Kirjoittaja Aihe: Ikääntyvän ihon hoito  (Luettu 85273 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Ikääntyvän ihon hoito
« Vastaus #195 : 13.01.10 - klo:15:41 »
Tuoksua ei muuten ole näissä vanhemmissakaan.
Löytyy Feelunique.comista edelleen alesta, täällä.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 14.01.10 - klo:13:18 »
Onko kenelläkään kokemuksia apteekin uudesta Bella 30+ voiteista, joita on saatavana sekä päivä- että yövoiteena.
Uusimassa paikallisen apteekin lehdessä oli pieni juttua rasvoista, ja olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia näistä voiteista, jotka sisältävät A-vitamiinin lisäksi myös E - ja C-vitamiinejä antidioksidantteina sekä monia luonnoin hoitavia öljyjä.

http://www.bellavita.fi/bella30/voiteet.php

Mä katselin noita apteekissa, mutta tuoksu oli aika vahva ja en löytänyt hajusteetonta versiota. Onkohan sitä 30+:sta ollenkaan? Ostin sitten tavallista.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 14.01.10 - klo:13:36 »
^^Sait ylipuhuttua.  ;D Nyt on pakko kokeilla jotain tujumpaa ainetta, kylmä ja tuuli ärsyttää kasvoja. Otsassa ja poskissa ärsytysnäppylää ja poskissa vielä punaisia kohoumia. Olen käyttänyt hyaluronihappoa (now foods) ja ROCin kevyempää ja raskaampaa calmance-sarjan voidetta. Jopa MUACin aloe kirvelee nyt iholla. Inhottavaa kun ihoa kiristää kun on niin kuiva.

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #198 : 16.01.10 - klo:10:34 »
^^
Kyllä ainakin Tampereen yliopiston apteekissa oli molemmista myös hajusteeton versio. Noitten välillä puntaroin ja päädyin ostamaan tuon tavallisen Bellavitan enkä sitä 30+ kun tuo 30+ tuntui paljon kevyemmältä ja tuntui että jättää iholle enempi sellasen kalvomaisen tunteen... Toi perus hajusteeton Bellavita on kyllä loistava tälleen talvella kun iho on pintakuiva niin kosteuttaa tosi hyvin mutta jättää silti mattapinnan ja meikki levittyy tosi nätisti siihen päälle. Tykkään! :l
1cFii

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 26.01.10 - klo:15:45 »
Mullakin on nyt ollut muutaman päivän käytössä Bella 30+ päivä- ja yövoiteet. Mun nenään niissä ei ole kovin voimakkaat tuoksut. Oon tykännyt enemmän kuin tavallisesta Bellavitasta, joka on mulle liian raskasta ja jotenkin kalvomainen iholla.

Näiden Bellojen annostelun kanssa pitää vain olla varovainen, sillä levitettäessä voide on petollista, koska se ei tunnu yhtään rasvaiselta! Se kuitenkin ilmeisesti sulaa iholle, sillä jos on laittanut voidetta liikaa, niin hetken päästä iho on ihan öljyinen. Täytyy siis malttaa mielensä!

Tuubit on kyllä ihan hirveät hammastahnatuubit... :-\

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 27.01.10 - klo:11:27 »
^Miten tuohon päivävoiteen päälle levittyy meikki? Mulla on myös tuo päivävoide harkinnassa, tuubi on kuitenkin aika iso, eikä hinta ole korkea.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 27.01.10 - klo:14:17 »
En ole nyt kauheasti meikkaillut ;D, mutta eilen taisin hutaista mineraalipuuteria päivävoiteen päälle enkä huomannut mitään normaalista poikkeavaa käytöstä. Ihan hyvin siis tuntui toimivan mineraalimeikin levitys siveltimellä. :)

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 27.01.10 - klo:23:47 »
^Miten tuohon päivävoiteen päälle levittyy meikki? Mulla on myös tuo päivävoide harkinnassa, tuubi on kuitenkin aika iso, eikä hinta ole korkea.

