Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159164 kertaa)

Poissa Seela

• HAIRahtanut
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #255 : 03.05.07 - klo:10:11 »
Käytättekö te muuten miten paljon vanua tuossa putsatessanne kasvovedellä? Kaverit sanovat minua todella nuukaksi kun sellaisesta normaalista pyöreästä vanulapusta pilkon neljä palaa, eli puoliksi niin että tulee kaksi isoa pyöreää ja vielä pyöreät puoliksi, eli minulla yksi lappu riittää neljään pyyhintään. ;)

Edit. Ja sama pätee ihan silmämeikinpoistoaineen käytönkin yhteydessä.

Tulipas hyvä mieli kun luin tämän viestin. Poden huonoa omaatuntoa veden, pumpulin ym. kerskakulutuksesta kauneudenhoidossa. Olisinpa minä ja moni muu yhtä valveutunut kuin Stationery. Illalla aloitan pumpulin pilkkomistalkoot  :)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #256 : 03.05.07 - klo:11:04 »
Mä käytän lidlin lappuja, ja yhden lapun ihan normaalisti. Silmämeikin poistoon 1kpl/silmä. Mä oon vissiin aika tuhlari ::) Muista marketin lapuista mä saan aina sitä vanua irtoamaan, ei ollenkaan hyvä, mutta noista lidlin omista ei irtoa.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 03.05.07 - klo:12:43 »
Käytän yleensä Euroshopperin lappuja ja yksi lappu menee kerralla. Itseasiassa musta jopa tuntuu, että nuo ovat ihan liian pieniä jo kokonaisina, saati jos niitä rupeaisi pilkkomaan.
1b M ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #258 : 03.05.07 - klo:12:49 »
Kokeilin eilen Euroshopperin vanulapulla sitä, että taitoin yhden puolikkaan kahtia ja laitoin kasvovettä siihen. Tuntui että se lappu vettyi samantien läpimäräksi vaikka laitoin paljon vähemmän kasvovettä kuin yleensä, nuo Euroshopperit ovat niin ohuita. Lappua oli myös vähän hankala käyttää kun se oli niin pieni, en kyllä mitenkään pystyisi käyttämään vielä tuota lappusta puoliksi laitettuna kun nyt jo oli vaikeuksia saada sormilla otetta lapusta kunnolla niin että pyyhkiminenkin silti vielä onnistuisi (eli siihen itse pyyhkimiseenkin jäisi vanua käytettäväksi). Isolla vanulapulla varmasti onnistuisi jopa multa se puolikkaan kahtiataittaminen, mutta tuskinpa silloin se käytetyn vanun määrä paljoa vähenisi verrattuna siihen että käyttää pienen normaalilapun kokonaan. Täytyy tunnustaa, että jatkossakin tulee varmaan käytettyä se hyväksi havaittu 1 lappu/puhdistuskerta. Mutta puolustaudun sitten sillä, että en käytä silmämeikinpoistoainetta montaakaan kertaa vuodessa joten siihen menee pumpulia hyvin harvoin.  :D
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #259 : 03.05.07 - klo:20:52 »
mä ostan yleensä sitä kokovanua josta revin pikkupalan ku tulee halvemmaks ku ne laput  :D nii en o pihtari hihii  mut siis ihan hyvä systeemi eikä ole mitään valittamista... sama millä sen veden naamaan pyyhkii kun vaa toimii se homma
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #260 : 03.05.07 - klo:20:59 »
Mulla menee tasan kolme vanulappua päivässä: aamulla kasvovesi, illalla silmämeikinpoisto + kasvovesi.
1c M ii BSL

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 03.05.07 - klo:21:12 »
Minä käytän Lidlin lappuja, sellaisia missä toinen puoli on tasainen ja toisella puolella jotain sydänkuviota. Kaksi lappua menee päivässä, aamuin ja illoin kasvoveteen.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #262 : 05.05.07 - klo:13:29 »
Käytössä on vanulaput. Kasvoveteen riittää hyvin toinen puoli lapusta. Taitan lapun vielä puolikuuksi, että se huonompi puoli peittyy. Jos poistan silmämeikin Lumenen poistoaineella, niin yleensä menee yksi vanulappu. Usein kuitenkin  poistan silmämeikin Anytimen geelillä, kun vihdoinkin olen oppinut sitä käyttämään.  :)

