Kirjoittaja Aihe: Shampoopalat ja yrtit hiustenhoidossa  (Luettu 465083 kertaa)

Kunis

• Vieras
Vs: Shampoopalat ja yrtit hiustenhoidossa
« Vastaus #615 : 10.10.10 - klo:15:31 »
Jos säilytät kuivassa, niin rakenteen ei pitäisi hajota ja silloin kaikki on vaan kiinni siitä, millaisia ainesosia saippuoissasi on. Jotkut tehoaineet saattavat hapen kanssa tekemisiin joutuessaan laimentua, mutta eipä noille mitään sen kummempaa pitäisi käydä.

Kokeile ihmeessä, hyvin luultavasti voivat vielä toimia. Tai käytä sit käsisaippuana tms.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #616 : 10.10.10 - klo:16:38 »
^^
Mä käyttäisin niin pitkään kunnes haju tai rakenne muuttuu selvästi erilaiseksi.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #617 : 12.10.10 - klo:09:14 »
No nyt meinaa iskeä pieni paniikki. Tuoksukaupan muutto-sulkeutuminen tuli vähän puun takaa ja kohtapuoliin pitäisi tilata jostain shampoopala. Mallas-palaa olen siis käytellyt. Olisin kiitollinen, jos joku tarjontaan perehtynyt juures voisi neuvoa mistä löytyisi samantyyppinen pala?

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #618 : 12.10.10 - klo:11:42 »
Miten olisi Vihreän kosmetiikan olut-muna? En ole sitä itse kokeillut, mutta sitä on muistaakseni kehuttu.

http://www.vihreakosmetiikka.fi/product_info.php?cPath=26&products_id=112

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #619 : 12.10.10 - klo:11:56 »
No nyt meinaa iskeä pieni paniikki. Tuoksukaupan muutto-sulkeutuminen tuli vähän puun takaa ja kohtapuoliin pitäisi tilata jostain shampoopala. Mallas-palaa olen siis käytellyt. Olisin kiitollinen, jos joku tarjontaan perehtynyt juures voisi neuvoa mistä löytyisi samantyyppinen pala?

Katsopa muutama viesti ylöspäin, vinkkasin siellä Solan saippuoista!  ;) Myös Olut -pala löytyy heiltä, sitä olen itsekin käyttänyt ja voin suositella. Ei haise kaljalle  ;), on hellävarainen mutta myös pesutehoa löytyy. Jättää hiukset kivan tuuheiksi. Kunhan saan edelliset käytettyä, tilaan lisää noita Solan saippuoita. Varmaan otan ihan uusiakin testattavaksi, kun laatu vaikuttaa aika tasaiselta palasta riippumatta.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #620 : 17.10.10 - klo:15:13 »
Kuinka monta sample baria mahtuu siihen flat rate envelopeen kun tilaa Chagrin Valleyltä? Entä jos ottaa 3-4 kokonaista palaa niin kuinka monta samplea mahtuu silloin? En oikein tajunnut kun CV:n sivuilla selitettiin jotain että ota 6 kokonaista, sitten klikkaa jotain special buttonia jne......... ???

edittiä...

/ Paljon kiitoksia Virus!
« Viimeksi muokattu: 18.10.10 - klo:11:42 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #621 : 18.10.10 - klo:09:48 »
^ Periaatteessa kaksi samplea vastaa tilankäytöltään yhtä koko palaa. Eli kuoreen mahtuisi ainakin 14 kpl - tosiasiassa voi mennä jopa 15-18, koska sample ei ole käytännössä puolikkaan kokoinen. Lisäksi sekä palojen että samplejen koot vaihtelevat hiukan. Täten kolmen palan kanssa mukaan mahtuu ainakin 8 samplea ja neljän 6 samplea.

Tekisin tässä tapauksessa tilauksen käyttäen sitä meilivaihtoehtoa. Luettelisin tuotteet, jotka haluan, ja lisäksi laittaisin maininnan, että "jos mukaan mahtuvat vielä nämä samplet, niin ottaisin myös ne".

Special button on sen takia että sillä tavalla voi kiertää jonkun standardipainorajan kansainväliselle lähetykselle. Eli saa sen seitsemännekin palan sinne kyytiin mukaan kuuden postikuluilla.
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

Punatukka

• Vieras
« Vastaus #622 : 18.10.10 - klo:15:27 »

Mallaspalaa saa kyllä, Saara on ottanut sen muuton aikaiseen rajalliseen valikoimaan :) Ei kun tilaamaan: http://pieni.tuoksukauppa.net/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=S024

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #623 : 19.10.10 - klo:10:51 »
^ Pelastit juuri mun päiväni. Ja tukkani...

