Noi Chagrin Valleyn shampoopalat... Niissä on aika paljon öljyjä

Eikö niistä tuu lähmäset hiukset? Yleensä shampoissa ja shampoopaloissa pesevä ainesosa on ekana tai tokana. (tai no, niissä mitä mä oon nähny.)
Mua kiinnostais koittaa noita CV:n paloja. Mulla on "ongelmat" sekä rasvoittuvuus (no, ei nyt mitään kamalaa mutta en kuitenkaan enää voi pestä 2 krt viikossa, pitää kyllä pestä useammin) että hilse. Onneksi löytyi pala näihin molempiin ongelmiin: Ayurvedic Herb

Käytin hakua, mut kellään ei ollu ainakaan siinä CV:n palashampookokemuksia -keskustelussa siitä kokemuksia. Onko teistä kukaan käyttänyt tuota shampoopalaa?
/ Laskeskelin ja huomasin että CV:n shampoopalat on paljon halvempia kuin Flow kosmetiikan. c; (otin kyllä huomioon senkin että CV:n hinnat on dollareissa) - no, onhan siinä postimaksut... mut kyl siitäki tulee kuluja ku pitää lähtee kaupunkiin noiden Flow kosmetiikan shampoopalojen takia. siis mun kohdalla. ei tääl mitään ekokauppoja ole...
edit. Muita vaihtoehtoja vois olla nämä (orgaanisuus on plussaa):
Soapnuts Shampoo
Neem & Tea Tree Body & Hair Shampoo
Käykö noi palat mullekin, vaikka mulla ei ole kihara ja kuiva tms. tukka (siis yleensähän sellainen kuontalo kaipaa kosteutta.. mulla on ihan tavallinen tukka)?
Edit. Harlequina: joo, mä muunsin ozit grammoiks ja otin huomioon myös euron ja dollarin eron jne. Katoinkin jo sitä kokemustopicia, mutta sieltä ei löytynyt kokemuksia siitä yhdestä, josta olisin halunnut lukea. Mutta en kyllä tajunnut et ne postikulut vois olla kauheen isot... No, pitää harkita uudelleen. (No, todennäköisesti äiti ei muutenkaan suostuis, koska "head&shouldersilla hilse lähtee!" mutta ei kuitenkaan mulla lähde, vaikka oon melkein kuukauden sitä käyttäny?

)