Mulla on Famon hoitoainepala Pörrö. Ostin sen, vaikken tykkääkään että INCIssä on tuo methosulfate ja butyleeniglykoli. Eikö ilman niitä olisi saanut toimivaa palaa...
Ainesosat:
Theorema cacao seed butter, Cetyrl alcohol, Behentrimonium methosulfate, Butylene glucol, Olea europaea (olive) fruit oil, Avena sativa kernel oil, Oriqnya oleifera seed oil, Cannabis sativa seed oil, Hydrolyzed wheat protein, Lavansula, aqnstifolia (lavander) oil, geraniol, linalool, limonene.
Mutta tykkään parin kokeilukerran perusteella palasta. Se on kosteuttavaa ja selvittää hiukset hyvin. Mun hiukset kihartuivat latvoista kunnolla, mikä viittaa erinomaiseen kosteutustehoon. Varsinkin kun palashampookokeilujen tuloksena mun latvat alkoi olla jo hamppuisen näköiset. Hiukset ei "kuivuneet" ihan kunnolla pituuksista, eli niihin on jäänyt joko jäämiä hoitoainepalasta tai sitten shampoopalasta, en osaa tuota vielä sanoa. Lätkin itse ihan kunnolla hoitoainepalaa hiuksiin, vaikka täällä sekä pakkausselosteessakin varoiteltiin, että ainetta tulee helposti laitettua liikaa. Kuitenkaan se ei ollut liikaa esim latvoille. Kokeilut jatkuu, mutta olen tässä kohtaa tyytyväinen