Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159189 kertaa)

Poissa michelangelo

• Hiushörhö
Kasvovedet
« : 06.02.06 - klo:16:55 »
Ajattelin tämmösen laittaa. Itsellä tosiaan ei ole mitään hyvää kasvovettä.
 Minulla on siis pintakuiva sekaiho, joka on herkkä ja pienoista kylmää couperosaa. Osaisko joku suositella miellyttävää kasvovettä? Ja mielellään ei semmosta kuten nivean kasvovedet, jotka mielestäni ei imeydy ihoon vaan jää pinnalle, ja se ei ole mukavantuntuista se, mielestäni.
 Aika moni on kehunut lumenen milky touchia, imeytyykö hyvin ja muutenkin minkä oloinen? Haiseeko mille?
avenea olen miettinyt myös, mutta jos olis joku hyvä halvemmalla.

Selvä pyy. ;)

Ja haluisin just miedon, hellävaraisen, hajusteettoman tahi miedosti hajustetun kasvoveden, joka toki vois olla herkälle ja kuivalle iholle suunnattu, koska ne sopii minulle mainiosti kun aattelen esim. erisania ja muutenkin.

Ihmeen paljon on tullut kirjotuksia, kiitos niistä!  :) pitää miettiä asiata.
« Viimeksi muokattu: 07.02.06 - klo:15:30 kirjoittanut michelangelo »

Poissa HMK

• Haiven
  • *
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #1 : 06.02.06 - klo:18:22 »
Vichy purete thermale normaalille ja sekaiholle.
En tiedä meneekö sitten tavoittelemaasi hintaluokkaan, mutta ainakin mulle ihan huipputuote. Ja mä kuvailisin omaa ihoani täysin samoilla sanoilla kuin sinäkin..kaikkea löytyy.  ;)
Kaikin puolin mukava ja toimiva tuote ja tämä imeytyy  hyvin ihoon. Iho on ollut rauhoittuneemman ja kirkkaamman oloinen tätä käyttäessä. (Edellinen kasvovesi oli Louis Widmerin)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 06.02.06 - klo:18:39 »
Oon tykänny Avonin siitä persikkakasvovedestä. Kosteuttaa ja ennen kaikkea tuoksuu hyvältä :) Pullo on kyllä tosi pieni että ei pidemmän päälle hyvä vaihtoehto.. Niveaa mäkin olen käyttänyt, se on ihan ookoo. Lumenen Milky Touchia pitäis koklata ku niin monet suositelleet.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 06.02.06 - klo:18:41 »
Mulla on varmaan aika samanlainen iho kuin sulla ja hyväksi olen todennut:

- Korres Hamamelis
- Lumene Moisture Dream (vai mikä onkaan nimeltään, ne keltaiset pullot kuitenkin)
- Biothermin vaaleanpunainen (kuivan ihon)

Korresista on ollut eniten hyötyä mutta mukavin iholla on tuo Biothermin kuivan ihon tuote. Varmaan aika mielipidekysymys kummasta tykkää enemmän :)
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #4 : 06.02.06 - klo:18:46 »
Minun suosikki on nimenomaan tuo Milky Touch. Haju on aika olematon, ja kyllä se tuntuu rauhoittavalta. Saunan jälkeen tekee oikeesti hyvää kun sillä pyyhkii, ja tuntuu iholla hyvältä. Paljon erilaisia en ole kuitenkaan kokeillut, mutta tuo lumenen rasvoittuvan ihon kasvovesi jää kyllä tästä lähin ostamatta. Kirveltää itsellä tosi paljon. Tosin sekin varmasti toimisi paremmin kesällä, näin talvella on aika kuiva iho vaikka epäpuhtauksia helposti tuleekin.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #5 : 06.02.06 - klo:18:52 »
Minulla on tuo Lumenen kasvovesi, tuoksu on muistaakseni sama kuin noissa muissa Blue linjan tuotteissa, mutta todella mietona kylläkin. Katoaa iholta nopeasti, itse olen tykännyt.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #6 : 06.02.06 - klo:19:10 »
Kokeilemani kasvovedet:

L'Oreal vaaleanpunainen kuivan ihon kasvovesi oli hyvää, vaikka ehdinkin kyllästyä tuotteeseen, oli niin riittoisaa. Koostumus on vähän geelimäinen, iho tuntui oikein puhtaalta ja raikkaalta. Kesällä ei välttämättä tarvinnut edes rasvata, mikä on mulle kyllä ihme.

