Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159191 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #165 : 02.01.07 - klo:09:55 »
Sheppa, kokeilemisen arvoinen on Biothermin Biosource-puteli (rosa, kuivalle iholle). Ei sisällä ärsyttäviä aineita eikä mitään mömmöjäkään, mutta rauhoittaa hyvin. Raaka-aineissa on ihoa rauhoittavia ja kosteutta sitovia aineita. Yksi harvoista kempparin kasvovesistä, jotka sopivat omalle herkälle ja atooppiselle iholle...
Tuo onkin nyt tammikuussa Sokoksella jäsenetutarjouksena, 400 ml putllo 26 € :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 02.01.07 - klo:21:20 »
NarnianQueen, okei, täytyy sitäkin ehkä katsella jossain vaiheessa edellämainitun L'Orealin ohella :) Ois kyllä hyvä jos pystyisin etukäteen vähän testaamaan miltä tuntuu kasvoilla...
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #167 : 04.01.07 - klo:02:00 »
Mulla on nyt käytössä Herbinan soft care kasvovesi suihkepullossa ja tykkään. Tuntuu hellävaraiselta ja tuoksu on mieto, ei alkoholia. Suihkutan tota ihan vanuun enkä suoraan kasvoihin.
Ennen tätä oli Lorealin kuivalle iholle tarkoitettua, siinä vaan ärsytti se korkki josta tuli ihan liikaa ja se aina vuosi kun kerran on avannut (ei siis johtunut yksittäiskappaleesta koska sama ongelma ollut ennenkin).
Breathe me.

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #168 : 04.01.07 - klo:14:58 »
Mulla on ollut myös tuota Herbinan kasvovesi-suihketta ja tykkäsin kans. Se suihke oli vaan sellainen että ei voinut oikein suoraan kasvoille suihkuttaa. Olisihan voinut kaataa sen johonkin pulloon jossa on hienompi suihke, mutta käyhän se pumpulin kauttakin.  :)

Nyt on käytössä M120 Solution Equilibrante ja on tosi hyvää! On alkoholiton ja raukastaa tosi kivasti.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #169 : 05.01.07 - klo:20:48 »
Mulle se pure zone kasvovesi on taas sopinut oikein hyvin.. tykännyt oon tosi paljon. Ei o pahentanut yhtään mun ihon kuntoa vaikka on tosi herkkä ja finnejä tulee melkein kaikista mahdollisista aineista... kasvovedet mukaan lukien... tämä kuitenkin on nassulleni sopinut ja aioin kyllä ostaa jatkossakin
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 07.01.07 - klo:21:05 »
Mie olen alkanut säilyttämään suihkutettavia kasvovesiä jääkaapissa :P Virkistää niin ihanasti aamulla, kun suihkuttelee jääkaappikylmää kasvovettä nassuun :) En tosin tiedä, onkohan noita ihan suositeltavaa säilyttää noin viileässä, menettävätköhän tehonsa?

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 07.01.07 - klo:21:09 »
Mie olen alkanut säilyttämään suihkutettavia kasvovesiä jääkaapissa :P Virkistää niin ihanasti aamulla, kun suihkuttelee jääkaappikylmää kasvovettä nassuun :) En tosin tiedä, onkohan noita ihan suositeltavaa säilyttää noin viileässä, menettävätköhän tehonsa?

Tuohan on ihan kiva tapa säilyttää noita! Voisi itsekin kokeilla. Voihan kosteusvoiteitakin säilyttää jääkaapissa ja tuollainen viileähän paremminkin parantaa niiden säilyvyyttä, eivät pääse bakteerit ja muut samalla tavalla toimimaan.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Linoa

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 08.01.07 - klo:10:50 »
Tarvitsisin itse jonkin hyvän kasvoveden aika kuivalle ja herkälle iholle. Käytössä Nanoelin puhdistusemulsio ja tykkäilen kovasti, vielä tarvitsisin kasvoveden. Jokin hinta-laatu suhteelta hyvä.

