Mä oon nyt noin puoli vuotta paloja käytettyäni huomannut, että paloista on tullut mulle täysin korvaamattomia kahdestakin syystä, vaikka en välttämättä niin haluaisikaan, koska musta normishampoo pullossa olis vaan yksinkertaisesti kivempi käyttää ja säilyttää, mut minkäs teet kun hiukset tykkää

1. en pysty allergioideni takia käyttämään useimpia, hoitotehoiltaan ja kosteutukseltaan riittävän hyviä hoitiksia ja tehiksiä niin paljon kuin kuivuuteen taipuvaiset hiukseni tarvitsisivat jos käyttäisin "tavallisia shampoita".Paloja, etenkin saippuapaloja käyttämällä hiukseni vaativat huomattavasti harvemmin näitä tehiksiä.
2. silloin tällöin tehdyt useammankuinyhdenpesun-syrjähyppykaudet Mopin Hydrating shampoon pariin on vahvistanut epäilykseni siitä, että mulla lähtee hiuksia huomattvasti vähemmän paloilla pestessä ja se on mulle tosi tärkeä pointti,sillä haluan pitää hiukseni pitkinä, nyt etenkin kun olen saanut ne paljon hyväkuntoisemmiksi.
Edit: tarkennan, että mä siis tartten ja käytän hoitiksia ja tehiksiä myös palojen kanssa,estämään latvojen kuivumista ja taltuttamaan pintapörröä. Mutta, mutta... tarvitsen harvemmin esim.Kevin Murphyn Born Againia ja Giovannin Smooth as Silkiä( ainaskin mun hiuksilleni tehokkaampia ja parempia ). Näiden muhittelusta mun hiukseni tykkäisi tosi paljon, mutta hajusteyliherkkyyden takia mun pitää niiden käyttöä rajoittaa.Pärjään siis palojen kanssa "huonommillakin" hoitiksilla