Kirjoittaja Aihe: Ikääntyvän ihon hoito  (Luettu 86835 kertaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Ikääntyvän ihon hoito
« Vastaus #285 : 03.02.12 - klo:17:35 »
Iherb auttaa  :D
Itsellä toimivia olleet mm.Now Foodsin hyalyronic acid geelihttp://www.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Hyaluronic-Acid-Firming-Serum-1-fl-oz-30-ml/7264?at=0

Jännä juttu, mutta tämä geeli jäi minulta käyttämättä. Ei juuri ihon kuntoon vaikuttanut suuntaan tai toiseen...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 29.04.12 - klo:10:28 »
Nostelen tätäkin ketjua vähän.
Nyt olisi tarjouksessa Emotionissa BM tehoseerumi 28 sekä BM optiretin voide. Tehoseerumin ajattelin käydä hamstraamassa. Mulla on yksi purkki vielä käytössä, jonka olen taas löytänyt uudestaan käyttöön, kun tuntuu, että silmänympärysiho alkaa ryppyilemään mulle :D ja onneksi tuo tehoseerumigeeli on myös tarkoitettu silmänympärysiholle. Olen ollut vähän laiska hoitamaan :-[, mutta nyt tuntuu, että pitää vähän skarpata.
Mietin tuota BM optiretin voidetta, että onkohan se liian tuhtia yövoiteeksi tai kannattaako sitä yleensä kesällä käyttää? Vai ostaisiko sen vasta sitten syksyllä? Laitoin hakuun, ja voiteella on omat kannattajansa ja kehujakin satelee. 
Voisin tietty pärjätä pelkällä tehoseerumillakin ainakin näin kesällä, sillä se ainakin sopii hyvin iholleni ja meikin alle sekä yöksi ja saisi nyt noita ryppyjä vähän siliämään ;D.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #287 : 30.04.12 - klo:21:42 »
^BM optiretin-voide on minusta aika tuhtia koostumukseltaan, itse en pysty sitä kesäaikana käyttämään ollenkaan. Mutta talvella se on mun lempparivoiteiden listalla :)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #288 : 01.05.12 - klo:11:15 »
Ok, kiitos paljon LaPompadour :). Taidan jättää väliin ainakin toistaiseksi tuon Optiretin voiteen. Kesällä ei tarvitse mitään liian tuhtia voidetta kuitenkaan ja inhoan sitä jos jättää ihon tahmean rasvaiseksi.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #289 : 27.09.12 - klo:07:55 »
Auttaako velttoihin ja ryppyisiin silmänalusiin oikeasti mikään? Olen mielestäni muuten pysynyt ihan nuorekkaana, mutta silmänaluset on viimeisen vuoden aikana menneet ihana kamaliksi. :( Tummat ne on olleet aina, mutta nyt niistä on tullut lisäksi tosi ryppyiset ja jotenkin velton oloiset. Turvotustakin on ehkä vähän. Hyvät yöunet parantavat tilannetta vähän, mutta niitä en valitettavasti joka yö pysty nauttimaan. Nukun usein mahallani, ja se varmaan pahentaa ainakin turvotusta.

Mua kiinnostaa nyt kaikki mahdolliset keinot: voiteet, seerumit, kosmetologin tekemät hoidot... ehkä jopa kirurgiset toimenpiteet, jos ei muu auta. ;D

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 27.09.12 - klo:12:54 »
Jostain syystä mulla on aika skeptinen suhtautuminen noihin voiteisiin sun muihin. Ei ole ainakaan mun kohdalla toimineet ja jätin nuo sy-tökötit pois pari vuotta sitten, kun tuntui, että ne vaan huonontaa tilannetta. Tää on nyt tätä diipadaa-itsestäänselvää-juttua, mutta tosiaan ne hyvät yöunet, säännölliset elämäntavat, vedenjuonti, suht terveellinen/monipuolinen ruokavalio. Ja hellävaraiset meikinpuhdistutuotteet. Lisäksi ite oon tykännyt kasvojumpasta, kyllähän sen luvataan toimivan silmänalusillekin. Tuosta tulee muutenkin hyvä olo, lisäähän se verenkiertoa pään alueella, joten tuskinpa hukkaan menee  :)

Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 27.09.12 - klo:13:56 »
Itse olen retinolin suhteen varovaisen optimistinen ikääntymisen aiheuttamien vaurioiden korjaamisessa ja hidastamisessa - itselläni ainakin näyttäisi toimivan. Kaikilla iho ei sitä välttämättä kestä - mutta jos kestää niin kannattaa kokeilla. Vahvimman voiteenhan saa ihotautilääkäriltä reseptillä - tai vaihtoehtoisesti tilaamalla epämääräisistä eBay-kaupoista - mutta tuo Paulan miedompikin vaihtoehto näyttää minusta antavan ihan näkyvää parannusta. Ja onhan niitä muitakin, ROC - Avenen voiteet... ...hajusteettomana ja silikonipohjaisena tuo Paulan on vaan aika kätevää, sama menee naamalle ja SY-iholle.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #292 : 27.09.12 - klo:17:49 »
Minulla on käytössä Philosophyn Help Me -retinolivoide ja sen vaikutus alkaa pikkuhiljaa näkyä. :) Silmänaluset eivät ole enää niin tummat ja silmänalusiho on siloittunut jonkin verran. Käyttöaikaa takana kuukauden verran, mutta aikaa pitäisi tälle aineelle antaa 12 viikkoa, ennen kuin näkee lopullisen tuloksen. Ihon väri on muuallakin kasvoissa selkeästi parempi ja tasaisempi kuin ennen voiteen käyttöä.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #293 : 29.09.12 - klo:12:04 »
En ole nyt varma kuuluisiko tämä enemmänkin tuonne finniongelmien puolelle, mutta.. iho on tosiaan 32v vanhaa ja siihen on iskenyt uusi murrosikä  0_0 Todennäköisesti kyse on stressistä tvs, koska paukamat ovat mustikan kokoisia, kirkuvanpunaisia eivätkä tahdo puhjeta ollenkaan (hormonifinnejä?).
Olen jo miettiny et pitäiskö varata kosmetologille aika ja toivoa sieltä helpotusta, vai mistä kyse. Nää järjettömät paukurat on siis lähinnä kaulassa ja leukalinjan kohdilla, muutamia poskien korkeudella. APUA!  :'(
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 29.09.12 - klo:12:45 »
En ole nyt varma kuuluisiko tämä enemmänkin tuonne finniongelmien puolelle, mutta.. iho on tosiaan 32v vanhaa ja siihen on iskenyt uusi murrosikä  0_0 Todennäköisesti kyse on stressistä tvs, koska paukamat ovat mustikan kokoisia, kirkuvanpunaisia eivätkä tahdo puhjeta ollenkaan (hormonifinnejä?).
Olen jo miettiny et pitäiskö varata kosmetologille aika ja toivoa sieltä helpotusta, vai mistä kyse. Nää järjettömät paukurat on siis lähinnä kaulassa ja leukalinjan kohdilla, muutamia poskien korkeudella. APUA!  :'(

Mulle on tullut samantapaisia 30+ vuosien jälkeen ja ne tulee tosiaan aika ajoin. Iho saattaa olla ok 3kk, sitten nimenomaan oikeaan suupieleen tulee paukama tai kaksi, ne on kipeitä, isoja ja syvällä ihossa. Juuri kun luulen että ne alkaisi paranemaan, niin viereen syntyykin kolmas, neljäs... ja tätä jatkuu ehkä 1-2kk ja sitten ne lopulta paranee ja iho on ok jonkin aikaa. Menee vain niin helkkurin pitkä aika, että iho paranee ja kyllä siihen vähän arpeakin jää :(

Kyselin joskus aikoinaan noista kun käväisin työpaikan lääkärillä (en ole raahautunut ihotautilääkärille niiden takia, kun ongelma ei ole ikinä levinnyt muualle kasvoihin/kehoon) ja hän sanoi että se on normaalia, että vanhemmiten finnit muodostuvat syvemmällä ihossa ja silloin niistä tulee tuollaisia superisoja paukamia, jotka ei puhkee. No mitä tehdä niille? Ei ole poppaskonstia, pitää vain elää terveellisesti: juo vettä, laihduta, syö vihanneksia, älä polta tupakkaa etc etc.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #295 : 29.09.12 - klo:20:03 »
^^ Kannattaa kokeilla sokerin välttämistä. Mulle tulee leuan alueelle just noita inhottavia patteja, jos syön sokeria.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #296 : 03.10.12 - klo:20:22 »
Kiitos vastauksista silmänalusasiaan! Mä taidan tilata Paulalta kokeilusetin Resist-sarjasta, niin pääsen vähän testailemaan retinolin sopivuutta omalle iholleni.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 04.10.12 - klo:09:36 »
Joo, se Paulan seerumi on aloituskokeiluun vahvuudeltaan sopivaa. Toivottavasti toimii!

Ajattelin itselleni tilata seuraavaksi tätä, ehkä kakkosvahvuutta: http://www.skinstore.com/afirm.aspx
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #298 : 04.10.12 - klo:17:16 »
tulinpa just kosmetologilta. se hetken katseli mun ihoa, totes sit et mulla on erittäin pintakuiva iho. Sitä rasvaisuutta on siinä kuivan alla, mutta koska tää kuiva kerros on niin joustamaton, niin ne huokoset ei pääse "elämään" ja siksi epäpuhtautta ja rösöisyyttä kerääntyy niin paljon. Hormonipaukamille ei sinällään voi mitään, niitä tulee jos on tullakseen. Mutta ihonhoitorutiinit tarvinee katsoa uusiksi, tähän asti käytössä ollu cliniquen mild clarifying kasvovesi ja biothermin pure effect kosteusvoiteena. Antoi pari näytettä mukaan, toinen oli joku suklaakasvoide, saas nähdä tuleeko kokeiltua myös sisäisesti :D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 04.10.12 - klo:19:59 »
Dermalogicalla on adult acne -iholle tarkoitettu sarja, nimeltään MediBac. Dermalogicaa tilata edullisemmin mm. jerseybeutycompanylta. Ennen niillä myytiin tästäkin sarjasta pieniä kokeilukittejä, enää ei näköjään saa.  Kokeilupakkauksen saa näköjään edelleen tilattua mm. Dermalogica.fi sivuston kautta ja tietty ebay ja amazon auttaa.
Ex-mieheni herkälle, kuivalla mutta akneongelmaiselle iholle sopi tämä Medibac hyvin. Ja itsellä toimi satunnaisiin hormonipatteihin.

Lisäksi mietin voisiko sinua auttaa täällä monella hyväksi havaittu  iherbistä saatava NutriBiotic Skin Ointment http://www.iherb.com/NutriBiotic-Skin-Ointment-2-Grapefruit-Seed-Extract-with-Lysine-5-fl-oz-15-ml/4727
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.