Kyllästyin jatkuvaan hilseilevään ihoon ja pakko hommata jotain kunnon aineita ja rasvata joka päivä kunnolla iho. :/ Vaikka laiskuus meinaakin iskeä..

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 08.01.07 - klo:16:42 »
Tarvitsisin itse jonkin hyvän kasvoveden aika kuivalle ja herkälle iholle. Käytössä Nanoelin puhdistusemulsio ja tykkäilen kovasti, vielä tarvitsisin kasvoveden. Jokin hinta-laatu suhteelta hyvä.

Kyllästyin jatkuvaan hilseilevään ihoon ja pakko hommata jotain kunnon aineita ja rasvata joka päivä kunnolla iho. :/ Vaikka laiskuus meinaakin iskeä..

Mä tykkään hirveästi Lumenen vanhasti Milky Touch kasvovedestä, koska se on alholiton. Se tosin poistuu markkinoilta, mutta jostain voisi saada vielä 400ml pulloja hintaan 8,50€ (anttila, sokos yms.). The Body Shop:n Aloe Vera kasvovedestä oon kanssa tykännyt, tosin vanhasta versiosta, mutta luulisin uudenkin olevan yhtä hyvä.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Wanda

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 09.01.07 - klo:16:20 »
Ostin tänään Cliniquen clarifying lotion 2:n. Sain siitä joskus joulukuun alussa pienen näytepullon. Silloin kauhistelin sen voimakasta (alkoholin) tuoksua, mutta kyllä aine on toiminut hyvin kasvoissani. Sokoksella 487 ml:n kätevä pumppupullo oli tarjouksessa 35 €, joten en viitsinyt jäädä odottelemaan ulkomaanmatkaa, kun sain suht edulisesti Suomestakin.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #175 : 09.01.07 - klo:19:58 »
Olen nyt yhden kerran käyttänyt uutta Strawberrysta tilaamaani Biothermin Biosource-kasvovettä, ja se tuntuu hellävaraiselta. On varmasti sopiva näin talviaikaan. Tuota ennen käytin yhden pullon Garnierin v.pun vettä, sekin oli ihan ok mutta ei mitenkään niin ihmeellinen että en kokeilisi muita tuotteita.

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #176 : 11.01.07 - klo:14:44 »
Ah mä sitten rakastan tota Hauschkan Spezial-kasvovettä. Eka kasvovesi, joka oikeasti tuntuu tekevää hyvää mun sekaiholle! Ihohuokoset on pienentynyt silmissä. Plussaa suihkepullosta, tulee läträttyä enemmän mutta fiilis on jotenkin paljon raikkaampi kuin pumpulilla pyyhkimisen jälkeen. Ja eikö se niin oo että kasvovettä pitäisikin käyttää reilulla kädellä?
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #177 : 11.01.07 - klo:15:46 »
Rory, minäkin liputan Biousourcen puolesta - kosteuttaa ja rauhoittaa hyvin. Olin ostanut tätä vuosi sitten Sokoksen jäsenetutarjouksesta, ja luin sittemmin puolueettoman arvion, että tämä on sisällöltään loistokamaa..
Aion tilata sitä nyt Sasa.comista, siellä se on vielä edullisempaa kuin Mansikkanetissä, ja toistaiseksi postikuluja ei peritä  :D

Linoa, siinä olisi kokeilemisen arvoinen tuote sinullekin  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #178 : 11.01.07 - klo:17:24 »
ääh jotenkin tuntuu että saan finnejä lisää biothermin biopure kasvovedestä.... ja tuosta korresin hamameliksestä... onko kellään muulla tullut noista kummastakaan? Saatan olla myös hieman harhainen kun niin monista tulee :P nyt vaihoin taas tuohon L'orealin pure zoneen, josta tiedän ettei ainakaan tule.... vaikeeta
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Trillian

• Vieras
« Vastaus #179 : 12.01.07 - klo:12:00 »
Voi ei, Lumenen Milky Touch -kasvovesikö lopetetaan? Höh!  :-\ Pitänee yrittää löytää joku korvike sille. Dermosilin kasvovesi on ihan hyvää, mutta Milky Touch on mielestäni ollut vielä parempaa. :(