^^ mä en kans uskaltanut pestä aluksi pituuksia ja latvoja saippuapalalla, shampoopalasta nyt puhumattakaan!
Nyt oon n. kolmen viikon verran lätkinyt rohkeesti manteli-suklaa saippuapalaa pituuksiin ja latvoihin ja mun hiukset joille ei ennen löytynyt tarpeeksi kosteutta kuin Humectinista, Kevin Murphyn Born Againista ja Giovannin Hydrating calmingista, tykkää vähintään yhtäpaljon tästä palasta.
Tämän kolmen viikon aikana en noita yllämainittuja kolmea luottotuotetta ole käyttänyt kertaakaan!

Toivottavasti pitemmässä juoksussa kosteutustehot riittää! ( ellei, niin sitten otan tehomuhittelut kehiin Born Againilla. )
Edit; ja vertailun vuoksi vielä mun hiusten kosteutustarpeesta, monille riittävä LV:n tehis ei riitä mulle hoitiksena
pietemmällä käytöllä( vaikka muutama eka kerta antoikin hyvän tuloksen ) tälle päälle, ei edes öljyillä, hunajalla ja aloella terästettynä.
Edit2: Mä pesen hiukset joka toinen ilta saunassa, ja käytän löylyn ajan esisuojana Lv:n tehistä ( en tiedä auttaako toi mitenpaljon mun hyvään tulokseen, olen laittanut sen sillä ajatuksella, että se on enemmänkin vaan suojaksi kun en hoitiksena ole sillä saanut hyvää tulosta, mene ja tiedä, pääasia, että toimii palojen kanssa.