Kirjoittaja Aihe: Ikääntyvän ihon hoito  (Luettu 86834 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: Ikääntyvän ihon hoito
« Vastaus #150 : 16.10.09 - klo:20:22 »
Tänään tuli iHerbistä Now Foods -hyaluronihapposeerumi, jota kokeilin nopeasti kämmenselälle. Seerumi on kätevässä pumppupullossa, on todella ohutta geeliä ja imeytyy hetkessä. Ei tuoksu mielestäni millekään. Toivon mukaan rypyt saa nyt vähän kyytiä ;D.

Minulle tuli tänään ihan samaa kamaa  ;D (+ Source Naturals Hyaluronic Serum - älkää kysykö miksi kaksi samanlaista tuotetta). Tätä Now Foodsin seerumia olen jo ehtinyt kokeilla. Haju on aika ällö, mutta se onneksi haihtuu yhtä nopeasti kuin seerumi imeytyy. Minun iho punoittaa helposti, mutta heri seerumin imeydyttyä ihon väri oli yllättävän tasainen.   :l Ihan yksistään tää seerumi ei ainakaan tälllä hetkellä riitä ja laitoin tämän päälle Basan1:sta -> naama punoitti entiseen malliin  >:(

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #151 : 19.10.09 - klo:09:38 »
Mitkä rypyt  :o. Mutta kertoile miltä tuntuu, kiinnostaa kyllä täälläkin, jos ehkäisisi niitä tulevia ryppyjä  :D.

No ne helkutin otsarypyt ;). Seerumi tuntuu kyllä tosi hyvältä. Kuten Door tuossa aiemmassa kommentissa sanoi, tuoksuu vähän kummalliselta (teollisen muoviselta), mutta tuoksu ei onneksi jää leijumaan, vaan häviää nopeasti. Geelimäinen seerumi imeytyy nopeasti, ja käy siksi myös silmänympäryksille. Iho tuntuu heti pehmeämmältä seerumin levityksen jälkeen. Olen tipauttanut muutaman tipan luumunsiemenöljyä seerumin sekaan, niin seerumista tulee paksumpi, enkä tarvitse enää erillistä voidetta sen päälle. Oon kyllä todella tyytyväinen tuohon ostokseen, on mukavan edullista ja INCI on yksinkertaisen tehokas.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #152 : 05.11.09 - klo:14:12 »
Pari minulle uutta seerumia testattu:

Estee Lauder Advanced Night Repair
Sain tästä näytteen ja vaikka miellän tuotteen lähinnä äitini ikäluokalle niin ajattelin testata sitä koska tämä on taas näitä harvoja Suomesta saatavia seerumeita jotka ovat niittäneet kosolti mainetta eivätkä sisällä silikonia. Tämä on todella riittoisaa mutta silikonittomuudesta johtuen ei levity mitenkään itsestään eli tuotetta tulee helposti annosteltua liikaa. Tuoksu on vähän yrttimäinen mutta ei omaan nenääni voimakas.Seerumi imeytyy hyvin mutta jättää ihon kosteutetun tuntuiseksi. Tämä supisti omat ihohuokoseni kertalaakista. Iho ei punoita eikä näppyjä tule. Hankin täysikokoisen empimättä ja ajattelin käyttää tätä silloin tällöin varsinkin näin talviaikaan yövoiteen sijasta.

Louis Widmer Extrait Liposomal
En ole ihan varma onko tässä silikonia mutta ei kuitenkaan aiheuta näppyjä iholleni. Geelimäinen, hajusteeton seerumi levittyy kuin itsestään ja tätäkin riittää todella pieni määrä. Plussaa siitä että tätä voi käyttää myös silmänympäryksille. Kosteuttaa todella pitkäkestoisesti ja toimii hyvin pelkästään myös meikin alla. Tosi hyvä löytö. 30 ml / 41,00€
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #153 : 05.11.09 - klo:14:59 »
^Whoooa! Tuota EL Advanced Night Repairia mietin itsekin. Hyvä tietää, että toimii! Nyt ois vielä Stockan etusetelikin käyttämättä, -20% normihinnasta. Toisaalta olen täysin tyytyväinen käyttämääni Afirmiin, viime viikolla kyseltiin Nosturissa henkkareita kun yritin mennä kavereiden kaa K-18 anniskelualueelle  ;D

