Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159144 kertaa)

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #210 : 05.03.07 - klo:10:29 »
Tarjoustalosta löysin Lacto Line Hellästi hoitava- kasvoveden.
INCI: Aqua, Glycerin, panthenol,allantoin, aloe barb., sodium hyaluronate, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, lactid acid, retinyl palmitate, tocopherol, linolenic acid, aesculus hippocastanum, paba, peg-40, hydrogenated castor oil.
Paljon vaikuttavia aineita ja hyvä kosteutusteho. Hinta oli alle 4€

Oletko jo kokeillut tuota? Millainen mahtaa olla käytössä. Huomasin paikallisen halpahallin mainoksesta tuon tarjouksessa ja pitää ilmeisesti käydä hakemassa.
2aMii

Poissa Misato

• HAIRahtanut
  • 1cMii
« Vastaus #211 : 05.03.07 - klo:17:20 »
Tuo Lacto Linehan kuullostaa oikeasti aika hyvältä incin perusteella, hyviä kosteuttajia ja kasvikunnan tuotteita.  Pitääkin olla silmä tarkkana jos näitä tulisi jossain vastaan... vaikuttaa siltä että peittoaisi monen ns. "paremman merkin" tuotteet.
You and me make the whole world jealous

Poissa Johannah

• Hiushörhö
« Vastaus #212 : 05.03.07 - klo:17:24 »
Nyt on löytynyt uusi kasvovesisuosikki, Favoran kosteuttava kasvosuihke apteekista. Poikkis toi sen, kun olin valitellut kasvoveden loppumista, ja osoittautuikin tosi hyväksi ostokseksi. :)
Tämä on ensimmäinen kasvovesi, jolla nyt ihan oikeasti huomaan olevan jotain vaikutusta - ennen olen vain luullut huomaavani vaikutuksen ;D Iho tulee paljon pehmeämmäksi ja tasaisemmaksi, ja tuntuu että suihke ihan oikeasti kosteuttaa. Suihkepullo on hauska. :) Tuntuu myös vähentäneen epäpuhtauksia, varsinkin otsassa, minne sitä tulee ehkä eniten laitettua.
2c M ii. Hiukset alaselkään, melko luonnonkiharat, vaaleat ja kuivat. Lempituotteita O&H (ha), K-pak -sarja ja All soft -sarja.

lab

• Vieras
« Vastaus #213 : 06.03.07 - klo:21:26 »
Lacto line- kasvovesi on ollut ihan ok. Virkistävämpää tunnetta kaipaisin, mutta noin edulliseksi tuotteeksi on kyllä hyvä.

Käytössä myös:
Vichy: 3 in 1 kasvovesi, eli voi putsata myös silmämeikin tällä, kostetuttaa ja puhdistaa myös. Tämä on hyvä tuote
Vichy thermale rasvaisen ja sekaihon kasvovesi: tuntuu melko turhalta tuotteelta, melkeimpä vain siniseksi värjätyltä vedeltä.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #214 : 07.03.07 - klo:15:19 »
Ostinpa sitten luontaistuotekaupasta hurahdettuani ensin erilaisiin öljyihin ruusukukkavettä. Siinä on aika voimakas ruusun tuoksu, mutta tuntuu ihan mukavalta iholla. En osaa sitä sen kummemmin anaysoida, sillä en yleensä muutenkaan ole huomannut kasvovesien vaikutusta kasvoilla. Kuitenkin haluan jotenkin neutralisoida puhdistusaineen ja veden vaikutukset, joten ruusukukkavesi on varmasti siihen tarkoitukseen ihan sopiva.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #215 : 09.03.07 - klo:22:24 »
Onkos kukaan ehtinyt kokeilla neutogenan uutta kasvovettä? En ainakaan o ite ennen huomannu et niillä semmoinen olis ollu eli varmaan jokusen aikaa sitten vasta tullut. Kiinnostaisi kokeilla, mutta vielä on entisiä jäljellä elikkäs ei ainakaan vielä...
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #216 : 10.03.07 - klo:20:10 »
hmm tänään viimeks kävin apteekissa kattelemasa neutrogenajutskia eikä ollu ainakaan vielä tullu..oon kyllä kuullu että sarja laajenis ja jo on aikaki ;D nuilla jenkkisivuilla on vaikka minkälaista putelia

