Kirjoittaja Aihe: Ikääntyvän ihon hoito  (Luettu 85303 kertaa)

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
Vs: Ikääntyvän ihon hoito
« Vastaus #180 : 27.11.09 - klo:15:54 »
Tarkoititko mulle mingtang tuon viestisi alkuosan? Mun oma seerumini on vielä postissa ja sehän ei ole pelkkää sitä h.happoa, joten en tiedä millaista se on koostumukseltaan. Mä lähinnä mietin sitä, kun Luppa taas puhui hapesta ei haposta, että miten se happi, jota löytyy vielä ihan ilmastakin suht runsaasti  ;), vanhentaa ihoa?
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #181 : 28.11.09 - klo:20:36 »
Siis myynnissähän on oikeita"happivoiteita" joidenka tarkoitus on parantaa verenkiertoa ja hapenottokykyä yms. Eli siis toisinsanoen happivoiteen tarkoitus on "nuorentaa" ja virkistää ihoa, ei vanhentaa. Helpoiten saatavilla oleva happivoide on vissiin Nivean Visage Oxygen Power Day Care. Hqppi ei siis vanhenna.
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 28.11.09 - klo:21:51 »
Hapettuminen=oksidoituminen. Ja kaikille on varmasti tuttua antioksidanttien suotuisa vaikutus, eli tavallaan se on ihan yksinkertainen johtopäätös, happi vanhentaa. Ruostuuhan rautakin joutuessaan hapen kanssa kosketuksiin.

Tämä menee nyt kemian puolelle, mutta kaiketi se on niin ettei happi itsessään ole mikään pahis (eihän ilman pysyisi elossakaan), vaan se kemiallinen prosessi.

Mun tekisi myös mieli hankkia noita täällä mainittuja seerumeita ja happoja. Kolmekymppinen lärvi ei ole sama mitä 10 vuotta sitten, valitettavasti.

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #183 : 28.11.09 - klo:23:44 »
Kiitos vinkeistä tässä ketjussa! Nyt testikäytössä Cicalfate, Eluage ja LRP Active C Cream kuivalle iholle. Toistaiseksi iho voi erittäin hyvin. Laitan Eluagea vain joka toinen ilta, ettei ala ärsyttää.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #184 : 29.11.09 - klo:11:06 »
^ Ostin putelin keväällä suoraan firmasta: www.isomers.ca . Hintaa oli kuutisenkymentä euroa, postikulut erittäin kohtuulliset - muistaakseni 5-6 euroa (tai kanadan dollaria). Nettisivuilta löytyy vain pikkupullo, 30 ml, 40cad, joten tuo iso tulee todella edulliseksi. Shopnbc:llä oli myynnissä noita isoja, mutta ei toimitusta Suomeen, joten otin yhteyttä Isomersiin (todella ystävällinen asiakaspalvelu!) ja kysyin, saisinko sitä suoraan heiltä. Paketti oli minulla alle viikossa!

Sisältää vain hyaluronihappoa, ei mitään öljyjä tai muita aineita. Siksi siitä pidänkin, saa sitten itse lisäillä haluamiaan ainesosia.  :)

Kiitos tiedosta! Tekisi kyllä mieli tilata... Noin isosta pullosta raaskisi jo ainetta käyttääkin vaikka kroppavoiteeseenkin sekoitettuna. Mietin vain, että jos jää tullin haaviin...

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 01.12.09 - klo:09:31 »
Kiitti Triina tuosta selityksestä. Mulle jäi kuitenkin vielä nyt epäselväksi mikä juuri tuossa hya.happoseerumissa olisi tuo hapen kautta vanheneminen ja miten se tuossa ilmenee suhteessa muihin tuotteisiin?