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 06.11.09 - klo:08:59 »
^Mua alkoi myöskin kiinnostamaan tuo EL:n seerumi. Mansikkalassakin näyttäisi olevan sitä, hinta reilu 70e/ 30 ml. Onko kenelläkään mitään tietoa sen suomi-hinnasta?
1b M ii

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #155 : 06.11.09 - klo:09:42 »
Tänään tuli iHerbistä Now Foods -hyaluronihapposeerumi, jota kokeilin nopeasti kämmenselälle. Seerumi on kätevässä pumppupullossa, on todella ohutta geeliä ja imeytyy hetkessä. Ei tuoksu mielestäni millekään. Toivon mukaan rypyt saa nyt vähän kyytiä ;D.

Onko tuote tämä: Now Foods, Hyaluronic Acid Serum, 1 fl oz (30 ml)? Tein itsekin tilauksen 30+ ihonhoito -ketjun innoittamana. Olen käyttänyt ihon hoitoon apteekin kosteusvoiteita. Ajattelin aloittaa voiteiden "terästämisen" nyt kun ikää alkaa olla. :)
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #156 : 06.11.09 - klo:11:04 »
^ Sepä se juuri taitaa olla, siis tällainen purkki. Oon kyllä tykännyt todella paljon, ja luonnonmukaisesta koostumuksessa sekä todella edullisesta hinnasta iso plussa tälle tuotteelle.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 06.11.09 - klo:11:54 »
^Mua alkoi myöskin kiinnostamaan tuo EL:n seerumi. Mansikkalassakin näyttäisi olevan sitä, hinta reilu 70e/ 30 ml. Onko kenelläkään mitään tietoa sen suomi-hinnasta?

Nyt kun on Stockan kauneusviikot niin tuote on kanta-asiakastarjouksessa 30ml 65€ ja 50ml 90€. Lisäksi myyvät ihonhoitopakkausta jossa on 30 ml seerumi, 15ml kasvovoide ja 5ml silmänympärysvoide hintaan 58€. Normihintoja en valitettavasti tiedä.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 06.11.09 - klo:12:29 »
^ Sepä se juuri taitaa olla, siis tällainen purkki. Oon kyllä tykännyt todella paljon, ja luonnonmukaisesta koostumuksessa sekä todella edullisesta hinnasta iso plussa tälle tuotteelle.

Myyty  ;D. Tilasin juuri myös tuon!
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 06.11.09 - klo:16:16 »
^ Sama juttu, mä kanssa uskaltauduin  tilaamaan tuon, samalla kun tilasin vitamiineja tuolta :D. Oli ainakin paljon kivempi hinta kun EL:lla.
1b M ii

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 06.11.09 - klo:20:02 »
Erehdyin ostamaan tämän http://www.riobeauty.fi/kauneudenhoito/hieronta-lihashuolto/ ;D ja kokeilen käyttöä. Muokkausvaikutus on selvästi näkyvä sitä tehdessä, mut pitkä-aikaisesti jaksankohan odottaa tuloksia.

EDIT. Jännä tunne kun laite 'tärisyttää' johtavan geelin kautta poskien lihaksia. Voimakkuuksia voi säätää, samoin rytmitystä millä hoito tehdään.
« Viimeksi muokattu: 06.11.09 - klo:20:48 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 18.11.09 - klo:10:27 »
Minulle on nyt vakiintumassa aika sopivanoloinen ihonhoitorutiini.

Putsarilla ei tunnu itselleni olevan suurta väliä, kunhan meikit lähtee eikä kuivata liikaa. Paula's Choicen kuivan ihon putsarit ovat toimineet, Korresin Milk Proteins, nyt on testissä Favoran geelimäinen. Putsaria käytän vain iltapesuun. Aamulla loiskuttelen kasvoille vähän haaleaa vettä ja kuivaan.

Kasvovesien kanssa olen laiska, mutta nyt otin apteekista mukaan Favoran kasvosuihkeen. Se on kyllä mineraalimeikkaajalle ihan kätsy, meikin päälle voi suihkaista jos tuntuu kiristelevän - tai haluaa muuten vaan "sulattaa" meikin nopeasti pintaan.

