Kirjoittaja Aihe: e.l.f.  (Luettu 72687 kertaa)

Poissa imaria

• HAIRahtanut
Vs: e.l.f.
« Vastaus #90 : 22.12.10 - klo:22:23 »
^ Juup, näin mäkin Mod Mauven käsittäisin. :D Täytyy tässä nyt vielä katsoa, että kavaltaisko se pullo sen joksikin toiseksi, vaikka näkeehän sen nyt siis silmillä. Ois ees ollut joku kiva lakka, mutta eih..  :-\
No, ei maailma tähän kaadu!

1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #91 : 24.12.10 - klo:01:02 »
Mineral Infused Face Primerista on kovat odotukset, testiin tänään.

Nyt olen testaillut viikon ajan. Ensinnäkin pumppupullosta on vaikea säätää paljonko ainetta tulee kerralla. Vaikka koittaa varovasti painaa niin ainetta tulee mielestäni puolet liikaa. Primer toimii luultavasti parhaiten, kun sitä levittää kasvoille just sopivasti, ei liikaa. Nyt tätä meneekin sitten puolet hukkaan. Pistin myös luomille luomiväripohjustustuotteen alle, ja toimi siinä ainakin. Kyllä tämä kasvomeikin pidossakin auttaa, mutta odotin ehkä liikaa netistä lukemieni arvostelujen mukaan. Toimiva tuote hintansa huomioiden. Varmasti moni kalliimpi tuote on huonompi kuin tämä.

Kellään kokemusta Mist & Set-suihkeesta?
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 24.12.10 - klo:10:14 »
Kellään kokemusta Mist & Set-suihkeesta?

Jep. Ennen meikkipohjan levitystä käytettynä toimii sekaihollani paremmin: suihkeen päälle mineraalipohja levittyy hyvin.  Puolestaan meikkipohjan päälle suihkutettuna en huomannut mitään vaikutusta esim. meikin pysyvyyteen. Itselläni ei ole niin kuiva ihokaan nyt että olisin kaivannut päivän aikana kosteutusta meikkipohjan päälle.

Poissa Jangsara

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #93 : 30.12.10 - klo:14:03 »
Yhyy, ärinä nurina, tein tilauksen 9. päivä, tilauslähti liikkeelle 15. päivä, eikä näy edelleenkään pakettia :(
Tahtoo testailemaan  ;D

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 30.12.10 - klo:14:45 »
Mäkin odottelen 11. päivä tehtyä tilausta. Pari päivää tilausvahvistuksen jälkeen tosin tuli viesti että tilausten lähettämisessä saattaa olla viivettä. 17. päivä se on kuitenkin lähtenyt matkaan.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #95 : 30.12.10 - klo:14:52 »
Mulla eka tilaus tuli viikossa, tätä toista saikin odottaa pari viikkoa.

Mulla on ollut jouluaattoillasta asti kynsissä Metal Madness, eikä ole kärkikulumaa lukuun ottamatta mennyt juuri miksikään! Tosi peittävän tuloksen sai jo kahdella kerroksella, itse taisin laittaa kolme. Mattasin nämä muutama päivä sitten, ja ovat tosi kivat mattoinakin. :)

Ajattelin repäistä ja tilata kymmenen lakkaa lisää, kunhan tulee joku hyvä kampanja. 1,70 ei ole kyllä tosiaan paha näin hyvistä lakoista. :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #96 : 03.01.11 - klo:12:02 »
Jangsara ja Hilippa, onko teidän tilaukset vielä saapuneet? Mun 12.12. tilattu ja 17.12. postitettu paketti luuraa vielä maailmalla. Jouluhässäkän takia en ole vielä huolestunut, ja jos teilläkään ei vielä ole paketit saapuneet niin sitten odottelen vielä ihan rauhallisin mielin. Sais jo tulla kyllä..... 8)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Jangsara

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #97 : 03.01.11 - klo:12:26 »
Ei ole vieläkään näkynyt. Ajattelin, että olis tänään tullut, mutta tulikin 25.12. tilattu Brigette's Boutique paketti  ::)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 03.01.11 - klo:12:30 »
Jangsara ja Hilippa, onko teidän tilaukset vielä saapuneet?

Minäkin odottelen pakettia edelleen.

Poissa Jangsara

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #99 : 04.01.11 - klo:12:19 »
Mun paketti tuli!  :D
Laitan ajatuksia tilauksesta, jahka ehdin tutustua kamoihin.

