Lushillehan on omakin ketju, mutta voisin kommentoida täällä.
Edelleen tykkäilen eniten Vihreän kosmetiikan hamppu-turve-shampoosta (ja muuten myöskin kehäkukkahoitoaineesta). Chagrinit oli mun päässä joko turhan kuivattavia tai lähmääviä, Pure Nuff vähän turhan hoitava kuin myös täpärästi hamppu-turpeelle häviävä Bare Naked Soapin pala. Lushilta oon käytellyt The Blonde -palaa, joka on perinteiseen saippuaan verraten hassun huokoista koostumukseltaan ja mössääntyy käytön myötä monia muita paloja herkemmin. The Blonde myös kului tuon mössääntymisen vuoksi huomattavasti nopeammin. Pidemmän pesuvälin sillä saa, koska pesutehoa on enemmän ja poishuuhtelu on saippuaa helpompaa. Ainakaan mun tukkaan Blondella ei saa samanlaista runsauden ja rakenteen tuntua kuin saippuantyyppisellä palalla vaan ennemmin kevyen ilmavaa takkuhattaraa, mutta toisaalta se on hyvä "syväputsari" ja helpottaa elämää heikommalla vedenpaineella peseytyessä (pala oli mukana Englannissa). Mulla ainakin tuo perinteisten palojen hoitavuus alkaa pidemmän päälle lähmäämään sekä hiuksia että päänahkaa, joten ajoittainen sulfaattirääkki tulee tarpeeseen.