomella sävyt pelittivät tosi hyvin. Ei mitään megaintensiivistä, mutta uskon, että tällä paletilla saa tehtyä silmämeikin kuin silmämeikin. :)

Ilmoittelen taas, kun testailen lisää. Koitan muistaa ottaa meikkikuviakin nyt, kun tuolla varmasti jonkin verran meikkejä teen.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #87 : 22.12.10 - klo:12:23 »
^ Mistä kynsilakasta oli kyse? Kiva tietää vähän tarkemmin, kun lakoissa on niin paljon eroja saman merkin sisälläkin. Toisissa voi olla tosi hyvä pigmentti ja toisissa kuraakin karummin....
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #88 : 22.12.10 - klo:13:27 »
Mikäköhän se noista kahdeksasta oli?  ;D Hei juu! Oli "Mod Mauve", siis ko. sävyn kuorissa, mutta ei tosiaan Mod Mauvea nähnytkään. Pitäis varmaan laittaa muuten aspaan postia, että on tullut takuuvarmasti väärä sävy. Eniveis, sellainen punertavan ruskea sävy oli kysymyksessä. :)

Raportoin kyllä muistakin sävyistä, jahka saan kokeiltua.

Siveltimiä testattu, ja pullea häivytyssivellin on aivan ihana! Tämä oli kyllä rakkautta ensisipaisulla. Ikinä en oo saanut näin kaunista häivytystä aikaan. :) 

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #89 : 22.12.10 - klo:22:08 »
^ No hot damn! ;D Mulle on matkalla parhaillaan just toi Mod Mauve! Voi kunpa tulis perille huomenna.... Mutta aika buu, ettei sävy mennyt oikein. Tai siis mun käsitys siitä on vähän joku harmahtava vanhaan roosaan menevä sävy. Toinen lakka jonka tilasin on Lilac. Lisäksi sitten muuta sälää. Mutta saapa nähdä tuleeko tilauksen mukana bonus-lakka - ja että onko se käyttökelpoinen lainkaan...