Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159165 kertaa)

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #240 : 26.04.07 - klo:21:04 »
^ Komppaan Missyä. Toisaalta Lactolinen herkän ihon kasvojen puhdistusaine on ihan hyvää tavaraa.

Onko kukaan kokeillut Favoran kasvosuihketta ?

Sivun 15 alalaidassa on mun viesti, jossa oon lainannu jotain aikaisempaa kommenttia tuosta tuotteesta ja sen jälkeen on vielä pari viestiä. En nyt osaa tehdä linkkiä, joten monimutkainen selostus.  ;)

Mullakin on suunnitelmissa kokeilla tota, kunhan saan edellisen putelin tyhjennettyä...
2c F ii

Poissa Lauris

• Hiushörhö
« Vastaus #241 : 02.05.07 - klo:11:22 »
^Minä olen käyttänyt Favoran kasvosuihketta parin viikon ajan. On tuntunut tosi mukavalta tuotteelta, joka jättää ihon mukavan raikkaan tuntuiseksi ja rauhoittaakin. Plussaa siitä, että suihke on hyvin hienojakoinen, ja sitä on helppo suihkutella kasvoille, en ole käyttänyt vanua tuon kanssa.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #242 : 02.05.07 - klo:11:27 »
Kiitokset Beatrix ja Lauris !  :)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Kultamarja

• Vieras
« Vastaus #243 : 02.05.07 - klo:11:30 »
Mä olen aina miettinyt, että koska kuitenkin jokaisen naamapesun jälkeen laitan rasvaa, jos kasvoveden osuus on tässä välissä lähinnä sipaisu, niin voiko siitä oikeasti olla hyötyä? Etenkään useamman euron edestä?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #244 : 02.05.07 - klo:12:51 »
^Hieman geelimäiset, kuivemmalle iholle tarkoitetut ainakin jättävät iholle hieman hoitavia aineosia, samoin taas antiseptiset rasvaisen ihon kasvovedet desinfioivat ihoa. Kasvoveden tarkoitushan on viimeistellä ihonpuhdistus, eli ottaa iholta pois vielä loputkin meikin- ja puhdistusaineen jämät.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #245 : 02.05.07 - klo:13:54 »
Mulla ainakin kuluu kasvovettä paljon, kun kastelen vanulapun kunnolla. Siis niin että jää ihollekkin aavistuksen kostea tunne kun pyyhkäisee ja ongelmakohdat pyyhkäsen useampaankin kertaan. Meikin jämät pitää mun mielestä kyllä lähteä putsarilla, jos vanuun jää meikkiä, niin sit on kyllä mun mielestä huono putsari.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #246 : 02.05.07 - klo:14:00 »
^ Niin siis jos siihen vanun jää kunnolla meikkiä, niin sitten on huonosti putsattu, mutta itse ainakin puhdistan ensin silmämeikit silmämeikinpoistoaineella, sitten kasvomeikit tällä hetkellä ensin Lumenen öljyputsarilla ja sitten uudelleen vielä Milky touchilla ja pyyhin kahdesti kasvovedellä. Ensimmäisessä lapussa saattaa olla kevyesti vielä jotain (mikä voi kyllä olla kuolleita ihosolujakin) ja toisen pitää aina olla puhdas. Jos toisessakin lapussa on vielä jotain, pyyhin vielä kolmannella. :)
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #247 : 02.05.07 - klo:14:16 »
Mulla ainakin kuluu kasvovettä paljon, kun kastelen vanulapun kunnolla. Siis niin että jää ihollekkin aavistuksen kostea tunne kun pyyhkäisee ja ongelmakohdat pyyhkäsen useampaankin kertaan. Meikin jämät pitää mun mielestä kyllä lähteä putsarilla, jos vanuun jää meikkiä, niin sit on kyllä mun mielestä huono putsari.