Body shopin E-vitamiinikasvovesi tuntuu aika perustuotteelta. Alkoholiton, muttei erityisen kosteuttava. Ruusun tuoksu alkaa vähän tökkiä, kun pullosta on nyt käytetty puolet. Ihan riittoisa tämäkin, mutta turhan kallis tavistuotteeksi.

Cliniquen kasvovesi nro 2 on tosi puhdistava ja raikastava, mutta reilun alkoholipitoisuutensa vuoksi mulle liian kuivattava talvella. Kesällä voisi käyttää joka päivä, muuten satunnaisesti. Tykkään kyllä siitä hurjasta tunteesta, jonka tämä tuote jättää iholle!

Dermosilin skin comfort odottaa kaapissa, kokeilin kerran. Tuntui perustuotteelta, koostumukseltaan melkein kuin tuo L'Oreal. Tuoksua ei oikein voi kehua, muttei se ole pahakaan.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Angus

• Hiushörhö
« Vastaus #7 : 06.02.06 - klo:20:20 »
Sekaiholle tekevät hyvää Garnierin Fresh (vihreä) ja Lorealin Balance-joku (vaaleanvihreä pullo). Niistä ensimmäinen on myös alkoholiton. Molemmat ovat ihananhajuisia ja -tuntuisia. Eikä tuo Balance kuivata ollenkaan, vaikka sisältää alkoa.
« Viimeksi muokattu: 06.02.06 - klo:20:27 kirjoittanut Angus »
Hiukset: 2a M ii

veera

• Vieras
« Vastaus #8 : 06.02.06 - klo:20:21 »
tykkään biothermin biosensitive kasvovedestä, joka rauhoittaa hyvin herkkää ja punoittavaa ihoa. tämä on helmikuun ajan sokoksella tarjouksessakin.

olen käyttänyt myös lumenen milky touchia, mutta se aiheutti kummallisia pieniä näppylöitä ihooni.

Poissa Avril

• Hiushörhö
« Vastaus #9 : 06.02.06 - klo:20:25 »
Vichyn Normaderm on tosi tujua, mutta tykkään silti. Kaipaa aika tehokkaan kosteutuksen heti perään. Edellinen oli L'Orelin sekaihon (vaaleanvihreä pullo), hyvä sekin. Ei niin kuivattava mutta silti todella hyvin raikastava.
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
« Vastaus #10 : 06.02.06 - klo:20:47 »
Minä, monia kasvovesiä kokeilleena, voin suositella Phytomerin ruusukasvovettä. Aivan ihana tuoksu ja puhdistaa hyvin loput meikin rippeet.  Sopii myös silmähauteeksi turvonneille luomille. Ison 400 ml pullon sai Sokokselta tarjouksesta 200 ml hinnalla syksyllä. Kannattaa seurata tarjouksia.

Halpismerkeistä oon tykänny Herbinan (vaal.pun.)kuivan ihon kasvovedestä sekä Nivean vastaavasta versiosta.

Myös Lumenen Milky Touch on OK.  By the way, olen huomannut, että vaikka mulla on sekaiho, niin kuivalle iholle tarkoitetut kasvovedet sopivat parhaiten. Eivät kuivata liikaa.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #11 : 06.02.06 - klo:20:57 »
Mulla on nyt käytössä Eucerinin kasvovesi. Ihan ok:n tuntuinen, ei ärsytä, mutta ei kyllä juuri kosteutakaan. Vichyn kuiva ihon kasvovesi mulla vetelee viimeisiään, hyvä tuote. Lumenen kasvovedet ovat ihan ok (moisture dreamia en ole kokeillut). Body Shopin Aloe Vera kasvovedestä tykkäsin. Dermosilin Skin Comfort oli kans ihan jees, vaikka aluksi tuntui oudolta se paksu koostumus ja tuoksu. Tässä nyt joitain, mitä tuli mieleen.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 06.02.06 - klo:22:05 »
Multakin mene pointsit tolle Lorealin kuivan ihon kasvovedelle :) Se on ihanan geelimäistä ja kosteuttavaa, tykkään paljon  :-* Ja kuten Quutti jo aiemmin mainitsikin, on myös riittoisaa..
Toinen hyväksi havaitsemani kasvovesi on Nivean Young -sarjasta, se estää epäpuhtauksien syntyä ja raikastaa kasvot kivasti..

Poissa Cera

• HAIRahtanut
« Vastaus #13 : 07.02.06 - klo:11:21 »
Mulla on varmaan aika samanlainen iho kuin sulla ja hyväksi olen todennut:
- Korres Hamamelis

Minkälainen tuoksu tuossa on, kovinkin voimakas? Entä millä hintahaitarilla liikkui? Käytätkö ihan päivittäin tätä eli miten toimii pidemmällä aikavälillä?

Olen ajatellut jonkun kasvoveden ostaa, aiemmat kokeilut eivät vaan ole olleet kovin lupaavia, aina iho kiristyi ja kuivui tai alkoi punoittaa (merkkejä en muista, jotain markettikamaa, niveaa tai lumenea oli viimeksi - lahjoitin sitten muutaman kokeilun jälkeen kaverille).

Eli hakusessa kuulautta ja kosteutta tuova kasvovesi, joka ei ärsyttäisi muutenkin herkkää kasvojen ihoa. Toisaalta kannattaneeko kasvovettä edes käyttää, jos hyvin pärjää ilmankin? Eli tuoko radikaaleja "muutoksia"?

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 07.02.06 - klo:13:50 »

Minkälainen tuoksu tuossa on, kovinkin voimakas? Entä millä hintahaitarilla liikkui? Käytätkö ihan päivittäin tätä eli miten toimii pidemmällä aikavälillä?

Olen ajatellut jonkun kasvoveden ostaa, aiemmat kokeilut eivät vaan ole olleet kovin lupaavia, aina iho kiristyi ja kuivui tai alkoi punoittaa (merkkejä en muista, jotain markettikamaa, niveaa tai lumenea oli viimeksi - lahjoitin sitten muutaman kokeilun jälkeen kaverille).

Eli hakusessa kuulautta ja kosteutta tuova kasvovesi, joka ei ärsyttäisi muutenkin herkkää kasvojen ihoa. Toisaalta kannattaneeko kasvovettä edes käyttää, jos hyvin pärjää ilmankin? Eli tuoko radikaaleja "muutoksia"?

Mun mielestä tossa ei ollut mikään kovin voimakas tuoksu, verrattuna esim. TBS:n tuotteisiin. Muutenkin noitten Korresien kanssa se tuoksu häviää tosi nopeasti pois.

Luulen, että tuo maksaa ~20 euroa, en osaa sanoa varmasti kun tilasin omani Brittiläisestä nettikaupasta (£10). Käytin päivittäin aamuin illoin ja oli mun mielestä just sellanen "raikastava" ja mun iho ainakin tykkäs koska tämä aine sai mustapäät tulemaan pintaan, valitettavasti tosin vaikutus ei ollut kovin pitkäaikainen. Mutta ainakin todisti, että kyllä se jotain tekee ;D

Tämä ei ainakaan mun ihoa kuivattanut yhtään, paremminkin olisi voinut olla laittamatta kosteusvoidetta tän jälkeen kun iho ei sitä vaatinut, mutta toisaalta ei mulla ookkaan mikään maailman kuivin iho.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.