Joku täällä kyseli että onko shampoopalojen pitkäaikaiskäyttäjiä, täältä yksi ilmoittautuu

Vielä on normishampoita iso läjä käyteltävänä, mutta niiden jälkeen varmaan siirryn näihin, sen verran tykästyin.
Olen tässä vuosien varrella käyttänyt lähinnä CVn paloja, ovat olleet senverran toimivia ja riittoisia. Alkuihastuksen jälkeen Mud&Clay jäi vähemmälle käytölle ja Ayervedic, Coconut ja Neem shampoot tuntuivat parhailta. Nyt viimeisetkin kulumassa loppuun, nykyisillä postikuluilla en raaski tuolta enää tilata. Korvaajaa etsin ja iHerbista olen noita Jr Liggett'sin samplepaloja tilannut.. vielä ei niistä sen suurempaa kokemusta ole.
Mutta, shampoopalat siis: mulla on ohut ja liukas hiuslaatu, päänahka ekana rasvoittuu ja latvat kuivuu. Palojen kanssa tukka peseytyy tuuheammaksi ja ainakin kotioloissa pärjää ilman muotoilutuotteita. Tavallista shampoota käytän aina välillä vanhempien luona, kyläillessä jne, ja silloin on pakko esimerkiksi jotain muotovaahtoa laittaa että tukan saa irti päänahasta
Edelleen joskus satunnaisesti lähmäletti tulee jos shampoota läästii tukkaan liikaa ja/tai viivyttelee huuhtelun kanssa. Latvoissa käytän useimmiten lisäksi tavallista hoitoainetta, ainakin talvisin estää sähköisyyttä ja latvat pysyvät parempana. Sen verran eroa hoitoaineen käytössä on nykyisin että melkein mikä vaan hoitis riittää, ennen piti olla niitä kaikista kosteuttavampia apuna. Noita etikka yms happohuuhteluitakin tuli kokeiltua, mutta koin sekoittelut liian hankalaksi hyötyyn nähden.
Päänahka tykkää, hilseongelmaa ei aiemminkaan ollut eikä ole tullut näiden kanssa. Tukka pysyisi ihan hyvässä kunnossa jos vaan malttaisi pysyä erossa vaalennuksista ja kiharruksista

Ainoa mikä epäilyttää on otsakulmiin tullut seborreatyylinen iho-ongelma, en tiedä johtuuko paloista vai jostain ihomuutoksista kasvoissa muutenkin..? Pysyy kurissa silloin tällöin kortisonivoidetta laittamalla.