Mun oma seerumini tuli viime viikolla, mutta vasta eilen sain sen postista. Kerran olen sitä siis ehtinyt laittaa ja mukavalta tuntui. Laitoin sitä ensin ja Humektanin sen jälkeen. Mitään ihmeellistä ei tuntunut eikä ole näkynyt, joten ainakaan mitään punoitusta tuo ei mulle tuonut. Imeytyi kyllä nopsaa.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #186 : 09.01.10 - klo:17:58 »
Onko kenelläkään kokemuksia apteekin uudesta Bella 30+ voiteista, joita on saatavana sekä päivä- että yövoiteena.
Uusimassa paikallisen apteekin lehdessä oli pieni juttua rasvoista, ja olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia näistä voiteista, jotka sisältävät A-vitamiinin lisäksi myös E - ja C-vitamiinejä antidioksidantteina sekä monia luonnoin hoitavia öljyjä.

http://www.bellavita.fi/bella30/voiteet.php
« Viimeksi muokattu: 09.01.10 - klo:18:19 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #187 : 09.01.10 - klo:19:04 »
^Minuakin kiinnostaisi nuo. Tuon päivävoiteen kuvauksessa mainitaan UV-suoja muttei suojakerrointa, laitoin firmaan kyselyä minkälainen suojakerroin siinä on. Ellei joku juures jo tiedäkin? Lukeekohan tuo pakkausteksteissä.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #188 : 09.01.10 - klo:19:27 »
^ Yliopiston Apteekin sivuilla on jo noiden tuotteiden INCIt ja kuvat. Päivävoiteessa ei ole UV-filttereitä eli siksi suojakerrointakaan ei voida ilmoittaa. Taitaa olla siis niin, että tuote sisältää aineita, jotka kykenevät suojaaman ihoa jossain määrin UV-säteilyn haittavaikutuksilta, vaikka eivät varsinaisia UV-filttereitä olekaan (ainakin tuotteessa käytetty retinyylipalmitaatti on tällainen).

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 09.01.10 - klo:19:30 »
Jeps, sieltä tulikin vastaus samantien eli "voiteen voidepohja toki suojaa ihoa, mutta ei merkittävästi, korkeintaan 2-3 kertoimen verran". Nopea asiakaspalvelu ainakin. :ts
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Suomu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #190 : 12.01.10 - klo:14:22 »
Ostin nuo Bellavitat just apteekista kun myyjä suositteli. Kertoi, että hänelle sopi hyvin akneihollekin. En oo vielä itse testannu kun käytän ensin nuo putelien loput. Miehen A-vitamiinivoidetta (apteekin) olin jo aiemmin testaillu ja vaikutti ihan ok:lta, mutta myyjä tosiaan suositteli noita. Pitäs toimia hyvin myös meikin alla.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #191 : 13.01.10 - klo:15:05 »
Tilasin Feeluniquesta Elizabeth Ardenin Ceramide Complex-kapseleita, kun niitä sai edullisesti 90 kpl about 20 egellä. Sen verran myönteistä olin noista pinkeistä kapseleista lukenut, että halusin kokeilla. Silikonipohjainen seerumi siis kyseessä, mukana keramideja ja muita ihoa hoitavia aineita. Sisältö on täysin säilöntäaineeton, joten kapseli on käytettävä kokonaan avaamisen yhteydessä.
EA:n uudempi kapseliversio on silikoniton ja hieman monipuolisempi, mutta niitä en ole nähnyt vielä edullisessa alessa, joten tyydyn nyt näihin....  ::) Silikonisuudestaan huolimatta tuote ei jää lillumaan mitenkään paksuna mönjänä iholle, vaan imeytyy nopeasti ja antaa ihana hoidetun tunteen. Aion käyttää näitä nyt aamuisin ennen päivävoidetta tehokosteuttajana ja boostaajana ... :-*
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 13.01.10 - klo:15:17 »
^ Mä en ole yhtään ajan tasalla EA:n tuotteista, joten minkä  nimisiä on noi uudet silikonittomat kapselit?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #193 : 13.01.10 - klo:15:23 »
^Ceramide Gold Ultra Restorative Capsules on uudempien kapselien nimi, mutta nyt en olekaan varma niiden silkonittomuudesta. Jossain versiossa ei ollut silikoneja, jossain näkemässäni taas on.... Firmoilla on ikävä taipumus muutella välillä koostumuksia... ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 13.01.10 - klo:15:37 »
No kävinpäs tutkiskelemassa EA:n sivuja, ja noiden Ultra restorative kapsuleiden kohdalla on maininta "Fragrance, preservative and emulsifier free". Eli vaikka eivät silikonittomia olisi, niin on koostumusta ilmeisesti aiempiin kapseleihin verrattuna silti muuten "siistitty".