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #100 : 04.01.11 - klo:17:27 »
Uusi tulokas esittäytyy, hei vaan kaikille :) Joulukuun puolessa välissä tilattu elfin paketti kotitutui tänään vihdoinkin ja voisin muutamalla sanalla arvioida tilattuja tuotteita.

Kynsilakat sävyissä Gum Pink ja Mint Cream. Todella kivat pirtsakat sävyt, etenkin gum pink nousi yhdeksi suosikkilakoista. Levittyvät hyvin, mutta mint creamia sai sutia kolme-neljä kerrosta jotta sävy tuli kunnolla esiin.

Super glossy lip shine sävynä Malt Shake. Huulikiillon yltiöimelä tuoksu puski jo postipaketin läpi, mutta muutoin ihan kiva peruskiilto. Harmi vain että sävy on hurjan paljon tummempi kuin elfin sivuilla annetaan ymmärtää. Odotin kivaa pinkkiä, suht huomaamatonta huulikiiltoa ja paketista paljastui superpunainen sävy 0_0

Cream eyeliner sävynä purple. Minulla on aikaisemmin ollut käytössä Mschicin eyestain ja tämä kyllä toimii itselläni paljon paremmin. Pysyi luomella moiteettomasti (tosin kunnon pohjustuksen kanssa) ja sävykin on violetti eikä mikään siltä ja väliltä. Mukana tullut sivellin on oikein näppärä ja sopii hyvin käteen.

Elfistä minulla on aikaisempaa kokemusta luomivärien ja muutamien siveltimien muodossa. Siveltimet ovat poikkeuksetta olleet tosi hyviä, mutta luomivärit aiheuttivat allergisen reaktion ja toinen luomi turposi ihan kivasti kun kokeilin yhden paletin sävyjä. Liekkö sitten ollut tuo luomiväreissä oleva glitteri joka ei itselle sopinut ollenkaan ::)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 04.01.11 - klo:19:13 »
Viimeistä tilausta edelleen odotellessa pari sanaa sitä edeltävässä tilauksessa tulleista tuotteista:

Cream eyeliner (gun metal) -rajausgeeliä olen käyttänyt vain luomilla pohjustajana tummille luomiväreille. Pysyy ihan hyvin luomilla eli mulla ei ole vaatinut toista ("oikeaa") pohjustajaa alle.

Mineral infused mascara: Ei tuuheuttajana yllä täysin suosikkini YSL volume effet faux cilsin tasolle, mutta aika lähelle. Eli 3,5 punnan hintaansa nähden hyvä. Ei tosin lähde ripsistä ihan yhtä vaivattomasti kuin yleensä muut ripsivärit, muttei tämä onneksi mikään ongelmallinenkaan ole poistaa (hieman vain vaatii ylimääräistä hankausta).

6-sävyn luomiväripaletti, Party: Alarivin sävyt ovat useimmiten käytössä. Tummin sävy on hieman variseva, mutta se ilmenee siis vain levittäessä. Päivän aikana en ole huomannut luomivärin varisevan poskille.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #102 : 05.01.11 - klo:12:46 »
Mun paketti tuli!  :D
Laitan ajatuksia tilauksesta, jahka ehdin tutustua kamoihin.

Loistavaa!
Oon satavarma, että olisin saanut tänään oman elf-tilaukseni; mutta tonne mikä-ketuttaa-tänään -ketjuun jo siitä napsinkin. Posteljooni soitti ovikelloa ja juoksi saman tien eteenpäin! Eikä jättänyt myöskään hakulappua! Pitää odottaa perjantaihin siis. Jos silloin ei tule noutolappua, niin vedän kyllä herneen nenään.

edit. Noniin! Tulihan se paketin noutolappu onneksi tänään!!
« Viimeksi muokattu: 07.01.11 - klo:11:01 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #103 : 08.01.11 - klo:12:03 »
(Tuplabostaus tarkoituksella.)

Sain siis pakettini viimeinkin ja pääsin jo vähän testailemaan. Täytyy todeta, että kaikki värilliset tuotteet ovat todella paljon tummempia kuin sivuilla. Enkä usko, että tässä on kyseessä näytöistä johtuvat pienet variaatiot, vaan värit on kuvattu todella epäonnistuneesti. Ei varmastikaan koske automaattisesti kaikkia elfin tuotteita, mutta mä ainakin olen jatkossa todella paljon tarkempi (=epäilevämpi?). Kaikki tilatut tuotteet oli kuitenkin mieleen, vaikka sävyjen suhteen menikin vähän pieleen. (Oho, runokin vielä!) ;D