Juu olen samaa mieltä. Toi on hyvä pointti ettei kasvovettä tulisi säästellä vaan vanussa tulisi olla sitä reilusti. Jossain lehdessäkin oli tästää juuri juttua kun kosmetologi sanoi tämän säästelyn olevan monen perisynti ja täten kuivana vanu vain lähinnä hankaa kasvojen ihoa.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #248 : 02.05.07 - klo:14:25 »
Sama juttu täällä. Minusta lähes kuiva tai sellainen nihkeä vanu tuntuu inhottavalta, laitan aina vanuun kasvovettä niin että vanu kastuu kunnolla ja kasvoille jää kostea tunne kun pyyhin ne vanulla. Pyyhin vanulla kasvut yleensä vain kerran, koska vanuun ei yleensä jää mulla lainkaan meikkiä enää puhdistuksen jälkeen. Kuten Lilly Missystä, niin minustakin putsari on huono jos sillä ei saa meikkejä kokonaan pois kasvoilta. Yleensä kyllä pesen kasvot kahteen kertaan jos mulla on meikkiä kasvoissa, joten se ehkä vaikuttaa siihen että kasvovesivanulappuun ei oikeastaan koskaan enää jää mitään merkkiä meikinjämistä. Jos sattuu jäämään, niin sitten pyyhin toisenkin kerran tai käännän vanulapun ympäri ja pyyhin puhtaalla puolella kasvot toiseen kertaan.

Koska laitan vanuun kasvovettä kunnolla ja käytän kasvovettä pari kertaa päivässä niin mulla ei kestä yksi 200 ml kasvovesipullo kuin vajaan kuukauden. Tänä vuonna kasvovettä on kulunut jo lähes litra. Siksi ei paljon kannata kalliita kasvovesiä mun ostella, tai olisin vararikossa..  ::)

iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #249 : 02.05.07 - klo:22:15 »
Käytättekö te muuten miten paljon vanua tuossa putsatessanne kasvovedellä? Kaverit sanovat minua todella nuukaksi kun sellaisesta normaalista pyöreästä vanulapusta pilkon neljä palaa, eli puoliksi niin että tulee kaksi isoa pyöreää ja vielä pyöreät puoliksi, eli minulla yksi lappu riittää neljään pyyhintään. ;)

Edit. Ja sama pätee ihan silmämeikinpoistoaineen käytönkin yhteydessä.

Poissa Avril

• Hiushörhö
« Vastaus #250 : 02.05.07 - klo:22:16 »
^Mulle puoli lappua on riittävästi. Yleensä en kyllä jaksa pilkkoa noita, käytän surutta yhden lapun kerrallaan... :)
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #251 : 02.05.07 - klo:22:21 »
En pilko vanulappusia, silläi jos laitan sen lapun puoliksi niin sitten toinen puoli on sellaista inhottavaa nukkaista vanua enkä tykkää siitä yhtään, tuntuu että se takertuu kosteana sormiin jne. Käytän yhden kokonaisen lapun kerrallaan. Käytössä on yleensä aina ihan perus Euroshopper-vanua, jota saa usein alennuksesta kolme pakettia kahdella eurolla, joten hamstrailen sitten aina sitä kaappiin. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 02.05.07 - klo:22:53 »
Mä pistän laput puoliksi (->2 pyörylää) ja taitan sen puolikkaan niin, että se nukkainen pinta jää sisäpuolelle. Sitten koko lappu kosteaksi kasvovedellä. Silmämeikkiä putsatessa käytän koko lapun molemmin puolin (vedenkestävä ripsari kun vaatii enemmän ainetta ja hinkkausta...).

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #253 : 02.05.07 - klo:22:55 »
^Voisikin kokeilla tuota kahtiataittamista, ei jotenkin ole tullut mieleen että riittäähän se puoliksikin taitettu lappu kasvojen pyyhkimiseen joten hyvin voi taittaa kahtia sen lapun. Blondi mikä blondi.  :D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #254 : 02.05.07 - klo:23:18 »
En pilko vanulappusia, silläi jos laitan sen lapun puoliksi niin sitten toinen puoli on sellaista inhottavaa nukkaista vanua enkä tykkää siitä yhtään, tuntuu että se takertuu kosteana sormiin jne. 

Kostutettuna se nukka nimenomaan ei takerru mihinkään ja pysy hyvin lapussa. :)