Minunkin piti tilata teidän innoittamananne shampoopalasampleja Chagrin valleysta kokeiluun. Viikon päästä saapui kovasti yrttisen tuoksuinen paketti, joka piti sisällään viisi shampoopalaa (Rosemary mint, Babassu & marsh mallow, Honey beer & egg, Olive & babassu, Summer sunshine).
Tänään aloitin kokeilut Summer sunshinella, joka on ilmeisesti näistä pesevin. Leikkasin pienen palan, josta jäi suunnilleen puolet yli. Hieroin palaa hieman kostutettuna märkiin hiuksiin, vaahtosi mielettömän hyvin!

Siis paremmin kuin tavallinen shampoo, normaalin shampoon vaahto jotenkin katoaa hiuksiini hetkessä aineesta riippumatta. Tässä vaahto oli jotenkin ihanan pehmeää ja ''kermaista'', ei sellaista ohutta ja ''kovaa'', kuten perusshampoossa. Pesu oli hankalaa, koska hiukset menivät tosi narskuviksi ja jäntevän tuntuisiksi. Hiukset jäivät aika takkuisiksi ja pörröisiksi, kuten kyllä aina pesun jälkeen minulla. Perään oli välttämätöntä heittää kevyesti LV tehistä 10 minuutin ajaksi vaikuttamaan.
Hiukset tuntuvat kuivuvan ihan huikean paljon nopeammin! Normaalisti minulla menee vähintään se nelisen tuntia kuivumiseen, nyt puolentoista tunnin jälkeen hiukset ovat lähes kuivat. Tyvet tuntuvat oikein puhtailta ja ilmavilta, eivät ainakaan lähimainkaan öljyisiltä.
Vaikuttaa oikein lupaavalta, jatkan erittäin mielelläni testailuja!

Kyllä tämä taitaa olla taas niitä minun juttujani, ellei nyt tule takapakkia seuraavissa pesuissa. Kokeilkaa ihmeessä!