Kirjoittaja Aihe: Raidoitus  (Luettu 204287 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Raidoitus
« Vastaus #120 : 04.01.07 - klo:19:05 »
Igoran raitaväreistä, älkää sortuko jos tukka on tummempi kuin kuutosen luokkaa.. ei niin mitään vaikutusta sen tummempaan hiukseen, hapete mikä tahansa
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #121 : 07.01.07 - klo:17:40 »
Olen itse värjännyt hiuksiani kaupan väreillä. Ruskean eri sävyillä ja punamustalla. Nyt aloin haaveilla, että josko kävisin kampaajalla värjäämässä hiukseni suklaanruskeiksi/tummanruskeiksi ja siihen vaikka vaaleita raitoja. Mietin vain onnistuuko tähän päähän nuo vaaleat raidat? Jotenkin pelkään, että niistä tulee oranssit eikä vaaleat. Tai sitten 2 eri värillä raitoja. Tai minkä väriset raidat ylipäätänsä sopisivat tummaan/ruskeaan tukkaan?

Siirsin viestisi tänne. Ylempää löytänetkin jo jotain vinkkejä. T. Kikka
« Viimeksi muokattu: 07.01.07 - klo:17:53 kirjoittanut Kikka »

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #122 : 07.01.07 - klo:17:55 »
Mansikka: Itse värjäytin keväällä hiukset suklaanruskeiksi, johon sekaan laitettiin vaaleita raitoja. Onnistui ihan hyvin, ja tuloksena oli vaaleat raidat. Hiusten kunnosta kannattaa kyllä sen jälkeen pitää hyvä huoli, mullakin kirjaimellisesti katkesi käsittelyn jälkeen armotta parista kohtaa noin puolesta välistä raitaa se raidoitettu osio.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #123 : 07.01.07 - klo:17:59 »
Mansikka: Itse värjäytin keväällä hiukset suklaanruskeiksi, johon sekaan laitettiin vaaleita raitoja. Onnistui ihan hyvin, ja tuloksena oli vaaleat raidat. Hiusten kunnosta kannattaa kyllä sen jälkeen pitää hyvä huoli, mullakin kirjaimellisesti katkesi käsittelyn jälkeen armotta parista kohtaa noin puolesta välistä raitaa se raidoitettu osio.

Minkä väriset hiukset sulla oli ennen kampaajalle menoa? värjätyt vai oma väri?

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #124 : 07.01.07 - klo:18:10 »

Minkä väriset hiukset sulla oli ennen kampaajalle menoa? värjätyt vai oma väri?

Omaa väriä ei ole ollut varmaan 15 vuoteen. Pohjalla oli sitkeä punainen, jonka päälle oli kerran pari ennätetty laittamaan ruskeaa.

Löysin arkistosta kuvan hiuksista operaation jälkeen: Vähän sieltä kukersi punainen tuossa vaiheessa alta, mutta olin kyllä ihan tyytyväinen tulokseen:
http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=3.msg64076#msg64076

Tällä hetkellä ei ole noita vaaleita raitoja, mutta keväällä kyllä varmasti otan niitä uudelleen. Olivat kyllä niin pirtsakat.
« Viimeksi muokattu: 07.01.07 - klo:18:14 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #125 : 07.01.07 - klo:18:22 »
Kikka, Tosi kivan näköiset nuo sun hiukset tuossa kuvassa!  :) Jospa sitä kävisi tässä joku päivä kampaamossa kyselemässä mitä ne tälle mun päälle voisivat tehdä..

Edit: Jee, torstaille sain varattua ajan kampaajalle. 60 euroa maksaisi puolipitkiin hiuksiin monisävyvärjäys, leikkaus ym mitä siihen nyt kuuluu. Eli ei paha hinta loppujen lopuksi. Saa nähdä mitä raitoja mä tähän päähän laitan.
« Viimeksi muokattu: 09.01.07 - klo:17:32 kirjoittanut Kikka »

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 13.01.07 - klo:01:19 »
Igoran raitaväreistä, älkää sortuko jos tukka on tummempi kuin kuutosen luokkaa.. ei niin mitään vaikutusta sen tummempaan hiukseen, hapete mikä tahansa

Kyl jotain vaikutusta on kutostakin tummempaan, mutta aivan ihmeellisiä värejä. Kuparista viininpunaisen ja pinkin olen saanut <3