Mod Mauve -kynsilakka on suorastaan räikeän huomattavasti tummempi kuin sivuilla - mutta tykästyin silti! Keskitumma pehmeä marjapuuroinen sävy. Valosta riippuen menee ruskeaan tai violettiin. Hiukan enemmän jellymäinen kuin creme. Levittyi todella nätisti ja kahdella kerroksella sain riittävän peiton. Riippuen aluslakasta, saattaa vaatia kyllä kolmekin. Onneksi levittyi hyvin ja kuivui melko nopeasti, joten tuon sutimisen jaksaa vetää läpi. Jännä sävy kyllä, en oikein ole päässyt perille siitä ja ehkä siksi kiehtookin; mulla on selkäytimessä tunne, että saattaisin ihan vallan hurahtaa tähän!

Lilac -kynsilakka on myös tummempi kuin sivuilla; itse asiassa tämä näyttää mun mielestä siltä miltä odotin Mod Mauven näyttävän! Siltikin tämä on kyllä lähempänä omaa kuvaansa kuin Mod Mauve omaansa. Tämä on myös jotenkin hyvin pehmeä. Samalla tavalla levittyi hyvin ja kahdella kerroksella riittävä peitto.

Eye Liner, Gunmetal oli myös Jipikajei! -tasoa! Mun kokemukset rajauksista on melko vaatimattomalla tolalla. Geelirajauksista ei ole mitään käsitystä ja liquid eyelinerit ei istu mun käyttöön lukuisista yrityksistä huolimatta. Kynät taas tuntuu aina liian kuivilta. Mineraalimeikeillä teen rajauksia jos teen. Tähän ihastuin kuitenkin heti! Mukana tullut pieni pensseli toimii loistavasti ja tuote oli todella helposti levittyvä. Pysyvyydestä vielä paha sanoa, koska puolen päivää vasta käyttöä takana, tosin sen ajan pysyi moitteettomasti. Niin, ja tämähän ilmeisesti menee myös luomiväristäkin! Jälleen sävystä: selvästi tummempi harmaa kuin miltä kuvassa näyttää. Nyt harmittaa etten ottanut myös mustaa, ensi kerralla sitten.

Mineral Booster Sheer. Tästä on ilmeisesti aika paljonkin puolesta ja vastaan mielipiteitä. Vielä paha sanoa kummalle kannalle itse päädyn, mutta alku vaikuttaa lupaavalta. Koostumus miellyttää; on todella hienojakoista ja levittyy hyvin, ei korosta juonteita ja sulautuu hyvin ihoon. Tarkoituksena on testata myös primerina, vaikka viimeistelytuote onkin. Ihmetyttää hiukan, että tuote on niinkin voimakkaasti sävytetty, tosin ei sitä iholla enää huomaa. Koska itsellä on viileä/neutraali ihonsävy, tuo saattaa (hyvin miedosti jos lainkaan) vähän boostata sävyäkin tasaisempaan. Tosin kaikille ihonsävyille se sivujen mukaan käy. Koostumuksensa takia alunperin kiinnostuin; harvinaisen ravinteikkaan kuuloinen on inci puuteriksi.

Eyelash & Brow Wand. Tämä on juuri kuten kuvitella saattaa.

Powder Brush. Mulle pensseleissä on tärkeintä synteettisyys; en siedä iholla ollenkaan naturaalien karheutta. Lisäksi mun suosikiksi on noussut pohjien ja puutereiden levittämisessä Flat Top tyyppiset siveltimet. Favorite-suti on Silk Naturalsilta tilattu White Flat Top Kabuki (kokonaan valkoinen harjaosa, musta varsi). Jahas, sitä ei ole enää heillä valikoimassa. Iso sääli, koska on superhyvä ja todella halpa!
Tämän elfin harjasosuus on aavistuksen pienempi joka suhteessa vrt tuohon White Kabukiin -> vähemmän harjaksia, eikä ole aivan yhtä tiivis, mutta on onneksi tarpeeksi pehmeä. Itse asiassa tämä on siitä erinomainen lisä suteihini, että tällä saan hieman kevyempää peittoa kuin tuolla White Kabukillani.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #104 : 09.01.11 - klo:18:51 »
Joo ei sitä tilattua 12.12. pakettia näy täälläkään. Shippaus lähtenyt jo heti seuraavana päivänä. Kiikastaisikohan nyt Suomen postista tää homma... Laitoin jo toisen kyselyviestin heille kun ensimmäiseen eivät vastanneet sopivan ajan sisällä.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.