Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159186 kertaa)

Poissa Eufonia

• Hiushörhö
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #135 : 06.11.06 - klo:14:31 »
Ehdottomasti paras koskaan kokeilemani kasvovesi on Nivean rasvoittuvalle iholle tarkoitettu kasvovesi (vihreä puteli), jota ei tietenkään saa mistään enää. :-\ Se oli täydellistä omalle nassulle. Osaisiko joku verrata tätä siihen Young-sarjan kasvoveteen? Mitään samaa? ???

Nivean normaali ja sekaihon kasvovesi (sininen puteli) on tällä hetkellä parasta, mitä olen onnistunut löytämään. Tämä toimiikin ihan ok. :) Sen kuivan ihon veden (pinkki puteli) on seuraavaksi ostoslistalla. Niveaa fanitan kyllä kasvovesissä näköjään. :D

TBS:n Tea Tree kasvovesi kirvelee ja tuoksuu järkyltä. :-X
1b M i

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #136 : 06.11.06 - klo:23:15 »
Nivea Young-kasvovesi on ihan kuraa. Ei tee oikein mitään, haisee tunkkaiselle ja jättää tunkkaisen/likaisen fiiliksen naamaan.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #137 : 08.11.06 - klo:10:36 »
Samaa mieltä Niveasta! En tykännyt tuoksusta yhtään, tosi teiniäklöteennäinen, eikä tuo tuote muutenkaan auttanut.

Kaikki teepuuöljyä sisältävät kasvovedet on kyllä kirkastanut tätä nassua kummasti. Tällä hetkellä käytössä Australian Body Care, ihan passeli tuote. Haiskahtaa vaan aika voimakkaalle.
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 08.11.06 - klo:11:41 »
Nivea Young-kasvovesi on ihan kuraa. Ei tee oikein mitään, haisee tunkkaiselle ja jättää tunkkaisen/likaisen fiiliksen naamaan.

Minun mielestäni tuo on ihan ok tuote. Ei mitenkään ihmeellinen, mutta olen huonompiakin kokeillut. Tuoksu ei mua häirinnyt. Siitä on kyllä jo aikaa kun tuota olen käyttänyt eikä enää edes ihotyypilleni sopisi. Siihen aikaan kun sitä käytin sopi hyvin ja esteli jopa ihon kiiltoa jonkun verran.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 08.11.06 - klo:15:53 »
Nyt kun talvi tuli (niin että ihonikin sen huomasi) niin kasvoveden tärkeys on taas korostunut.
   Otan sen oikeastaan käyttöön vain "ääritilanteissa": kesällä kun ihoni alkoi pukata epäpuhtauksia ja olla hankala, aloin käyttämään (Herbinan) rasvoittuvan ihon kasvovettä aamuin illoin, ja se kyllä auttoi jonkun verran.
   Nyt kun talvi tuli, koitan vältellä vesipesuja viimeiseen asti. Aamulla siis kastelen vain silmät ja muun naaman herätän sitten kasvovedellä, koska hanavesi kuivattaa niin hurjasti.
   Paras kosteuttava kasvovesi jota olen kokeillut on Avonin Naturals persikka-sarjan moinen. Harmi vaan, että en aio enää tehdä tilausta kyseisestä firmasta, joten kun toi puteli loppuu niin pitää keksiä jotain. Ehkä vongun jonkun juureslaisen lähettämään moisen mulle kun itse tilaa :)
Tämä vertaus siihen mitä olen kokeillut, eli Nivean herkän ihon ja kosteuttavan sekä sitten Biothermin kuivan ihon kasvovesiin. Vinkkejä kyllä otetaan vastaan! En halua panostaa rahallisesti paljonkaan, koska tosiaan tulee käytettyä loppujen lopuksi aika vähän.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Eufonia

• Hiushörhö
« Vastaus #140 : 13.11.06 - klo:15:44 »

Minun mielestäni tuo on ihan ok tuote. Ei mitenkään ihmeellinen, mutta olen huonompiakin kokeillut. Tuoksu ei mua häirinnyt. Siitä on kyllä jo aikaa kun tuota olen käyttänyt eikä enää edes ihotyypilleni sopisi. Siihen aikaan kun sitä käytin sopi hyvin ja esteli jopa ihon kiiltoa jonkun verran.