Päivävoiteena on Paula's Choicen Skin Recovery Moisturizer, tällä hetkellä boostattuna saman sarjan Skin Recovery Super Antioxidate Concentratella. Kosteusvoidetta on toinen puteli meneillään - ja se on kuivuuteen taipuvaiselle iholleni ihan ehdoton HQ tuote talvikaudeksi. Voide on erittäin kosteuttava, mutta kosmeettisesti miellyttävä, imeytyy hyvin ja antaa nopeasti meikkauskelpoisen pinnan mineraaleille. Seerumin tehoista en oikein osaa sanoa mitään... ...minusta vähän tuntuu, että näillä antioksidanteilla pikemminkin hidastetaan ihon vanhenemisprosessia kuin saadaan näkyviä tuloksia aikaan tyyliin 32 prossaa vähemmän ryppyjä  ;D. Seerumi on tosiaan ihan silikoninen, mutta tykkään siitä silti. Jos mahdollista, se tekee meikkipohjan tekemisestä vieläkin helpompaa.

Yövoiteena on Dermosilin retinolivoide. Tuntuu aika miedolle ja mitään ihme vaikutuksia en huomaa. Käytin voidetta alkuun uskollisesti joka yö, mutta nyt olen lipsunut taas voiteettomiin öihin, ne tuntuvat sopivan iholleni oikein hyvin, kunhan päivän kosteutus ja suojaus toimii tarpeeksi hyvin. Yövoiteen voisin kokeilla korvata reseptivahvuisella retinolilla jos siihen tarjoutuisi tilaisuus.

Satunnaisessa käytössä on Paulan BHA liuos kuorintaan, HQ tämäkin. Kuorin ihoni liuokseen kostutetulla vanulapulla pari kertaa viikossa ja tämä toimii mekaanista kuorintaa vihaavalla ihollani todella hyvin. Kuivuudesta huolimatta ihollani on taipumusta mustapäihin, mutta BHA kuorinta pitää ne todella hyvin kurissa.

Viimeisin lisä arsenaaliin on Avenen Cicalfate -voide. Siinä on tehoaineena sukralfaatti, sinkki ja kupari. Ja ainesta HQ-tuotteeksi. Auttaa halkeileviin suupieliin, rauhoittaa mahdollisia tulehtuneita näppylöitä ja parantaa yhdessä yössä koko naaman ihon, jos se pääsee vaikka tuulessa ja pakkasessa karahtamaan hiekkapaperiksi. Voisin jopa testailla tätä säännöllisessä käytössä yövoiteena jonkin aikaa. Ehdoton bonus voiteessa on se, että tämä tuntuu olevan ainoa reseptivapaa tuote, joka vaikuttaa ainakin jossain määrin psoriasisihottumaan. Voide poistaa kutinaa välittömästi ja vaikutus on pitkäaikainen. Vähän vaikuttaisi siltä, että se jopa parantaa ihottumaa, tosin olen varovainen sanomaan tästä sen enempää ennen kuin kokemusta kertyy lisää.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Chari

• Vieras
« Vastaus #162 : 18.11.09 - klo:22:48 »
Voisitteko suositella kosteusvoidetta herkälle, epäpuhtaalle ja punoittavalle iholle, joka ei tuki. Käytän tällä hetkellä BM-28 geeliä, joka on ihanaa, mutta talvea vasten tuntuu että tarvitsisin jotain muuta siihen lisäksi. Olen kokeillut lumenen, Nuxen ja apteekin perusvoiteita ja ne joko tukkivat tai sitten ärsytttävät muuten vain. BM muut naamarasvat tukkivat myös. Kyllä tää on sitten vvaikea laji tämä ihonhoito. Puuh!

Lisätääs nyt ssitten että olen reilusti yli kolmekymmentä ja ryppyjäkin alkaa ilmaantua...

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 19.11.09 - klo:20:54 »
Voisiko joku kertoa lisää voiteiden "terästämisestä"? Kai sitä pitäisi tällä ikäkymmenellä miettimään... Seerumeillako siis sitä teette? Vai onko viisaampaa käyttää seerumeita sellaisenaan? En oo ollenkaan vielä tutustunut seerumeiden maailmaan ja varmaan ois aika tutustua...

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 19.11.09 - klo:20:59 »

Myyty  ;D. Tilasin juuri myös tuon!

Ja hyvältä tuntuu tuo NOW HA seerumi ja mikä parasta: ei kurjia reaktioita! Toki  jos haluaa ylellisen näköisen ja tuoksuisen tuotteen, tämä ei ole se  :D. Äitinikin haluaa tuon joululahjaksi  ;D
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!