Kirjoittaja Aihe: Ikääntyvän ihon hoito  (Luettu 85311 kertaa)

Poissa Todia

• HAIRahtanut
  • Gal. 2:20
Vs: Ikääntyvän ihon hoito
« Vastaus #120 : 14.04.09 - klo:16:28 »
Minkä vuoksi Avitcidin kanssa pitää varoa silmän- ja suun ympäristöä?
On välillä mennyt vähän huulella, ja kyllähän siitä iho lähtee... :o
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #121 : 14.04.09 - klo:18:44 »
Minkä vuoksi Avitcidin kanssa pitää varoa silmän- ja suun ympäristöä?
On välillä mennyt vähän huulella, ja kyllähän siitä iho lähtee... :o

Silmien ja suun ympärillä iho on ohuempaa kuin muualla kasvoissa --> tuotteella voimakkaampi vaikutus

Mua on alkanut myös kiinnostaa noi a-vitamiinivoiteet, vaikkei varsinaisia ryppyjä vielä olekaan ilmaantunut.. Avenen Ystrealia (tms.) aattelin kokeilla jossain vaiheessa.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 15.04.09 - klo:18:39 »
Olen vasta pari kertaa Eluagea ja Ysthealia ehtinyt laittaa nassuun ja nyt jo tuntuvat poskipäät melkoisen aroilta. Eli todella varovaisesti näköjään pitää aloitella eikä välttämättä koko kasvoille. En ainakaan muuta syytä keksi tälle arkuudelle, tuntuu samalta kuin liian rankan (mekaanisen) kuorinnan jälkeen. Muualla kasvoilla taas ei vielä mitään sen ihmeempää eroa näy.

Mukava että noista tosiaan saa näytteitä, ulkomailta tilattunakin tulisi järjettömän kalliiksi testailla ja todeta ettei sovikaan..
1b F ii

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #123 : 15.04.09 - klo:23:07 »
^Tuo on ihan tuttua hommaa, että iho tuntuu aralta retinoleihin siirtymisen myötä. Kannattaa tosiaanki huolehtia perusteellisesta aurinkosuojauksesta, iho ei kestä aurinkoa entiseen malliin enää retinolien kanssa. Ja sellainen asteittainen siirtyminen on hyvä, että iho tottuu "koviin aineisiin" pikkuhiljaa eikä pahemmin reagoi.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 16.04.09 - klo:15:31 »
^^Avitcidin kansssa on syytä olla erityisen varovainen. Ystheal ym. Avenen tuotteet ovat paljon heikompia luomaan niin kovaa kutinaa ja polttelua minkä Avitcid saa aikaan (A on sitäpaitsi resptillinen lääke). Käyttö on lopetettava, jos iho alkaa reagoida liian rajusti.

Kaikkein tärkein ryppyjen suoja on _auringonoton liiallinen välttäminen ja auringonsuojaus korkeilla kertoimilla_. Uskokaa jo kokenutta ;D
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 09.05.09 - klo:11:39 »
Tilasin itselleni kaksi tuotetta, joiden toivon virkistävän ihoani. Ihoni elastisuus on selvästi vähentynyt viime vuoden aikana.

MD FORMULATIONS VIT A PLUS ANTI AGING SERUM: This incredible serum from MD Formulations helps to reduce the appearance of fines lines and wrinkles with a clever complex of vitamins A, E & hydroxy acids. With Vit-A-Plus Anti-Ageing Serum your skin will be left feeling smooth and refined.

MURAD AGE REFORM NIGHT TREATMENT: See an improvement overnight with this Murad Age Reform Night Treatment. Created for use on all skin types, it contains a patented formula that is clinically proven to increase the firmness of your skin by an amazing 28%.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 11.06.09 - klo:10:51 »
Olen nyt käyttänyt noin kuukauden ajan Avenen Eluage -tiivistettä silmien harakanvarpaisiin, kulmakarvojen välisin pystyryppyihin sekä otsaviivoihin ja nasolabiaalijuoviin. Tätä olen laittanut aina iltaisin alun toetuttelun jälkeen ja päälle tavallinen Eluage. ALuksi oli ihan pinetä hilsehtimistä ja sitten pidin päivän taukoa. Illalla laitan näiden ylle vielä Dermalogican skin smoothing creamia.

Päivisin käytän vähän sitä ja tätä: meikkipäivinä laitan alle apteekista ostamaani sinkkiä sisältää spraytä taikka muulloin  Korresin ruusuvoidetta tai korkeakertoimista aurinkovoidetta.

Eilen hämmästyin katsoessani peiliin iltatoimien yhteydessä: tämä oikeasti toimii! Pikkujuovat ovat selvästi tasoittuneet ja hennoimmat hävinneet. Iho on myös kimmoisampi kuin ennen. Tätä tulen käyttämään jatkossakin vähintäänkin  kuureina pari kertaa vuodessa.

Askaruttaa säilyykö tulos jos lopetan Avenen käytön. Toisaalta kun tilaan Pharmazonista ei hinta niin paljoa päätä huimaa ettenkö voisi ottaa tätä vakiorepertuaariini.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #127 : 23.06.09 - klo:23:09 »
Olen viimeisen vuoden aikana saanut kasvoille ensimmäiset juonteeni. Ei varmaankaan huono saavutus, sillä ikäähän on jo se 37. :ts

Ja nyt voin ilokseni ilmoittaa, että kolmesta juonnekohdasta kaksi on jo taaksejäänyttä elämää ja kolmannetkin juonteet (silmänympärysjuonteet) madaltuneet silminnähden. Lisäksi loistavien hoitotuotteiden ansiosta ihon kuulaus on lisääntynyt, väri tasoittunut, huokoset ovat pienentyneet, vanhat aknearvet ovat kadonneet, hormonifinnit pysyvät poissa ja iho vaikuttaa muutoinkin kiinteämmältä.  :D

Ihoni loistokunnon takana on kosmetologisarja Exuviance. Ostin sarjasta ensin kokeilupakkauksen, nyt on joka tuotteesta normikoot käytössä. Aivan loistokamaa, tosin kosmetologien hinnoilla aivan liian kallista. Onneksi on kuitenkin ebay... :ts

Mutta kannattaa kokeilla. Sarjahan on kuuluisan Princetonin yliopiston parin dermatologi/kemisti-tutkijan kehittämä, kyseiset heput ovat mm. löytäneet AHA-hapot ja jatkojalostaneet siitä Exuviancessa käytetyn lempeämmän PHA-hapon. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin tutkijoiden perustama kattoyritys Neostrata on liisannut yli 100 AHA-patenttia muun kosmetiikkateollisuuden käyttöön, mutta pitänyt tehokkaimman PHA:n patentin vain itsellään. Ja näiden heppujen AHA-patentteja käyttävät mm. L'Oreal, Avon, Estee Lauder, Murad jnejne.
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa moschino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #128 : 09.07.09 - klo:12:58 »
 Philosophyn Help Me:tä näyttäisi saavan nettikaupoista mutta vaan USAsta. Onkohan sillä jotain rajoituksia jotta sitä ei tänne saisi tilata? Pitoisuus liian suuri?

Mitä mieltä olette Dermosilin Retinol-voiteesta? Tuossa ei vaan kerrota kuinka paljon voiteessa sitä on.

http://www.dermoshop.com/product.asp?id=11838&group=face&purpose=moist

Yhdistin peräkkäiset viestisi, edellistä viestiään voi muokata modify-napista. -Hunis
« Viimeksi muokattu: 09.07.09 - klo:13:35 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #129 : 09.07.09 - klo:23:36 »
^Help Me oli vielä vähän aikaa sitten HQhairin valikoimassa. Outoa, sen kanssa oli aikaisemminkin saatavuusongelma, välillä se oli siellä myynnissä ja sit katosi, nyt vissiin uudestaan sama homma. En usko, että ois yhteydessä pitoisuuksiin, oisko vain niin suosittu, että loppuu välillä :(

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 10.07.09 - klo:01:21 »
Mun ihoni näyttäisi tottuneen Avenen retinolivalmisteisiin ja siiirryn toisen sarjan tuotteisiin. Tilasin engl. nettikaupasta c-vitamiinia tippapullossa (ruskea lasipullo),sekä  retinolia sekä silmienympäryksille että kasvoille. Tosin käytän kesän loppuun vielä Avenea sillä siirtymä vahvempiin aineisiin on paras tehdä pimeämpään aikaan.

Merkki on Medik8, jolla on pätevän näköiset sivustot ainakin, ja joka on erikoistunut näköjään näiden anti-ageing tehotippojen tuottamiseen. Nettikauppa on Salonskincare.

Uusimmassa Sara-lehdessä on muuten juttu plastiikkakirurgin neuvoista mitkä tuotteet tulisi olla anti-ageing -kasvohoidossa must. C-vitamiinit, retinoli, glykolihappokuorinta ja AHA olivat listalla ainakin - ja muistaakseni korkea aurinkosuoja.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #131 : 19.07.09 - klo:15:15 »
Olen viimeisen vuoden aikana saanut kasvoille ensimmäiset juonteeni. Ei varmaankaan huono saavutus, sillä ikäähän on jo se 37. :ts

Ja nyt voin ilokseni ilmoittaa, että kolmesta juonnekohdasta kaksi on jo taaksejäänyttä elämää ja kolmannetkin juonteet (silmänympärysjuonteet) madaltuneet silminnähden. Lisäksi loistavien hoitotuotteiden ansiosta ihon kuulaus on lisääntynyt, väri tasoittunut, huokoset ovat pienentyneet, vanhat aknearvet ovat kadonneet, hormonifinnit pysyvät poissa ja iho vaikuttaa muutoinkin kiinteämmältä.  :D

Ihoni loistokunnon takana on kosmetologisarja Exuviance. Ostin sarjasta ensin kokeilupakkauksen, nyt on joka tuotteesta normikoot käytössä. Aivan loistokamaa, tosin kosmetologien hinnoilla aivan liian kallista. Onneksi on kuitenkin ebay... :ts

Mutta kannattaa kokeilla. Sarjahan on kuuluisan Princetonin yliopiston parin dermatologi/kemisti-tutkijan kehittämä, kyseiset heput ovat mm. löytäneet AHA-hapot ja jatkojalostaneet siitä Exuviancessa käytetyn lempeämmän PHA-hapon. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin tutkijoiden perustama kattoyritys Neostrata on liisannut yli 100 AHA-patenttia muun kosmetiikkateollisuuden käyttöön, mutta pitänyt tehokkaimman PHA:n patentin vain itsellään. Ja näiden heppujen AHA-patentteja käyttävät mm. L'Oreal, Avon, Estee Lauder, Murad jnejne.

Myydäänkö tätä sarjaa missään nettikaupassa ? En ainakaan löytänyt, vaikuttaa kiinnostavalta :-\

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 19.07.09 - klo:15:23 »
^
Olen tilannut eBaystä. Myyjän nimi on cherrygirl0809 kuitin mukaan. Tuosta on aikaa tosin jo yli vuosi, en tiedä miten nykyään toimittaa Suomeen. Haulla varmaan löytyy.

Exuviance oli minulla vähän aikaa oikein hyvä mutta noin vuoden käytön jälkeen iho ei enää tuosta niin välittänytkään. Yritän käytellä pikkuhiljaa tuotteeni loppuun.

edit. useammalta olen noita ostanut, nämä löysin palautteista:

http://stores.shop.ebay.com/SKIN-DOCTOR-OUTLET__W0QQ_armrsZ1

http://stores.shop.ebay.com/SkinDepot__W0QQ_armrsZ1
« Viimeksi muokattu: 21.07.09 - klo:23:37 kirjoittanut Nea »
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa pippuri

• Hiushörhö
« Vastaus #133 : 04.08.09 - klo:10:20 »
Mä törmäsin n. kuukausi sitten paikallisessa apteekissa tällaisiin saksalaisiin tuotteisiin:

www.hoff-cosmetics.com

Ovat hajusteettomia, väriaineettomia ja säilöntäaineettomia, eivätkä sisällä mineraaliöljyjä.
Näytteitä täällä ei ollut antaa, mutta ostin kuitenkin  Mimik Konzentrat seerumin ( ing;water, butylene glycol, pentylene glycol,sodium hyaluronate,acetyl hexapeptide-3) ja se tuntuu kyllä napakoittavan mukavasti ihoa.
Ja ei ärsytä millään tavoin super-herkkää, ohutta ihoani.
Viikko sitten, reissussa ollessani sain Turkulaisesta apteekista näytteitä yövoiteesta ja nyt 3 iltana olen laittanut sitä
seerumin päälle ja täytyy sanoa, että nyt iho tykkää ihan kympillä...heti eka kerralla jo tuntui rauhoittavan punoittavaa ihoani ja nyt jo havaittavissa, että ihon väri on hieman tasoittunut...ja juonteetkin on pikkaisen siloittuneet :l
Aion ehdottomasti käydä ostamassa tämän yövoiteen jos tulokset jatkuvat näin ihanina( täytyy malttaa käyttää toinen näytepussukka vielä, ennen kuin ryntään ostoksille )Mulla on viimevuosina ollut tosi hankala löytää kasvovoiteita... olen testaillut eri merkeiltä, ja aina on tullut ongelmia hajusteiden tai raaka-aineallergioiden kanssa tai mikäli ei ole muuten ärsyttänyt niin sitten tulee tukkeutumia.
Voi, että mä niin toivon, että mä viimeinkin löytäisin tuotteet jotka soveltuisivat mun ongelmalliselle, super-herkälle, ohuelle ja vielä allergioihin taipuvaiselle iholleni.
« Viimeksi muokattu: 05.08.09 - klo:14:51 kirjoittanut pippuri »
2aFii

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 04.08.09 - klo:10:27 »
^
Kiilostaa hyvältä! Ihomme kun näyttävät olevan aika saman tyyppiset. Tällä hetkellä käytössä A'kin cream-gel ja se tuntuu hyvältä mutta Juvedical-seerumin loppuessa, pitää saada uusi seerumi. Ihan persiistä muuten Juvenan asiakaspalvelu! Olen 3 viestiä laittanut, eikä mitään vastauksia kuulu...  :#
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!