Meikki levittyi hyvin, mutta itse huomasin kasvojeni värin muuttuneen iltapäivästä oranssahtaviksi. Käytän sen jatkossa käsivoitena.
1a F ii

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 28.01.10 - klo:11:42 »
Kävinpä minäkin nappaamassa nuo 30+ Bellat mukaani, kun TBS porkkanavoide vetelee loppujaan ja yöksi kaipaan jotain tehokkaampaa voidetta. Ensimmäisen yön jälkeen iho on kyllä tosi pehmoinen ja sileä, kosteutetun oloinen. Jatkan innolla kokeiluja! Jos osottautuvat hutiostokseksi, niin annan ne äidille.
« Viimeksi muokattu: 28.01.10 - klo:12:01 kirjoittanut funky_chicken »

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 28.01.10 - klo:11:51 »
Mä tykkään bellavitan yövoiteesta, mutta päivävoiteessa jää outo kiristävä kalvomainen tunne iholle.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 30.01.10 - klo:18:55 »
Meikki levittyi hyvin, mutta itse huomasin kasvojeni värin muuttuneen iltapäivästä oranssahtaviksi. Käytän sen jatkossa käsivoitena.

Varmaan oli sulle sitten liian rasvainen sulle tuo Bella? Mulla ainakin liian rasvaisten voiteiden kanssa meikki muuttuu päivän mittaan inhottavaksi ja just niin, että sävykin vaihtuu ja usein muuttuu oranssiseksi. (Jostain syystä ongelmaa taisi olla aika usein Lumenen kasvomeikkien kanssa.)

Minun täytyy tulla lisäämään, että olen erittäin tyytyväinen noihin Belloihin! Kosteuttavat just sopivasti ja iho on ollut tosi hyvässä kunnossa niiden aikana. Ei kiristele, hilseile tms. Ja joko olen oppinut annostelemaan oikein tai ihoni on oppinut Bellan tavoille, mutta mitään rasvoittumis- tai öljyisyysongelmaakaan ei enää ole. Joten jee, löytyipäs hyvä voidepari! :D

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #206 : 30.01.10 - klo:19:54 »
Nuo iherb.comin myymät Doctor's Best Hyaluronic Acid-kapselit ansaitsevat mielestäni maininnan täällä, niillä on niin monta myönteistä palautetta vaikutuksistaan ihon kuntoon! Lupaavalta näyttää, vaikka tilasin niitä lähinnä rustonvahvistukseksi itselleni ja perheelle...
Joku asiakas kehui näyttävänsä 'like a photo model', hehkeästä ihosta mainitsi moni muukin. Ehkä siis tässä yksi tehokas anti-age tuote, ainakin taatusti tehokkaampi ja hyödyllisempi kuin jotkin satoja euroja maksavat kosmetiikkaosaston myymät hajustetut seerumit...  ::)
Harmi, että en kuullut tästä jo pahimpana atopiakautenani. No, ehkä nyt saan pari ryppyä siliämään  :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 31.01.10 - klo:10:48 »
Varmaan oli sulle sitten liian rasvainen sulle tuo Bella? Mulla ainakin liian rasvaisten voiteiden kanssa meikki muuttuu päivän mittaan inhottavaksi ja just niin, että sävykin vaihtuu ja usein muuttuu oranssiseksi. (Jostain syystä ongelmaa taisi olla aika usein Lumenen kasvomeikkien kanssa.)

Outoa kyllä, voide tuntuu tosi hyvältä, ja yövoiteena olen sitä sen jälkeen käyttänytkin. Mulla värinmuutoksia ovat aiheuttaneet halpiskosteusvoiteet, mutta apteekin kama on yleensä ollut ok.
1a F ii

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #209 : 09.02.10 - klo:19:21 »
Nuo iherb.comin myymät Doctor's Best Hyaluronic Acid-kapselit ansaitsevat mielestäni maininnan täällä, niillä on niin monta myönteistä palautetta vaikutuksistaan ihon kuntoon! Lupaavalta näyttää, vaikka tilasin niitä lähinnä rustonvahvistukseksi itselleni ja perheelle...

Joko tuloksia näkyy? Itsekin tilasin noita, mutta lähinnä siksi, että polvi vaivaa niin, ettei ratsastamaan pysty. Mulla on kyllä suuria odotuksia tuotteen suhteen, toivottavasti ei liian...

Iherbissähän on vaikka mitä antiageing-tuotteita! Esim. onko kukaan lukenut/kuullut mitään esim. tästä yhdistelmästä:

http://www.iherb.com/Derma-E-DMAE-Alpha-Lipoic-C-Ester-Retexturizing-Creme-2-oz-56-g/6157?at=0

On saanut aika paljon kehujakin tuokin.