Kirjoittaja Aihe: Ikääntyvän ihon hoito  (Luettu 85281 kertaa)

Poissa pippuri

• Hiushörhö
Vs: Ikääntyvän ihon hoito
« Vastaus #135 : 04.08.09 - klo:11:13 »
Mä mietin pitkään uskaltaisinko mä kokeilla sitä Juvedical seerumia ( jos sitä nyt mistään enää löytäisikään, suht siedettävään hintaan) kun mä luulen, että alcohol denat, jota siinä on incissä ihan alkupäässä, ei varmaankaan olisi hyväksi mun ohuelle iholle. Muutenkin mä olen tullut niin varovaiseksi kokeilemaan uusia tuotteita kun on tullut epämieluisia yllätyksiä.Mutta sit taas teidän kokemuksia lukiessani mietin, olisiko nuo ihoa uudistavat aineet sitten kuiteskin niin paljon hyviä, ettei tuo alco haittaisi... ???
2aFii

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #136 : 04.08.09 - klo:11:23 »
Seuraavan iHerb-tilauksen mukana ajattelin tilata itselleni jonkun hyaluronihapposeerumin tai -voiteen. Haluaisin kuitenkin kosteuttaa jo ikääntyviä kasvojani, vaikka iho onkin rasvaisuuteen taipuva. Etsin ensin ihan muualta seerumia, mutta sitten älysin katsoa iHerbiä ja sieltähän löytyy vaikka pilvin pimein kaikenlaisia seerumeita: todella luonnonmukaisia ja sitten sellaisia, joissa on silikonia jne.

Tämä voide kuulostaa INCI-listaltaan hyvältä, siinä olisi A-vitamiiniakin. Tässä seerumissa on simppeli INCI, mutta se on tällä hetkellä OOS. Tässä seerumissa ei hyaluronihapon pitoisuus ole varmaankaan kovin korkea, mutta sitä kuitenkin löytyy. Mukavan edullisiakin ne ovat, kun vertaa joihinkin merkkeihin, joissa hyaluronihappopitoiset voiteet maksavat monia kymppejä kymmeneltä millilitralta.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 04.08.09 - klo:11:42 »
Ootko Ellen missään törmännyt pelkkään hyaluronihappoo? Tuolta iHerbistä sitä mm. etsiskelin, mutta kaikissa oli muitakin ainesosia.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #138 : 04.08.09 - klo:12:32 »
^ Täältä löytyy ihan pelkkää hyaluronihappoa. Ainesosina ei ole muuta kuin vettä, happoa ja säilöntäainetta, eli on varmasti aika lirua tavaraa. Hyaluronihappoa on myös jauhemuodossa, jos haluaa itse tehdä voidetta, seerumia tai vaikka lisätä happoa ihonhoito- tai hiustenhoitotuotteisiin. Samaisesta paikasta löytyy myös jauhetta, mutta jauhetta löytyy näköjään monestakin paikasta, kun tekee haun netissä.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 04.08.09 - klo:12:46 »
Kiitti ellen!  :) Tosiaan teen itse välillä kaikenlaista ja siihen tarkoitukseen tai jo valmiiden tuotteiden boostaukseen tuota happoa ajattelin. Ihan uusi tuttavuus mulle toi Garden of Wisdom, mutta kai sieltä uskaltaa tilata... Flat rate-kuorella postarit ei ois huimat. Onks joku noista jauheista saatu tosiaan kukoista (rooster)? Hmm, taidan enemmin ottaan tuota bio-engineeredia...
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 05.08.09 - klo:08:33 »
Kiitos Ellen! Tilaan iherbistä tuon kunhan saapuu varastoon! Hoffin seerumi maksoi hurjat 70€ ainakin täällä, joten edullisempaan päädyn.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa pippuri

• Hiushörhö
« Vastaus #141 : 05.08.09 - klo:11:00 »
^juu,täällä Hoffin seerumi maksaa 68 ja risat, mutta tuntuu( ainakin vielä ) olevan joka centin arvoista mun iholle niiiiiiiin tyytyväinen mä olen ollut tohon, etenkin nyt kun olen käyttänyt sitä yhdessä ton yövoiteen kanssa. :D Kävin tänä aamuna ostamassa saman sarjan silmänympärysvoiteen myös (40,80/15ml)
« Viimeksi muokattu: 05.08.09 - klo:11:02 kirjoittanut pippuri »
2aFii

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 05.08.09 - klo:13:55 »
Minä jäin koukkuun Diorin Capture Totale Multi Perfection Eye Treatment - sy voiteeseen. Sain tätä huhtikuussa pienen näytepullon ripsarin kylkiäisenä ja nyt se loputtua on pakko saada lisää. Kadottaa silmäpussit ja vähentää silmänympärysten tummuutta ja muutenkin tuntuu hyvälle. Hinta 15 ml tuotteelle on Mansikkalassa 72 ja rapiat mutta jos näytepakkaus ( 5 ml) kesti 4 kuukautta niin iso  riittää sitten suurinpiirtein vuodeksi.

