Nyt kun olen vähän aikaa käytellyt tuota palaa, niin huomasin että sekin tuppaa aiheuttamaan hiutaleista hilseilyä pelkältään käytettynä. Omenaviinietikkahuuhtelu ei koskaan ole tuntunut toimivan mulla, tukasta tulee lähmäisen oloinen ja päänahka muuttuu rasvaisen tuntuiseksi, punoittaa, kutisee ja mähmähilseilee.

MUTTA! Nytpä keksin jotain ihan muuta. Huuhtelin viime pesun jälkeen tukan mustalla teellä ja päänahka oli rauhallinen ja hilseily vähentynyt huomattavasti! Tukka oli kuitenkin sähköinen, joten uskaltauduin tänään kokeilemaan teehuuhtelua ihan pikkiriikkisellä määrällä väkiviinaetikkaa. Pesin tukan pelkällä vedellä koska halusin kokeilla josko vuorottelu toimisi, ja huuhtelin sitten teeseoksella. Lisäsin vielä hieman LUSHin R&B jätettävää. Ei kutise, tukka on tuuhea eikä tunnu mitenkään sähköiseltä. Kuulostaa miltei liian hyvältä ollakseen totta.
Ehkä kokeilen nyt josko vuorottelu toimisi jatkossa. Joka toinen päivä joudun jokatapauksessa pesemään kun muuten päänahka villiintyy vaikka mitä tekisi, mutta näemmä se pysyy rauhallisena jos joka toisella kerralla pesen tuolla J.R. Liggetin Jojoba&peppermint palalla ja välissä pelkällä vedellä. Pitäisi vielä ostaa se luonnonharjasharja... Jos tämä toimii niin olen ikionnellinen!