Jottei menisi ihan otksi niin kehnpa Garnierin vaaleanpunaista kasvovettä. Veden jälkeen tulee raikas tunne ja tämä on mineraaliöljytönkin. Tuossa oli nimittäin joskus niitä öljyjä ja siksi en ostanut pitkään aikaan. Nivean ja Garnierin kuivanihon vedet taitavat olla suosikkeja.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #263 : 06.05.07 - klo:11:47 »
Mä tämän keskustelun innoittamana oon kokeillut putsata silmämeikit vain yhden vanulapun avulla. Joo onnistuuhan se, pitää vaan laittaa enemmän poistoainetta ja varata tuplasti aikaa, ihan loogista kylläkin ::) Tosin luultavimmin pitäydyn kahden lapun tavassani, pitää tapahtua nopeasti.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 06.05.07 - klo:14:10 »
Lidlin laput ovat parhaita. Pitäisikin mennä ostamaan uusia taas... Käytän yhden lapun kerrallaan, ei siitä pilkkomisesta tule mitään.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 06.05.07 - klo:18:56 »
Nivean vaaleanpunainen kasvovesi on kyllä aivan ihanaa :-* Sopii mun pintakuivalle sekaiholleni kuin nakutettu. Seuraavaksi haluaisin kokeilla Garnierin vaaleanpunaista. En kyllä tiedä onko niillä mitään suurta eroa..

Ja se Lactolinekin olisi kiva testata, jos sitä vaan löytäisi jostain ::)
1b M ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #266 : 06.05.07 - klo:19:00 »
^Oletko katsonut Tarjoustalosta/muista saman ketjun halpahalleista tuota Lactolineä? Itse ostin omani Tarjoustalosta.

Nivean vaaleanpunaisesta kasvovedestä tykkään minäkin, mitään kovin erityistä eroa en tuon Nivean ja Garnierin välillä oikeastaan huomaa, mutta Garnier on hajustetumpi (tuoksuu ruusulle). Molempia tulee varmaan ostettua jatkossakin, Niveaa varmaan vähän enemmän kun tykkään enemmän tuoksuttomasta/neutraalin tuoksuisesta kasvovedestä.

Nuo Triinan mainitsemat Lidlin vanulaput ovat muuten hyviä, itsellänikin ollut niitä pariin kertaan. Pitääkin hankkia vaihteeksi niitä kun taas tulee tarvetta vanun hankintaan.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #267 : 08.05.07 - klo:11:37 »
Mie en ole enää pitkään aikaan käyttänyt vanulappuja kasvoveden levittämiseen vaan pistän pieneen suihkepulloon ja suihkuttelen ohuelti kasvoille. Toimii mulla tosi hyvin kun käyttää Biothermin kasvovettä (vihreässä purkissa olevaa). :)
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #268 : 11.05.07 - klo:10:23 »
Olen nyt jonkin aikaa käyttänyt tuota Lactolinen kasvovettä ja olen aivan ihastunut tähän! :) Ei tuoksu oikeastaan millekään ja tuntuu iholla todella kosteuttavalta ja hellävaraiselta. Iho jää pehmeäksi ja kosteutetun tuntuiseksi tuota käyttäessä, ei tule tahmaista tai kiristävää jälkitunnetta. Hintakin on edullinen, alle 4 euroa. Ainoa miinus rumasta pullosta. Tätä tulee kyllä ostettua jatkossakin!

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 11.05.07 - klo:14:02 »
Mie en ole enää pitkään aikaan käyttänyt vanulappuja kasvoveden levittämiseen vaan pistän pieneen suihkepulloon ja suihkuttelen ohuelti kasvoille. Toimii mulla tosi hyvin kun käyttää Biothermin kasvovettä (vihreässä purkissa olevaa). :)

Mulla on ihan sama juttu.Oon vaan niin laiska,etten jaksa levitellä sitä kasvovettä vanulapuilla.Oon nyt vuoden verran käyttänyt Dermalogican Multi active toneria (iso ammattilaiskoko 473 ml) ja siinä onneksi on oikein hyvä suihke.Nyt toinen pullo käytössä joka varmaankin kestää sen toisen vuoden. :D
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.