Lisäksi olen huomannut kotona tehtävän mikrokuorinnan ( L´oreal micro resurfacing peelee tms.) hehkeyttävän ihoa ja tasoittavan pintaa. Tämä on sellainen kaksiosainen pakkaus, jonka "hoitovoidetta" en sen sisältämien silikonimäärien takia kuorinnan jälkeen käytä, vaan laitan joko Avenet tai Dermalogicaa. Kuorintaa käytän kuitenkin harvakseltaan, noin 2 x kuussa. 
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 05.08.09 - klo:13:56 »
Pippuri: Löytyykö sinulta HOFF seerumin inci?  :)

Poissa pippuri

• Hiushörhö
« Vastaus #144 : 05.08.09 - klo:14:51 »
seerumin inci näkyy tämän sivun ekassa viestissäni.(ing;water, butylene glycol, pentylene glycol,sodium hyaluronate,acetyl hexapeptide-3)Yövoiteen inci on pitkä kuin taivas ( siksi mä sitä arkailin ekaks testatakaan kun ajattelin, että varmasti joku ainesosa aiheuttaa ärsytysreaktion, mutta ei ainaskaan vielä ), mutta vähän kiireettömämpänä aikana näpyttelen sen sitten myös tänne.Tossa seerumissa on argirelineä ( acetyl hexapeptide-3) jonka sanotaan olevan botuliniumin kaltaista ( kasvolihaksia rentouttavaa, muistaakseni )

edit: pentylene glycol, ei siis glukol
« Viimeksi muokattu: 05.08.09 - klo:14:54 kirjoittanut pippuri »
2aFii

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 08.08.09 - klo:10:34 »
Seuraavan iHerb-tilauksen mukana ajattelin tilata itselleni jonkun hyaluronihapposeerumin tai -voiteen. Haluaisin kuitenkin kosteuttaa jo ikääntyviä kasvojani, vaikka iho onkin rasvaisuuteen taipuva. Etsin ensin ihan muualta seerumia, mutta sitten älysin katsoa iHerbiä ja sieltähän löytyy vaikka pilvin pimein kaikenlaisia seerumeita: todella luonnonmukaisia ja sitten sellaisia, joissa on silikonia jne.

Millaisia kokemuksia juureksilla on tästä nettikaupasta? Hinnat ovat ihmeen alhaiset ja dollarin kurssi on alamäessä tällä hetkellä...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #146 : 08.08.09 - klo:11:33 »
Kokemuksia löytyy täältä. Melko myönteisiä toistaiseksi  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #147 : 08.08.09 - klo:18:06 »
^^ Vain hyviä kokemuksia iherbistä. Olen tilannut sieltä vaikka kuinka monta kertaa, aina on paketti tullut noin viikon kuluttua ja sisältö on ollut oikea. Hinnat ovat todellakin huomattavasti Suomen hintoja edullisemmat - postikuluineenkin! Voin kyllä suositella ( ja kehoittaa käyttämään alekoodia MAK320 ekan tilauksen yhteydessä!  ;))

Piti vielä kertomani, että puhdasta hyaluronihappoa nestemäisenä saa kanadalaiselta Isomersiltä www.isomers.ca hintaan 35 cad - eli noin 23€ plus kohtuulliset postikulut (ainakin viimeksi tilatessani). Koska se ei sisällä mitään öljyjä, saa juuri haluamansa seoksen lisäämällä siihen itse hyväksi kokemiaan aineita. Itse boostaan tällä omia kosteusvoiteitani. Aluksi levitin sitä suoraan iholleni puhdistuksen jälkeen, mutta huomasin sen toimivan paremmin voiteeseen sekoitettuna. Ei rullaudu tällä tavoin.
« Viimeksi muokattu: 08.08.09 - klo:18:17 kirjoittanut Salvia »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #148 : 16.10.09 - klo:12:41 »
Tänään tuli iHerbistä Now Foods -hyaluronihapposeerumi, jota kokeilin nopeasti kämmenselälle. Seerumi on kätevässä pumppupullossa, on todella ohutta geeliä ja imeytyy hetkessä. Ei tuoksu mielestäni millekään. Toivon mukaan rypyt saa nyt vähän kyytiä ;D.

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 16.10.09 - klo:14:22 »
Mitkä rypyt  :o. Mutta kertoile miltä tuntuu, kiinnostaa kyllä täälläkin, jos ehkäisisi niitä tulevia ryppyjä  :D.