Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159141 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #120 : 01.07.06 - klo:20:28 »
Kiitos teille viisaammille, niin näyttäisi olevan, koska sarjan putsarin kohdalla on sama litania. En ole niin perehtynyt noihin selosteisiin, katsoin vain, että ihan tyhmästi menneet muuttamaan. Nyt hokasin, että tuossa on sulfaattia sun muuta.

Täytyy odottaa kun saan pullon käteeni ja katsoa siitä sitten, kylläpä helpotti.

Poissa Tiusku

• HAIRahtanut
« Vastaus #121 : 10.07.06 - klo:22:58 »
I'm in love (taas vaihteeksi ;D); otin juuri käyttöön Dermalogican Multi-Active Tonerin! Aivan jumalainen tuote, kosteuttaa ihanasti, tuntuu todella hellävaraiselta, mieto raikas tuoksu ja siihen päälle vielä Dermalogican uskottavuus (minun silmissäni). Suihkutin tuota vanulappuun ja pyyhin kasvot, mutta ihanalta tuntuisi varmasti suihkuttaa suoraan kasvoillekin...  :-*
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 04.09.06 - klo:09:21 »
Hankin itselleni ACO Time Pure & Clean -kasvoveden. Kasvovesi puhdistaa ihanasti, jättää ihon todella raikkaan tuntuiseksi. Omalle iholleni jättää luvatun mattapinnan kaikkialle muualle paitsi nenään, jossa kiilto näkyy aina muutenkin ensimmäisenä. Ei ainakaan toistaiseksi ole tuntunut liian kuivattavalta, vaan juuri hyvältä rasvoittuvalle sekaiholleni, joka on viime aikoina alkanut pukkaamaan näppyjä kunnon tahdilla. Ainoastaan kasvoveden tuoksusta en pidä, sellainen imelä kukkaistuoksu.
1b M ii

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #123 : 07.09.06 - klo:19:50 »
Viimeksi käytin Dailyn kasvovettä, nyt käytössä Anytime. Molemmista olen tykännyt ihan ok:sti, joskin Daily oli turhan vesimäistä ja jätti ihon ihan märäksi, vaikken sitä mitenkään erityisemmin lotraillutkaan. ::) Molemmissa tosin on aika kuvottavat hajut: Daily tuoksuu tiskivedelle ja Anytime hien ja halvan kukkaishajuveden sekoitukselle...
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 08.09.06 - klo:09:37 »
Mulla on Garnierin vaaleanpunaisessa (daa, oon tyttö;)) purkissa olevaa kasvovettä, herkälle iholle taitaa lukea purkissa. Tykkään paljon, ei kuivata ja jättää silti raikkaan tuntuiseksi. Eikä edes haise pahalta  :) Ainoo vaan, että tota myydään joka paikassa melkein vaan siinä kahden paketissa, missä on puhdistusmaito & kasvovesi ja en tykkää tost maidost. Joten kuskaan sen aika usein systerille, se käyttää kyllä kun sen iho taas ei kestä mitään muita putsausaineita  ;D Käy vaan vähä kalliimmaks toi jos ei löydy muuta kuin tuplapakettia..

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 08.09.06 - klo:14:17 »
^Minä taas useimmiten oon löytäny noita yksittäin, kun paketissa.. Mutta hyvää tavaraa on joka tapauksessa ja hinta-laatusuhde ehdottomasti kohdallaan. Ja tuntuu myös kosteuttavan mun kuivaa ihoa jonkin verran.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #126 : 08.09.06 - klo:14:24 »
^Tuo Garnierin kasvovesihän kuulostaa hyvältä, pitääpä jossain vaiheessa kokeilla. Tällä hetkellä suosikit on Nivean vaaleanpunainen kasvovesi ja Lumenen Milky Touch jota ostelen yleensä tarjouksesta 400ml pulloissa. Tuota Garnieria olen nähnyt kans enimmäkseen niissä puhdistusmaito+kasvovesi paketeissa, toki myös yksinään myynnissä. Mutta ainakin Anttilassa tuota pm+kv pakettia on todella usein myynnissä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 08.09.06 - klo:14:33 »
Mäkin tykkään tuosta Nivean vaaleanpunaisesta, millaista Garnier on siihen verrattuna?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #128 : 09.09.06 - klo:11:10 »
^ Mun mielestä ainakin tuoksunsa puolesta parempaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #129 : 09.09.06 - klo:12:17 »
Oon nyt käyttänyt Lidlin vaaleanpunaisessa purkissa olevaa kasvovettä.  Ei kuivata ja virkistää. Ainoa miinus on sen hassu tuoksu, mutta eipä se kasvoissa häiritse. Toisena kasvovetenä on nyt Herbinan vihreässä purkissa oleva vesi. En osaa sanoa onko hyvää vai huonoa.Yleensä alkoholi pitoinen kasvovesi on minulla käytössä yksittäisten näppyjen ja selän näppyjen kuivattamiseen ja sheivauksen jälkeen. Alussa käytin vettä aamuisin, mutta alkoi hieman kuivattaa. Kasvoille olen huomannut alkoholittoman olevan parempi.

Poissa Miua

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #130 : 02.11.06 - klo:10:47 »
En ole huomannut oikeastaan mitään eroja eri sarjojen alkoholittomissa kasvovesissä. Tosin en ole testannut kovin montaa kun olen jämähtänyt Nivean vaaleanpunaiseen versioon. Tuoksuthan niissä vaihtelee, mutten ole sen kummempia eroja tehoissa huomannut.

Alkoholia sisältävissä sen sijaan on eroja, hurjiakin. Ostin joskus muinoin jotain Garnierin alkoholillista kasvovettä ja se kyllä haisi vähän siltä kuin siinä olisi ollut puolet alkoholia. Silmät vuosi kun sitä lätki menemään. Nivean alkoholillinen sinisessä putelissa puolestaan on mieto versio mielestäni, siinä ei ainakaan haise alkoholi. Seuraavan putelin taidan kuitenkin ostaa ihan alkoholitonta, jospa se olis vähän hellävaraisempaa. :D
"Kaikki salaisuudet taivaasta pudottaa sateen täyttämä pisara, sinäkin sen nähdä saat jos vain avaat mieles, katso vaan. Hiekanjyvä rannan aalloille kuiskailee, avaa mieles, tarkkaile! Tarinoita ajan alusta kertoilee jos kuuntelee."-Emma Salokoski

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #131 : 02.11.06 - klo:15:31 »
Tällä hetkellä käytössä on YSL:n Instant Pur kasvovesi. Aivan liian voimakasta ainakin minulle. Ihoa kihelmöi ja joskus saattaa vähän kirvelläkin. En kyllä toiste osta. Saman sarjan herkän/kuivan ihon kasvovesi taas oli aivan ihanaa. Mutta sitkeästi aion käyttää loppuun, koska kallistahan se oli, vaikkakin tarjouksesta ostin.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 02.11.06 - klo:17:11 »
Löysin uuden suosikkikasvoveden, L'orealin vaaleanpunainen kuivalle iholle tarkoitettu. Tuo on vähän sellaista geelimäistä, ei ihan vettä ja tuntuu oikeasti kosteuttavan. Sain vielä halvalla, kun tuplapakkaus oli 5 euroa. Tyhjensin sitten ne molemmat pullot tyhjään Cliniquen 600ml kasvovesipulloon kun siinä on kätevä pumppusysteemi.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 02.11.06 - klo:18:50 »
^missä oli noin halvalla?  :o

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 02.11.06 - klo:22:02 »
^missä oli noin halvalla?  :o

Tokmannilla, sellainen halpaketju Itä-Suomessa. Voi olla että kyllä että saa muualtakin, koska ne oli L'orealin paketissa yhdessä eli ei tainnut olla vain kaupan oma tarjous.