Kirjoittaja Aihe: Shampoopalat ja yrtit hiustenhoidossa  (Luettu 493555 kertaa)

Poissa elly

• HAIRahtanut
Vs: Shampoopalat ja yrtit hiustenhoidossa
« Vastaus #1065 : 10.05.19 - klo:16:04 »
^Kiitos myös tuosta vinkistä! En ollut kuullutkaan ko merkistä. Eli nuokin palat ovat shampoopohjaisia, eivät saippuapohjaisia? En pääse katsomaan yksittäisten palojen tarkempia tietoja työkoneella, näköjään shampoopalat ovat jotenkin vaarallista nettisisältöä, tulee sensurointi  ::)
(Myöskään Mahalon Rare indigo-voiteen sivua ei voi työkoneella katsoa - muut Mahalon voiteet eivät mene boikottiin  :O )

Kookos ja Niitty shampoopalat olivat shampoopohjaisia ja loput saippuapohjaisia. En ole itse vielä testannut, mutta Kookoksen aion tilata seuraavaksi palakseni. :) On kyllä kiva huomata, että shampoopohjaisia paloja tulee koko ajan enemmän ja vieläpä suomalaisille valmistajille.

Mulla on myös tuo Caritan hoitoainepala testilistalla. :)

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #1066 : 10.05.19 - klo:18:19 »
Niinpäs näkyy olevan, kookos ja niitty, nyt kotikoneella pääsen kattomaan INCEjä. Kannattaisi ehkä paremmin merkitä verkkokauppaan tämä asia.
Tosi mahtavaa, että kotimaistakin tarjontaa on! Mua inhottaa muoviin pakatut asiat, muovista on tullut niin iso ympäristöongelma, että luulisi jatkossa useammankin firman alkavan tehdä pakkausmuovittomia kosmetiikka-asioita.

^Kiitos myös tuosta vinkistä! En ollut kuullutkaan ko merkistä. Eli nuokin palat ovat shampoopohjaisia, eivät saippuapohjaisia? En pääse katsomaan yksittäisten palojen tarkempia tietoja työkoneella, näköjään shampoopalat ovat jotenkin vaarallista nettisisältöä, tulee sensurointi  ::)
(Myöskään Mahalon Rare indigo-voiteen sivua ei voi työkoneella katsoa - muut Mahalon voiteet eivät mene boikottiin  :O )

Kookos ja Niitty shampoopalat olivat shampoopohjaisia ja loput saippuapohjaisia. En ole itse vielä testannut, mutta Kookoksen aion tilata seuraavaksi palakseni. :) On kyllä kiva huomata, että shampoopohjaisia paloja tulee koko ajan enemmän ja vieläpä suomalaisille valmistajille.

Mulla on myös tuo Caritan hoitoainepala testilistalla. :)
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #1067 : 15.05.19 - klo:08:12 »
No niin, Caritacosmetiikan niitty-shampoopala eli kiinteä shampoo, pesee todella puhtaaksi, eikä tarvitse mitään etikkahuuhtelua. Tämä siis sisältää sulfaatteja. Saman merkin hoitoainepalaa on paljon helpompi annostella, kuin esim Famon hoitoainepalaa, koska pala vaahtoaa vähän. Tykkään caritacosmetiikan molemmista paloista, ainoa miinus vaan että shampoopala taitaa sisältää liian vahvaa sulfaattia, eli se ei ole paras mahdollinen CG-metodiin.
« Viimeksi muokattu: 21.05.19 - klo:22:14 kirjoittanut -j- »
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1068 : 01.06.19 - klo:12:56 »
Famon untuva-shampoopalaa (shampoopohjainen) olen nyt käyttänyt muutamassa pesussa, ja olen kyllä tykännyt kovasti. Pesutulos on puhdas ja pehmeä, mutta kuitenkin jäntevä. Ei varmaan tarvitse Lusheja ostaa juuri näiden jälkeen, ajattelin testata tosiaan myös Caritaa ja noita muita uusia Famoja.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.