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 13.01.07 - klo:10:19 »
^mä taas olen Igoralla saanut kylmät sävyt hyvin onnistumaan vielä vitosen tummuuteen, mutta siitä on kauan kun näitä viimeksi kokeillin. Nuo kupariset sävyt on monella sarjalla ongelmana tummiin pohjiin, eli tulee helposti jotain punaista. toimii yleensä parhaiten 6-7 pohjiin nuo kuparit, paitsi magma on sitten eri asia taas ::)

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 24.01.07 - klo:07:32 »
Mulla on hiuksissa tällä hetkellä muutama raita, joista ekat on otettu vajaa vuosi sitten ja loput vajaa puoli vuotta sitten. Nyt haluaisin jotain piristystä hiusten väriin ja ajattelinkin paria lisäraitaa. En kuitenkaan haluaisi "raitaa raidan päälle", koska hiukset siitä tuskin tykkäävät, vaan raidat voisi mielestäni sijoittaa täysin uuteen kohtaan ja jättää vanhat raidat rauhaan. Eihän tälle ole mitään estettä?

Hiusteni väri on vitos-kutosasteinen ruskea, enkä haluaisi mitään kovin selkeästi erottuvia raitoja. Miten tähän voi vaikuttaa? Vaalennusaineen voimakkuudella?  ???

Kyselen näitä, koska olisi mukava tietää jo etukäteen jotain eri mahdollisuuksista eikä vain antautua kampaajan käsiteltäväksi  ;)

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #129 : 24.01.07 - klo:10:54 »
Niin, sille ei ole mitään estettä että uudet raidat laitetaan eri paikaan kuin vanhat.
Mutta jos vain vähän vaaleampaa raitaa haluat, ja pohja on tuo niin eihän siitä tule miedommalla vaalentamisella kuin oranssi/kellanoranssi.
Miedommalla vaalentamisellahan kun ei voi saada "tummempia" mutta puhtaita lopputuloksia, vaan se tahtoo aina mennä oranssisen kirjavaksi tuo värjätty hius kun sitä vähän vaalennetaan, se melkein vaatii joko kirkaanvaaleaksi asti vaalentamisen, tai sitten muutaman asteen vaalentamisen ja tuhkaisen värin päälle taittamaan, jos ei sitten ihan haluamalla halua kuparisen värisiä raitoja.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #130 : 29.01.07 - klo:19:33 »
Schwarzkopf Liveltä on ilmestynyt näköjään joku tälläinen missä on värinpoisto samassa, onko joku jo kerennyt kokeilemaan?
Only a vampire can love you forever

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #131 : 29.01.07 - klo:19:58 »
Kyl jotain vaikutusta on kutostakin tummempaan, mutta aivan ihmeellisiä värejä. Kuparista viininpunaisen ja pinkin olen saanut <3

joo, ja permanentatusta hemmetin 7 pohjasta vaaleanruskea vihreällä vivahteella, kun petrolinsinistä odotettiin 12% tunti lämmössä. Älkää tuoko noita tahnoja ikuna lähelleni ;D

nämä raita-aineet ovat kuulemma suhteellisen uusia, koostumuksia muuteltu

Fry

• Vieras
« Vastaus #132 : 29.01.07 - klo:20:50 »
Schwarzkopf Liveltä on ilmestynyt näköjään joku tälläinen missä on värinpoisto samassa, onko joku jo kerennyt kokeilemaan?

Mä näin lehdessä kanssa mainoksen noista, ja mietin että onko nämä nyt sitten jotain magmavärejä.. Löysin pari surkeaa kuvaa pakkauksista

Kiinnostaisi tosiaankin tietää, että onko joku näitä kokeillut?

Mainoksessa lukee:
"Villit värit - säihkyvät raidat myös tummiin hiuksiin.
Uusi innovatiivinen kestoväri, joka vaalentaa ja värjää samalla kertaa! Luo eloisat ja rohkeat ja raidat myös tummiin hiuksiin."
« Viimeksi muokattu: 29.01.07 - klo:20:53 kirjoittanut Fry »

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #133 : 29.01.07 - klo:20:58 »
jos kerkiätte tutkimaan, niin katsokaas hapetteen prosentti -ainakin ennen live sen ilmoitti

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #134 : 29.01.07 - klo:23:03 »
^^ Vau, tuota kyllä haluttaisi kokeilla! Näyttää houkuttelevalta. Pitää käydä kurkkimassa näkyisikö missään noita jo myynnissä.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini