APUA!:)
Mullakin olis raidoitukseen koskevia kysymyksiä

Eli itse oon värjänny hiukset blondeiksi, oikee väri on perussuomalaisen maantienväri. Haluaisin värjätä mustia raitoja tai ihan tumman ruskeita samantyylisesti kun esim.
Cascadalla (Anna Abreullakin on vähän sitä tyyliä mitä haen mutta raidat saisivat olla tummemmat) Ajattelin värjäyttää raidat itse, sillä minulla ei ole tietoakaan mistä löytäisin ammattitaitoisen ja edullisen parturikampaamon. Ja epäilen myös värinkestoa jos käyn parturissa, niin mieluiten itse värjäisin:D
En ole löytänyt raidoiksi tarkoitettua mustaa väriä tai tumman ruskeaa kauppojen hyllyiltä, niin pystyykö raidat tekemään tavallisella koko päähän levitettävällä värillä? Muistan joskus, kun sukulaiselleni tehtiin vaaleita ruskeisiin hiuksiin koko pään värillä ja folioliuskojen avulla ja tuloksena oli se, että vaalea väri oli vetäytynyt kokonaan juurin ja tuloksena oli iso läntti keskellä päätä. Pelottaa että käy samoin vaikka värit ovat varmasti kehittyneet 10 vuotta sitten tapahtuneen jälkeen. Ja olisiko huppu parempi vaihtoehto kun folio?