Kiitos vastauksista. Päädyin sitten tuohon normaalin ja sekaihon kasvoveteen ja tykkään yhä.  :)
1b M i

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 14.11.06 - klo:13:04 »
Ostin eilen Anytimen kasvoveden alesta ja ehdin sitä jo testailemaankin kahteen kertaan. Vaikuttaa ainakin näiden kokeilujen perusteella ihan mukavalle, eikä tunnu kuivattavan ihoa. Pitää testailla millaiseksi se osoittautuu pidemmässä käytössä. Eniten epäilyttää se, että josko se ei sovi mun kuivalle iholle, koska sehän on suunnattu kaikille ihotyypeille.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #142 : 14.11.06 - klo:14:00 »
Ostin eilen Anytimen kasvoveden alesta ja ehdin sitä jo testailemaankin kahteen kertaan. Vaikuttaa ainakin näiden kokeilujen perusteella ihan mukavalle, eikä tunnu kuivattavan ihoa. Pitää testailla millaiseksi se osoittautuu pidemmässä käytössä. Eniten epäilyttää se, että josko se ei sovi mun kuivalle iholle, koska sehän on suunnattu kaikille ihotyypeille.

Minulla tuo ei ole ainakaan kuivattanut ihoa, vaikka kaikille ihotyypeille sopiikin ja ihoni on enemmän taipuvainen kuivumaan. Jotenkin kyllä epäilyttää käytellä kun pelkään että kuivattaa tai on liian tujua, mutta ei kyllä ole tuntunut vielä ainakaan olevan. Täytyy varmaan nyt rohkaistua. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #143 : 14.11.06 - klo:14:05 »
Myydäänkö Garnierin vaaleanpunaista kasvovettä irrallaan?  ??? Koetin Anttilasta katsella sitä, mutta sitä oli saatavana vain puhdistusmaito+kasvovesi pakettina. Kiinnostaisi kokeilla kun en ole ikinä sitä käyttänyt. Vai eikö sitä vain saa Anttilasta irrallaan?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #144 : 14.11.06 - klo:14:06 »
Meillä on ainakin Stockalla irrallaan, ehkä Anttiloissa ei ole irrallaan kun on joku tuplapakkauskampanja. Tosin heillä tuntuu aina olevan meneillään sellainen kun katson. :)
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 14.11.06 - klo:14:08 »
Myydäänkö Garnierin vaaleanpunaista kasvovettä irrallaan?  ??? Koetin Anttilasta katsella sitä, mutta sitä oli saatavana vain puhdistusmaito+kasvovesi pakettina. Kiinnostaisi kokeilla kun en ole ikinä sitä käyttänyt. Vai eikö sitä vain saa Anttilasta irrallaan?

On noita irrallaan edelleen. Itse tykkään tuosta kasvovedestä ja ärsyttää välillä kun aina ne tungetaan samaan nippuun sen puhdistusaineen kanssa, josta en tykkää ollenkaan  >:( Onhan se hyvä tarjous ostaa ne kaksi yhdessä ja halvemmalla, jos noille molemmille olisi käyttöä.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #146 : 14.11.06 - klo:14:09 »
^^Enpä sitten älynnytkään katsoa Stoccalta, hyvä minä..  ::) Kiva tietää, voinkin sitten napata sieltä sen mukaani jossain vaiheessa. Kiitos tiedosta Stationery! Anttiloissa tosiaan tuntuu olevan ikuisesti meneillään tuo tuplapakkauskampanja...
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #147 : 14.11.06 - klo:14:12 »
^^Enpä sitten älynnytkään katsoa Stoccalta, hyvä minä..  ::) Kiva tietää, voinkin sitten napata sieltä sen mukaani jossain vaiheessa. Kiitos tiedosta Stationery! Anttiloissa tosiaan tuntuu olevan ikuisesti meneillään tuo tuplapakkauskampanja...
Ja varmaan ihan Sokoksilla ja muistaakseni Citymarketeissakin on niitä yksittäin, tuplat ovat tainneet olla vaan Anttilassa.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #148 : 14.11.06 - klo:14:54 »
Sokokselta ostin juuri tuota Garnierin vaaleanpunaista kasvovettä, tosin sielläkin oli niitä pakkauksia myytävänä. Sai myös ilman puhdistusmaitoa onneksi. Tykkään kyllä tuosta vedestä, talvella menee tuollainen joka ei ole liian tuju. Tuota ennen käytin Garnierin vihreää joka sekin on ihan ok.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #149 : 14.11.06 - klo:14:55 »
^Muistatko minkä hintainen tuo oli? Ilmeisesti jotain 4-6 euron välillä kuten muutkin markettikasvovedet tyyliin Nivea, Loreal?