Nyt on testattu Chagrin Valleyn Olive & Babassu-pala (kiitos vain Magia!), ja olen aivan äimistynyt!

Tulos on niiiin paljon parempi kuin African Black soapilla pestynä, ei tippaakaan lähmäinen, takkuinen tai himmeä. Todella loistava tulos!
Halusin saada mahdollisimman selkeän käsityksen tästä saippuasta ja sen vaikutuksesta, joten en laittanut mitään muuta hoitoainetta kuin etikkahuuhtelun. Ja. hiukset ovat sileät, kiiltävät ja ei tippakaan pörröiset! Tässä taisi olla vastaus etsiskelyyni kiillottavasta hoitsikasta...

(ehdin jo tilata ebaysta halvalla Sebastiania, mutta sekin tulee varmasti käytetyksi...) Päässä ei näy tai tunnu minkäänlaista 'frizz' pörröä, joka ylensä näkyy minulla hoitiksesta ja öljyistä riippumatta.
Täytyy kokeilla vielä muita CV:n näytteitä ja verrata tuloksia, hoitoaineella ja ilman, mutta olen tämän yhden kerran perusteella vaikutettu. Minun hiuksistolleni tuo Olive & babassu toimii hienosti, ilman mitään viikkojen 'välivaihetta'. Toivottavasti pesutulokset ovat yhtä hyviä jatkossakin, ja myös muilla paloilla suoritettuna. Kätevää, jos ei tarvitse matkoilla kuljettaa shampoopulloa!