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #217 : 10.03.07 - klo:20:21 »
Joo mäki stockalla törmäsin tuohon neutrogenan kasvoveteen en sitten yhtään tiedä onko niitä jo muualla. Toivottavasti sarja laajenis ja saatais tänne koto suomeenkin lisää neutrogenaa.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 12.04.07 - klo:02:06 »
Nivea Visage Gentle Toner (se vaaleanpunainen) vaikuttaa oikein hyvältä. Ostin sen hätävaraksi, kun lähikaupasta ei löytynyt muutakaan ja yllätyin positiivisesti. Raikastaa ihon ihanasti ja tuntuu jopa hieman kosteuttavalta. Tuoksukin on ihanan mieto. Ja vaikka onkin kuivan/herkän ihon kasvovesi, niin sopii loistavasti pintakuivalle sekaiholleni.
1b M ii

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #219 : 12.04.07 - klo:08:37 »

- Clinique 2 - Alkoholi tuoksahtaa ja voimakkaasti. Kirveli iholla, muttei silti kuivattanut. Tuntuu jotenkin hankalalta sanoa tästä mitään, koska oli aika omituinen tuote: tuntui siltä että iho kiljui apua, mutta samalla näytti kuitenkin hyvältä!

Toi on niin totta! Mä sain testata tota Cliniquen kasvovettä ja tuntui tosi voimakkaalta ja alkoholipitoiselta ja ajattelin siinä et nyt varmaan iho kuoriutuu pois, mutta mitä vielä: ihosta tuli ihan hehkeä. Tekis mieli ostaa tuo, mutta en ole ihan varma et onks toi pitkässä käytössä hyvä. Se on kyllä omituinen kasvovesi!

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #220 : 16.04.07 - klo:16:59 »
Nyt on löytynyt uusi kasvovesisuosikki, Favoran kosteuttava kasvosuihke apteekista. Poikkis toi sen, kun olin valitellut kasvoveden loppumista, ja osoittautuikin tosi hyväksi ostokseksi. :)
Tämä on ensimmäinen kasvovesi, jolla nyt ihan oikeasti huomaan olevan jotain vaikutusta - ennen olen vain luullut huomaavani vaikutuksen ;D Iho tulee paljon pehmeämmäksi ja tasaisemmaksi, ja tuntuu että suihke ihan oikeasti kosteuttaa. Suihkepullo on hauska. :) Tuntuu myös vähentäneen epäpuhtauksia, varsinkin otsassa, minne sitä tulee ehkä eniten laitettua.

Olen tuota katsellut apteekissa ja harkinnut ostamista. Tämänhetkinen lemppari on Garnierin vaaleanpunainen, sisältää hyviä ainesosia eikä kuivata, mutta varsinaista kosteuttavaa vaikutusta en ole huomannut... Viitsisitkö kirjoittaa tuon Favoran incin?
2c F ii

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 16.04.07 - klo:17:40 »

Olen tuota katsellut apteekissa ja harkinnut ostamista. Tämänhetkinen lemppari on Garnierin vaaleanpunainen, sisältää hyviä ainesosia eikä kuivata, mutta varsinaista kosteuttavaa vaikutusta en ole huomannut... Viitsisitkö kirjoittaa tuon Favoran incin?

Muakin alkoi kiinnostaa tuo Favora. Siis suihkitaanko sitä suihkepullosta suoraan naamaan vai suihkutatko pumpulilappuun ja pyyhit sillä?  :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 16.04.07 - klo:17:56 »
^Mä teen niin, että suihkin pumpulilappuun ja pyyhin sillä. Tuo Favora on kyllä mun lempparia! Palaan aina siihen, jos olen erehdyksissä yrittänyt kokeilla jotain muuta. Tykkään myös Favoran puhdistusgeelistä. Molemmat ihan huippuja!

Trillian

• Vieras
« Vastaus #223 : 16.04.07 - klo:23:18 »
Ostin just Herbinan Soft Care -kasvovettä, joka on suihkepullossa. Ihan hyvältä vaikuttaa, ehkä olisi vielä parempaa jos se tulisi pullosta ulos hienojakoisempana. Mutta hinta-laatusuhde aivan mahtava!

meel

• Vieras
« Vastaus #224 : 21.04.07 - klo:19:36 »
osaako joku sanoa millaisia aineosia clarinssin keltaisessa normaali/kuivan ihon kasvovedessä on?jotain mikä vois ärsyttää ihoa?  iho on ollut jotenki ärtyneempi kun tuon käytön aloitin