Kirjoittaja Aihe: Ikääntyvän ihon hoito  (Luettu 86948 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Ikääntyvän ihon hoito
« Vastaus #165 : 20.11.09 - klo:07:48 »
^ Juu, se Now Foodsin ha-seerumi ei ole sellaiselle, joka odottaa luksusta pakkaukselta ja tuoksulta, sillä se on yksinkertaisen tehokasta tavaraa yksinkertaisessa pakkauksessa. Jos kerran sisällä oleva tavara on hyvää, niin ei tavallinen pakkaus sitten haittaa, ainakaan mua.

Kiva, että tykkäät tuotteesta, eikä se ole aiheuttanut mitään ikäviä reaktioita. Kyllähän tuota tavaraa kelpaa äidillekin antaa joululahjaksi, on se sen verran hyvää mänkkiä ;D.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 20.11.09 - klo:08:19 »
Voisiko joku kertoa lisää voiteiden "terästämisestä"? Kai sitä pitäisi tällä ikäkymmenellä miettimään... Seerumeillako siis sitä teette? Vai onko viisaampaa käyttää seerumeita sellaisenaan? En oo ollenkaan vielä tutustunut seerumeiden maailmaan ja varmaan ois aika tutustua...

Mä tykkään sekoittaa seerumeja päivävoiteeseen. Miksaan muutenkin aina vähän voiteen ihon tarpeen mukaan, välillä seerumia, välillä aloe vera geeliä ja välillä öljyjä. Kaikkein yksinkertaisimmat voiteet (esim. apteekin perusvoiteet) sopii mun mielestä tuohon touhuun kaikkein parhaiten.

Monet varmaan tykkää käyttää seerumeja ihan päivä- yövoiteen alla, miksei sellaisenaankin. Monesti vaan ainakin itselle seerumien koostumus on liian vetinen, että se pehmentäisi yksinään tarpeeksi.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 20.11.09 - klo:08:25 »
^
Itse laitan seerumin alle ja päälle apteekin peruskosteusgeelin (basan). Hyvin toimii  :ts
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #168 : 20.11.09 - klo:10:57 »
Mä laitan myös öljyn alle ja kosteusvoiteen päälle. Toistaiseksi käytän öljyä vain iltaisin, mutta pelkästään öljyllä en pärjäisi eli öljy ensin+voide sitten tuntuu parhaalta yhdistelmältä.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #169 : 20.11.09 - klo:11:56 »
Mä käytän seerumeja ja öljyjä yövoiteen alla. Joskus laitan päivävoiteenkin alle jotain virkistävää seerumia jos aamulla on aikaa.
Tuntuu että pelkkä perusvoide ei enää riittäisi mun kuivalle kolmekymppiselle iholle, ainakaan näin talvisaikaan.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa saukko

• Hiushörhö
« Vastaus #170 : 20.11.09 - klo:13:03 »
Mä laitan seerumin ekana, kosteusvoiteen siihen päälle ja öljyt vasta ihan viimeisenä, koska elän siinä uskossa, että öljy tekee iholle kalvon, jonka läpi vaikuttavat aineet eivät kunnolla pääse.

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #171 : 20.11.09 - klo:18:38 »
Minä taas terästän voiteitani lisäämällä niihin kädelle tipan, pari rosehip oilia ja/tai hyaluronihappoa. Jos laitan öljyn sellaisenaan kasvoille, sitä tulee liian paljon - eikä nassu tykkää. Minulla oleva hyaluronihappo(Isomersin) pakkaa rullautumaan, jos sitä laittaa yksinään ennen voidetta, mutta toimii erinomaisesti voiteeseen sekoitettuna. Minulla on sitä 500 ml pullo, joten terästän sillä välillä myös vartalovoiteita tai sekoitan sitä esim. manteliöljyyn ja sitten kropalle . Ihanaa!  :l

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #172 : 21.11.09 - klo:15:08 »
^

Mistä olet ostanut tuota hyaluronihappoa noin isossa putelissa? Ja paljonko kustansi?  ;)

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #173 : 21.11.09 - klo:17:49 »
^ Ostin putelin keväällä suoraan firmasta: www.isomers.ca . Hintaa oli kuutisenkymentä euroa, postikulut erittäin kohtuulliset - muistaakseni 5-6 euroa (tai kanadan dollaria). Nettisivuilta löytyy vain pikkupullo, 30 ml, 40cad, joten tuo iso tulee todella edulliseksi. Shopnbc:llä oli myynnissä noita isoja, mutta ei toimitusta Suomeen, joten otin yhteyttä Isomersiin (todella ystävällinen asiakaspalvelu!) ja kysyin, saisinko sitä suoraan heiltä. Paketti oli minulla alle viikossa!

Sisältää vain hyaluronihappoa, ei mitään öljyjä tai muita aineita. Siksi siitä pidänkin, saa sitten itse lisäillä haluamiaan ainesosia.  :)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 21.11.09 - klo:19:05 »
Tietääks kukaan sellaisista lifting-naamioista, jotka lätkäistään naamaan ennen tärkeitä menoja ja jotka pitävät valahtaneet piirteet timmissä kunnossa noin päivän? Ainakin Blascolla on jokin tällainen naamio.

Uusimmassa Me  Naiset-lehdessä on muuten uusimmat keinot (ilman veistä) korjailla vanhenevaa naamaansa. Onpas tullut kaikkea uutta...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

annu

• Vieras
« Vastaus #175 : 22.11.09 - klo:14:53 »
Minullakin on tämä cicalfate -voide. Sen ainoa miinuspuoli on mielestäni voiteen sisältämä mineraaliöljy... käytän voidetta yksittäisiin näppyihin ym., näpyistä jäänyt punoitus häviää tällä tavallista nopeammin.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 22.11.09 - klo:18:25 »
Siis voisiko tuota cicalfate voidetta ajatella finnien päällekin käytettäväksi vai jotain muita näppyjäkö tarkoitatte? Mulla esim, käsissä ärsytysihottaman aiheuttamia näppyjä joihin voi käyttää rasvaisempaakin voidetta ja joihin sinkkivoiteet usein purevat. Mietin vaan kun tuo voidehan on kuivalle iholle ja voidepohja varmaan jonkin verran rasvainen, tuota mineraaliöljyä sun muuta. Kuulostais vaan juuri sellaiselta mitä olen hakenut, jos taittais vielä vähän punaisuuttakin. Tavalliset sinkkivoiteet ei tunnu tekevän finneille tai arville juuri mitään.

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #177 : 26.11.09 - klo:12:40 »
^ Sepä se juuri taitaa olla, siis tällainen purkki. Oon kyllä tykännyt todella paljon, ja luonnonmukaisesta koostumuksessa sekä todella edullisesta hinnasta iso plussa tälle tuotteelle.

Myyty  ;D. Tilasin juuri myös tuon!

Ja hyvältä tuntuu tuo NOW HA seerumi ja mikä parasta: ei kurjia reaktioita! Toki  jos haluaa ylellisen näköisen ja tuoksuisen tuotteen, tämä ei ole se  :D. Äitinikin haluaa tuon joululahjaksi  ;D

Kokeilin seerumia eilen. Sekoitin tipan Aqualan L-voiteeseen, johon geelimäinen koostumus sekoittuikin hyvin. Ainakaan minulle tuote ei sopinut sekoituksena, sillä hetken kuluttua iho alkoi punottaa ja ärtyä. Pesin kasvot tunnin jälkeen kun punoitus ei hävinnyt.

Levitin sitten ohjeen mukaisesti ohuen kerroksen silmänalusille ja otsalle ja sitten Aqualan L. En huomannut mitään ihmeitä tapahtuvan, mutta aamulla otsan iho vaikutti pintakuivemmalta kuin normaalisti. Mullahan ei ole oikeastaan vielä juonteita, mutta tuntui, että seerumi olisi toiminut päinvastoin kuin oletin? Miesystävä naureskeli, että happihan on aine, joka vanhentaa... Mitenhän tämä oikein on...? mietiskelee toivottavasti ei kohta ryppyinen juures. ;)

Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 26.11.09 - klo:12:51 »
^ Mitään kemiasta tietämätön (tarvitaanko tähän edes kemiaa) kyselee tuosta hapesta, siis onko tuossa happea? En ollut kuullut sitäkään, että happi vanhentaisi ja jos näin on niin miten se sen tekee? Yleisesti ottaen olen ymmärtänyt, että tuo hyaluronihappo olisi hyvinkin kosteuttavaa.

Edit. siis tiedän sen toki, että tuossa on vettä ja sitä kautta happea, mutta sitä ei tässä varmaan tarkoitettu.
« Viimeksi muokattu: 26.11.09 - klo:13:16 kirjoittanut Ulrika »
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 26.11.09 - klo:16:32 »
Uusimmassa Me Naiset-lehdessä oli lyhyt tietoisku näistä vanhenemisenestäjistä, ml tämä happo. Koostumuksesta ei sanottu mitään mutta sen vaikutukseksi mainittiin kasvojen kiintetytyminen. Pitäneekö paikkansa?

Olen käyttänyt c-vitamiinivoide (Roc) + Avenen retinolivoide yhdistelmää silmänalusen ekoille vanhuusjuonteille, ja se EI toimi niin että rypyt madaltuisivat. Ei tapahdu juuri mitään, paitsi kosteutusta.
« Viimeksi muokattu: 27.11.09 - klo:20:30 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion