Kirjoittaja Aihe: Ikääntyvän ihon hoito  (Luettu 86944 kertaa)

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
Vs: Ikääntyvän ihon hoito
« Vastaus #255 : 14.04.10 - klo:16:40 »
^C-vitamiini siis hapettuessaan muuttaa voiteen värin kellertäväksi, ja siksi monet voiteet ovat jo valmiiksi keltaisiksi värjättyjä. Hapettunut C on iholle haitallista. En tiedä mistä omatekoisen askorbiinihappoveden värjäävyys johtuu, koska minä ainakin lätkäisin sen suoraan iholle, joten hapettuminen tuntuu epätodennäköiseltä. Ellei tuo sitten voi jotenkin hapettua vielä iholla ollessaan...

Mistä noita LPR:n tuotteita kannattaa ostaa? Millä muilla merkeillä on stabiileja c-vitamiini seerumeita?

Minä lopetin askorbiinihapon käyttämisen kasvoilla, koska kyllästyin juurikin siihen värjäävyyteen. Omalla viileäsävyisellä iholla pienikin kellertävyys näytti minusta huonolta. Muuten tykkäsin kovasti c-vitamiinista ihon heleyttäjänä, joten voisin kokeilla jotain kaupallista seerumia (jos värjäävyyttä ei vaikka esiintyisikään).
« Viimeksi muokattu: 14.04.10 - klo:16:49 kirjoittanut Beatrix »
2c F ii

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #256 : 14.04.10 - klo:17:26 »
LRP on myynnissä ainakin kreikkalaisessa Pharmazon.gr -nettikaupassa. Olen tilaillut sieltä niitä ja Avenen Eluage-voidetta sekä halvempaa Bepanthenia muutaman kerran. Toimitus on ollut ihan kohtalaisen nopeaa.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 23.04.10 - klo:12:59 »
Minulla oli aiemmin talvella vähän aikaa käytössä Now hyaluronihapposeerumi. Minulla on pintakuiva, herkkä, sekaiho. Jostain syystä sain ihon "repaleiseksi", näytti kuivattavan ihon pintaa tmv., joten jätin seerumipullon odottamaan kevättä. Nyt otin pullon kokeiluun, laitoin sitä yhtenä iltana taas kasvoille ja seuraavana päivänä oli kasvoissa kaksi tukkeutumaa, ihan pienen pientä finniä. Miten tämä voi olla mahdollista?! Talvella kuivattaa ja keväällä tukkii. Finninalut hävisivät sen siliän tien kun puristin ne pois, enkä laittanut enää seerumia kasvoille. Teen vielä yhden kokeilun ja sitten luovutan. Se vain ihmetyttää miten voi toimia ihollani näin?

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #258 : 23.04.10 - klo:21:39 »
^ainakin ainesosissa oleva algae extract on jossain mainittu siinä yhteydessä, että akneen taipuvaisten pitäisi sitä vältellä, mutta se selittäisi vain finnit eikä kuivumista.
« Viimeksi muokattu: 14.08.12 - klo:18:12 kirjoittanut Noctuid »

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 23.04.10 - klo:22:29 »
^Ihoni ei ole akneen taipuvainen, mutta mustapäitä ja tukkeumia tulee välittömästi, kun naamalle lätkii jotain "sopimatonta". Kiitos vinkistä, täytyy katsoa toisen valmistajan seerumia.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 24.04.10 - klo:13:21 »
Kyllähän se omatekoinenkin seerumi hapettuu - ja tavallaan se on tarkoituskin - hapettuminenhan sitoo ihosta vapaita happiradikaaleja, joita pidetään niinä pahiksina...

Mutta valmiiksi hapettuneesta C:stä ei ole iholle mitään iloa, joidenkin lähteiden mukaan jopa haittaa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #261 : 24.04.10 - klo:19:30 »
Niin, hapettuneesta seerumista ei kannata maksaa - silti näitä jo valmiiksi härskiintyneitä ale-tuotteita löytyy esim. Strawberrynetin kampanjoista... Yhden tuotteen kohdalla oli vieläpä ilmoitus, että 'seerumin ruskea väri on merkki C-vitamiinipitoisuudesta!'  :o Nimenomaan se ruskea/kellastunut väri kertoo, että C-vitamiini ON JO hapettunut...
Törkeää ja suorastaan huijausta moinen mainostus...  :#

La Roche Posayn Active C:n kohdalla huomaa, että tuubin ulkopuolelle jääneet tipat muuttuvat ajan kanssa keltaisiksi, sisältä tuleva tuote on vielä valkoista eli säilynyttä.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa wilvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #262 : 13.06.10 - klo:02:03 »
Kaupasta oli tänään tarkoitus ostaa La Roche-Posayn Active C:tä. Siellä hyllyjä tarkastellessani tuotteen nimi unohtui täydellisesti ja lopulta mukaan tarttui Redermic
  • - ihan vain koska nimessä oli C ja siten kuvittelin ostavani oikeaa tuotetta.  :)

Onkohan kenelläkään kokemusta tuosta La Roche-Posayn Redermic
  • voiteesta? C-vitamiinia siinä nyt kuitenkin näyttää kai olevan.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #263 : 18.06.10 - klo:11:56 »
Piti tota LPR c-vitamiinirasvaa tilata ku rupes kiinnostaa niin kovasti. Tilasin normaali/sekaihonversion. Mäki tilasin sen pharmaxonista ja samalla piti sitte tilaa korresin bode butter guava. Mutta Mutta sitten sieltä tuli ilmoitus mailii, että LPR tekee muutoksia ja active c-sarjaa ei enää saa eli kai ne lopettaa sen sitten ja tilalle tulee dermAOX ja saan sitä ilmaisen pullon ja rahat takas tosta active c:stä. Ei sinänsä haittaa kun en ole tuota active c:tä ehtiny kokeilla ja tietty ei haittaa saada ilmaiseks kokeiltavaksi tuota uutta  ;D
tässä kuitenkin vielä kopio tosta mailista jonka sain jos jotakuta kiinnostaa.

Hello!
Your order has been dispatched. You will receive it within 3 - 5 working days.
Because LRP is making some changes, Active C product line will no longer be available. To replace it, LRP has launched the new Derm AOX line. So, we refunded you the value of the Active C, and send you a free bottle of DermAOX normal/combination to try.
Thank you!
Best Regards,
Pharmazon.gr
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #264 : 04.10.10 - klo:14:20 »
Nasolabiaalijuonteet ovat avenen eluagella pienentyneet selvästi, mutta millä ne loputkin saisi häviämään? Mineraaliöljyjä iho kestää jonkin verran, mutta silikonit on ehdoton ei.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #265 : 04.10.10 - klo:15:34 »
Mulla ollut käytössä Avenen Ystheal+ voide ja silmänympärysvoide nyt reilun kuukauden ja iho näyttää tosi sileältä. Kuvittelin jo jossain vaiheessa et mulla on rypynalkuja mut nyt olen ihan tyytyväinen ihooni   :D

Viime viikolla sain kehuja hyvästä ihostani tuttavalta! Taidan oikeasti alkaa hiukan uskomaan näihin retinolivoiteisiin.. Toisaalta ihon ohentuminen ja UV-säteilylle altistuminen mietityttää, kun eikös retinoli herkistänyt ihoa auringolle? Ja mulla on muutenkin ohut iho.
« Viimeksi muokattu: 12.10.10 - klo:17:54 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #266 : 04.10.10 - klo:15:51 »
^

Herkistää, mutta mä olen ratkaissut asian niin, että käytän retinolituotteita vain syys- ja talvikautena ja lisäksi aurinkoisina päivinä suojakertointa. Käsittääkseni retinolituotteet ohentavat ihon pintakerrosta, mutta vahvistavat ihoa syvemmältä.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #267 : 04.10.10 - klo:20:53 »
^Mulla on päivä-ja meikkivoiteessa (tai aina jommassa kummassa) suojakerroin 15-20 kasvoilla kesät talvet, enkä oleile pahemmin auringossa, mitä nyt viime kesänä tuli hiukan aurinkoa otettua pyyhe kasvojen suojana  ;)

En ole nähnyt tarpeelliseksi käyttää tuon korkeampaa suojaa.. Täytyypä jättää ensi keväänä/kesällä retinolit hyllylle, nyt talvella aion käyttää Ysthealia/Eluagea :)
« Viimeksi muokattu: 12.10.10 - klo:17:54 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #268 : 02.11.10 - klo:10:26 »
Mun täytyy hehkuttaa tätä voidetta tässäkin ketjussa, sillä toivon mukaan tästä on apua kasvojen pitämisessä sileänä kuorivan vaikutuksensa takia. Tykästyin kertaheitolla Reviva Labsin 10 %:en glykolihappovoiteeseen. Voide on täyteläistä, enkä saanut sitä ensimmäisellä käyttökerralla levitettyä oikein kunnolla, mutta sitten hoksasin laittaa mukaan aloe veraa ja se notkeuttikin voidetta todella hyvin ja sain levitettyä voiteen kasvoille tasaisesti. Ei aiheuttanut punoitusta, eikä iho muutenkaan ärsyyntynyt voiteesta, vaan iho oli aamulla todella sileä ja pehmeä. Täyteläisyytensä vuoksi toimii varmastikin parhaiten yövoiteena tai silloin, kun ei tarvi laittaa meikkiä. Voide ei tuoksu millekään, eikä se sisällä lisättyjä hajusteita, parabeeneja, mineraaliöljyä tai silikoneja. Voide on myös saanut todella hyviä arvosteluja iHerbissä.

Ainoa negatiivinen asia voiteessa on se, että se on purkissa, eikä tuubissa tai pumppupullossa. Olenkin sen takia ottanut voidetta vanupuikolla, etten mene sörkkimään käsillä voidepurkkia.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 07.11.10 - klo:07:26 »
Mulla on kanssa retinol-voiteet käytössä vain talvisin. Olen nyt muutaman vuoden käyttänyt Dermosilin Retinol-yövoidetta halvan hinnan vuoksi ja se kyllä pehmittää ja kosteuttaa ihoa hyvin, eikä ryppyjä ole ilmaantunut.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.