usagi

• Vieras
« Vastaus #624 : 28.10.10 - klo:13:41 »
Asioita, joista en olisi uskonut että se toimii = kissanminttu-uute hoitoaineena. Olen muutaman kerran huuhdellut kissanminttuliuoksella shamppoopesun jälkeen ja jättänyt hiuksiin (koska en jaksa muhitella tai mtn) ja tulos on ollut yhtä hyvä tai parempi kuin millä tahansa kokeilemallani hoitoaineella. Ainut vaan että jos tuon jättää hiuksiin niin siitä jää hieman jotain kökköä päänahkaan ja sitten se tosiaan värjää hieman keltaiseksi, mutta ei se paljonkaan tummissa hiuksissa näy.
Hain lemmikkieläinkaupasta jotain kuivattua kissanminttua tuohon ja siellä pussissa on kaikki kasvinosat sekaisin varsista lehtiin. Toimii silti hyvin, enkä tiedäkkään mistä pelkkiä kukkia tai lehtiä saisi, kun ite en ole tuota kasvia vieläkään onnistunut kasvattamaan.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #625 : 29.10.10 - klo:20:42 »
Toimii silti hyvin, enkä tiedäkkään mistä pelkkiä kukkia tai lehtiä saisi, kun ite en ole tuota kasvia vieläkään onnistunut kasvattamaan.

Kannattaa muuten pistää purkkiin kissanminttua kasvamaan, ainakin minun parvekkeellani elää ja kukoistaa täysin minimaalisella hoidolla ja todella huonoissa oloissa. Minttu on lähes rikkaruoho... eli ei piittaa pienistä. Olen kasvattanut oman kissanminttuni jo parisen vuotta, sama puska talvehtii kylmiössäni talvet ja keväällä herää henkiin kun kiikuttaa parvekkeelle ja vähän kastelee. Kissanmintun siemenet piti muistaakseni tilata, perusmarketeista löytyy yleensä vain mirrinminttua ja se ei ole sama kasvi. En tosin tiedä onko hiushoidollisissa puolissa eroa mutta en ottanut riskiä.
this too shall pass.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #626 : 07.11.10 - klo:02:00 »
Mulla on taas menossa hurahduskausi ( ;D) ja yritän jälleen päästä sisään palashampoiden ihmelliseen maailmaa, tällä kertaa Punatukka shampoopalalla, vuosi sitten käytin Solan kehäkukkaa. Nyt pelkästään palalla pesua on takana tämä viikko ja joka toinen päivä olen pessyt, hoitoainetta en ole käyttänyt. Tukka tuntuu melkoisen vahamaiselta, kiilto on täysin poissa (tukka on suorastaan samea) ja tänään settiin on kuulunut pientä sähköisyyttä. Hyviin puoliin taas kuuluu se, että päänahka ei juurikaan kutise tai hilseile ja toisella sivulla hieman kuivahkoilta näyttäneet latvat ovat paremman näköiset.

Eniten mulla ehkä häiritsee tukan sameus. Jääkö palojen kanssa semmonen tietty vahamaisuus tukkaan vai katoaako se kokonaan kunhan jaksan jatkaa tarpeeksi pitkään?

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #627 : 07.11.10 - klo:22:37 »
^ Kokeile sitä happamalla huuhtelua. Kannuun vettä, mukaan joko etikkaa tai sitruunahappoa ja liuos pesun jälkeen hiuksiin hetkeksi. Johan kiiltää!

peksupipsa

• Vieras
« Vastaus #628 : 17.11.10 - klo:03:08 »
Mä luovutin ton shampoopalan kanssa. Mun pitkät käsitellyt hiusten latvat oli ihan korppua vaikka käytin kuivien hiusten palaa. Hiukset rasvottui päivässä ja olivat pesun jälkeen kauheassa takussa. Ne olivat myös sähköiset mitä mun hiukset eivät ole yleensä ikinä. Jos laittoi hoitoainetta, niin hiukset olivat ihan klähmäset ja se palashampoo vaan ei ole tarpeeksi hoitava yksinään mun hiuksille. Käytin etikkahuuhtelua, mutta ei siitäkään juuri ollut hyötyä. Kokeilu kesti kolme viikkoa eli siinä ajassa olisi jo pitänyt alkaa toimimaan. Välillä hiukset olivat ihan kivat tai lähinnä ok. Tietynlainen kuohkeus oli hyvä asia. Siihen se sitten jäikin. Hiukset eivät oikein kiiltäneetkään. Harmi, olisi ollut tosi kiva käyttää shampoopaloja. Nyt sit olen taas siirtynyt käyttämään kampaamon tuotteita ja onpa ihanaa laittaa silkkitippoja yms. ja hiukset kiiltää. Mieluummin hoitaisin hiukset luonnonmukaisesti kylläkin.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #629 : 15.01.11 - klo:21:10 »
Mä päätin tänään koittaa Nubian Heritagen Raw Shea Butter-saippuaa tukanpesuun ja yllätyin todella! Pesuvaiheessa - ja oikeastaan niin kauan, kun hiukset ovat märät - hiukset tuntuvat tosi lähmäisiltä. Ne kuivuvat kuitenkin tosi näteiksi ja takuttomiksi! Ei lähmän lähmää, muttei myöskään takun takkua koko hiuksistossa.

Tämän perusteella voisin siis kokeilla palashampoita enemmänkin. :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä