Nyt kun talvi tuli (niin että ihonikin sen huomasi) niin kasvoveden tärkeys on taas korostunut.
Otan sen oikeastaan käyttöön vain "ääritilanteissa": kesällä kun ihoni alkoi pukata epäpuhtauksia ja olla hankala, aloin käyttämään (Herbinan) rasvoittuvan ihon kasvovettä aamuin illoin, ja se kyllä auttoi jonkun verran.
Nyt kun talvi tuli, koitan vältellä vesipesuja viimeiseen asti. Aamulla siis kastelen vain silmät ja muun naaman herätän sitten kasvovedellä, koska hanavesi kuivattaa niin hurjasti.
Paras kosteuttava kasvovesi jota olen kokeillut on Avonin Naturals persikka-sarjan moinen. Harmi vaan, että en aio enää tehdä tilausta kyseisestä firmasta, joten kun toi puteli loppuu niin pitää keksiä jotain. Ehkä vongun jonkun juureslaisen lähettämään moisen mulle kun itse tilaa
Tämä vertaus siihen mitä olen kokeillut, eli Nivean herkän ihon ja kosteuttavan sekä sitten Biothermin kuivan ihon kasvovesiin. Vinkkejä kyllä otetaan vastaan! En halua panostaa rahallisesti paljonkaan, koska tosiaan tulee käytettyä loppujen lopuksi aika vähän.