Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159142 kertaa)

Furtiva

• Vieras
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #225 : 21.04.07 - klo:20:38 »
Olen jo pari viikkoa käyttänyt kasvovetenä luontaistuotekaupan ruusuvettä (Julia Lawless), joka on tarkoitettu kuivalle iholle. Se sisältää kaikessa lyhykäisyydessään vain ionisoitua vettä ja marokon ruusua. Tuoksu on todella aito ja suorastaan huumaava :o :-*
Tykkään kovasti, ja varsinkin se, ettei tämä sisällä mitään "ylimääräistä" kuten säilöntäaineita on tosi kova juttu.

Tätä ennen lempparini oli Favoran kosteuttava kasvosuihke. Se kosteutti kivasti ja oli hirveän riittoisaakin. Tätä voisi ehkä ostaa kesää ajatellen, sillä sen suihkiminen kasvoille viilentää mukavasti.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #226 : 22.04.07 - klo:10:15 »
osaako joku sanoa millaisia aineosia clarinssin keltaisessa normaali/kuivan ihon kasvovedessä on?jotain mikä vois ärsyttää ihoa?  iho on ollut jotenki ärtyneempi kun tuon käytön aloitin

En osaa sanoa, mutta minullakin on Clarinsin vihreä kasvovesi ja sekin ärsyttää ihoa. Eikä sisällä alkoholiakaan.

Ostin muuten juuri perjantaina Lactolinen hellästi hoitavan alkoholittoman kasvoveden. Siis tosi hyvää! Viimeisimpiä kasvovesiäni ovat olleet Nuxen, Lancômen ja Clarinsin kasvovedet, ja tä alle neljän euron Lactoline voittaa ne kyllä ihan kuus-nolla!  ::) En kyllä enää satsaa kalliisiin kasvovesiin tän Lactolinen jälkeen, kun halvallakin saa näköjään hyvää!  :-*
1c M ii BSL

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #227 : 22.04.07 - klo:10:26 »
^ Mistä löysit tuota Lactolinen kasvovettä? Mä kysyin sitä Porin Halpahallista eikä siellä ainakaan ollut, enkä nähnyt sitä Prismassakaan.  :-\

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #228 : 22.04.07 - klo:10:52 »
^Minä ostin vähän aikaa sitten Lactolinen alkoholittoman kasvoveden Tarjoustalosta. Odotan innolla että pääsen ottamaan tuon käyttöön, täällä on ollut sen verran positiivisia arvioita tuosta. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 22.04.07 - klo:10:57 »
Ainakin meidän Vapaa Valinnassa on Lactolinen kavovettä ja puhdistusemulsiota. Vedessä on niin hyvä inci, että voisin hyvinkin kokeilla, kunhan saa litran pari olemassaolevia kulutettua...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 22.04.07 - klo:11:30 »
Olen niin tyytyväinen Lumenen Milky touch kasvoveteen. Vaikka minulla onkin sekaiho, ja tämä on tarkoitettu kuivalle iholle. Kosteuttaa todella hyvin ja jättää ihon mukavan tuntuiseksi kuivuessaan. Harmi vaan, kun kaikki hyväksi todettu pitää lopettaa, mutta ehkäpä hamstraan vielä pari pulloa. Kaapissa on vielä 2 täyttä 400ml pulloa ja yksi puolessa välissä.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #231 : 22.04.07 - klo:11:34 »
^ Mistä löysit tuota Lactolinen kasvovettä? Mä kysyin sitä Porin Halpahallista eikä siellä ainakaan ollut, enkä nähnyt sitä Prismassakaan.  :-\

Vapaa Valinnasta löysin minäkin. (Oli myös puhdistusemulsiota, kummallakin hintaa 3.79€/kpl.)
1c M ii BSL

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #232 : 24.04.07 - klo:12:37 »
Herbinan Soft Care ansaitsee jo heti kättelyssä kehuja. Ostin tuotteen eilen ja kokeilin illalla sekä tänä aamuna. Pidän tästä jo nyt todella paljon, ja jos mitään ärsytystä ei hetkeen ilmene niin taidan olla aivan myyty. Soft Care kosteuttaa todella hyvin, en illalla tarvinnut edes kosteusvoidetta eikä aamullakaan ihossa näkynyt tai tuntunut kuivuutta. Tuote saisi mielestäni olla kokonaan tuoksuton, mutta tuoksu on kuitenkin kevyt ja ihan miellyttävä. Suihke on tosiaan aika runsasjakoinen, mieluummin levitänkin vanulapulla.
Tätä ennen käytin pullollisen Lacto Linen kasvovettä mikä oli myös hyvä tuote, mutta jostain syystä kuumotti poskilla hivenen epämukavasti. Soft Care kiilaa edelle, ainakin näin ensivaikutelman perusteella.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 24.04.07 - klo:18:16 »
Vannon myöskin tuon Herbinan Soft Caren nimeen, hinta-laatusuhde on loistava! Eikä kiristä tai kirvele kuten useat kasvovedet minulla. Aiemmin käytin Lumenen Milky Touchia mutta mielestäni Herbina on parempi. Ja tykkään tuosta suihkittavuudesta.  :)

Joskus voisin tosin ihan mielenkiinnosta kokeilla esim. Favoraa, jota monet on tuntuneet kehuvan.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #234 : 25.04.07 - klo:16:34 »
Ostin muuten juuri perjantaina Lactolinen hellästi hoitavan alkoholittoman kasvoveden. Siis tosi hyvää!

Olen nyt käyttänyt tuota Lactolinea perjaintaista lähtien ja on kyllä ihan huippu! Ei ärsytä iholla yhtään, olen jopa uskaltanut pyyhkäistä tuolla silmäluomet! Kosteuttaa ja tekee ihon pehmeäksi, olen illalla jättänyt välillä kosteusvoiteen pois kokonaan kun iho on tuntunut jo kasvoveden jälkeen niin hyvälle ( ja tälläistä en ole kyllä usein tehnyt todellakaan!  :)) . Minulla on siis sekaiho, mutta uskaltaisinpa sanoa että tuo kasvovesi käy aika varmasti ihan kaikille ihotyypeille.
1c M ii BSL

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #235 : 25.04.07 - klo:17:16 »
Mulla kans samallaiset^ kokemukset tuosta lactolinesta. Mielestäni kosteuttaa paremmin kuin tuo favoran suihke. Inci oli hintaan nähden aika mahtava!

Poissa Kissatukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #236 : 25.04.07 - klo:22:52 »
Mä en oo nyt talvella käyttänyt kasvovettä säännöllisesti, joskus vaan jotain nivean jämää välillä näppykohtiin ja niin, mutta tuon lactolinen voisi kyllä kesäksi hankkia. Hintakaan ei liene paha.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #237 : 25.04.07 - klo:22:53 »
^Omani kun ostin niin oli jotain reilut 3 euroa, alle 4 euroa joka tapauksessa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #238 : 25.04.07 - klo:23:05 »
Mä nyt laitan eriävää mielipidettä tosta lactolinesta. Voi olla, että oon sitä jossain vaiheessa täällä kehunut, mutta lopulta jouduin väkisten käyttämään sen loppuun, ei oikein tuntunut tekevän mitään. Nyt kun on Biothermin kasvovesi käytössä, voi sanoa, että oikein huomaa mitä hyötyä kasvovedestä voi olla.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #239 : 26.04.07 - klo:10:10 »
^ Komppaan Missyä. Toisaalta Lactolinen herkän ihon kasvojen puhdistusaine on ihan hyvää tavaraa.

Onko kukaan kokeillut Favoran kasvosuihketta ?
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.