Minulla näköjään se lähmäkausi iski nyt vasta kahden kuukauden käytön jälkeen.

Olen aina käyttänyt hoitoainetta palojen jälkeen, se on minulle ihan välttämätöntä ensinnäkin takkujen ja toisekseen hiusten suht huonon kunnon takia. Nyt kuitenkin joko palat eivät pese kunnolla, tai hoitiksissa on liikaa tehoja. Pesun jälkeen on aina lähmä tiedossa, jotenkin eivät vaan puhdistu kunnolla. En tiedä, pitäisikö nyt sinnikkäästi yrittää päästä tämän vaiheen ohi, vai kokeilla josko syväputsari auttaisi asiaa.
En joka tapauksessa aio nestemäisiin shampoisiin enää vaihtaa, olivatpa luomuja tai ei, jotenkin palat tuntuvat kuitenkin sopivan hiuksilleni paljon paremmin. Olenkin saanut lähes kaikki tavalliset shampooni hävitettyä, nyt on vain muutaman markettishampoon jämät, joita poikaystävä käyttää.
Tosi selkeästi palojen jälkeen huomaa myös sen, miten hiukset tuntuvat vähän ''hylkivän'' silikonia. Tai siis se ei meikkaa hiuksia sellaisiksi hyvännäköisiksi, niinkuin yleensä, vaan silikonista jää vain kamala kiilloton lähmä. Ihan hyvä vaan, enpä silikonia sen kummemmin hiuksiini kaipaa, paitsi latvasuojan muodossa.