Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159188 kertaa)

Poissa billabong

• Hiushörhö
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #270 : 12.05.07 - klo:11:24 »
Olen nyt käytellyt ristiin nivean vaaleanpunaista ja eucerinin herkänihonmitälie. Aamuisin yleensä eucerinia ja illalla sitten niveaa.

Tykkään enemmän tuosta eucerinista, kosteuttaa hiukan enemmän, mutta ennenkaikkea tekee raikkaantuntuiseksi. Iso plussa myö hajuttomuudesta ja väriaineettomuudesta.Iho ei punoita mitenkään mahdottomasti tämän jälkeen.
   Nivea on myös ihan hyvää, ei siinä ole kovin paljoa eroa tuohon euceriniin, mutta ärsyttää ihoa ehkä vähän enemmän.

Favoraa ajattelin kokeilla seuraavaksi, vaikuttaa sekin inciltään tosi hyvältä.

Ja noista vanulapuista vielä. Minä pilkon ne neljään osaan eli lopputulos on puolikuu, jonka toisellapuolella nukkaa ja sen vielä taitan kahtia (tosin avaan sen taitoksen sen jälkeenn kun kasvovesi on lapussa ja alan levittämään kasvoille). Tuntuu jotenkin tuhlaukselta käyttää edes sitä puolikasta, kun noihin on tottunut, mutta makuasia tämäkin. Kestää muuten tällä tyylillä uskomattoman kauan tuollainen vanulapputorni  ;).
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #271 : 12.05.07 - klo:19:52 »
Juuri Dropsin tapaan tehtynä minullakin kestää ikuisuuden tuollainen vanulapputorni, sillä 100 vanulapun torini kestää 400 käyttökertaa.

Yritän juuri käyttää parhaillaan pois noita suihkittavia kasvovesiä ihan vaan periteisesti vanun kanssa, sillä jotenkin en vain osaa käyttää niitä vaan muka hoitavina loppusuihkaisuina, pakko saada pyyhkiä kasvot ja nähdä konkreettisesti onko iho puhdas.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #272 : 12.05.07 - klo:20:02 »
Mie taas käytän iltaisin ruusunkukkaveden kanssa vanulappua, ja aamulla vain suihkaisin siitä pullosta pari suihkausta suoraan kasvoille silmät kiinni. Iltaisin on kiva ottaa viimeisetkin meikin rippeet vanulapun avulla pois, mutta aamulla riittää vain se neutralisoiva suihkaus.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #273 : 16.05.07 - klo:10:28 »
Minäkin olen nyt käyttänyt tuota kehuttua Lactolinen kasvovettä ja se on kyllä ehdottomasti parasta hinta-laatusuhteeltaan mitä olen koittanut. Todella hellävaraisen tuntunen ja ei jätä yhtään nihkeää pintaa. Komppaan Hunista eli miinusta rumasta ja halvan näköisestä (no halpahan se oikeasti onkin ;)) pullosta.

Toinen suosikki on Favoran lähdevesisuihke. Voisinkin ostaa taas tämän Lactolinen rinnalle, koska tykkään suihkia kasvoveden suoraan kasovoille niinä päivinä kun en ole meikannut. Silloin ei mielestäni puhdistusta tarvitse enää samalla tapaa viimeistellä vaan kasvovesi on kiva suihkia ilman vanulappua.
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 16.05.07 - klo:10:39 »
^Millaisen tunteen tuo Lactolinen kasvovesi jättää iholle? Etsiskelen uutta kasvovettä kohta loppuvien Korresin Hamameliksen ja Anytimen kasvovesien tilalle ja Lactoline kiinnostaisi halvan hintansakin takia :) Kaipaisin kuitenkin aamuisin kasvovettä, joka jättää kasvoille raikkaan tunteen. Onko tuo sellainen?

Poissa Tiukunen

• HAIRahtanut
  • She that chooses her own path needs no map.
« Vastaus #275 : 16.05.07 - klo:15:58 »
Hyvin palvellut Lumenen Milky Touch kasvoveteni on loppumaisillaan ja ostin uudeksi kasvovedeksi Nivean kuivalle ja herkälle iholle tarkoitetun kasvoveden (vaaleanpunainen pullo). Sitähän piti tietysti heti kokeilla ja oikein hyvältä vaikuttaa. Tuntuu olevan hellävarainen ja iholle jää raikas tunne, ei mitään kalvoa tms. ja tuoksukin on miellyttävä. Luulisin, että tuli tehtyä hyvä ostos!  :D
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #276 : 16.05.07 - klo:16:16 »
^Millaisen tunteen tuo Lactolinen kasvovesi jättää iholle?
Minulla tuo jättää pehmeän, kosteutetun ja raikkaan tunteen iholle. Ei kuitenkaan jätä mitään samalla lailla selvästi raikasta/viileää (mitenköhän tuon nyt kuvailisi  ::)) tunnetta iholle kuten esimerkiksi jotkin normaalin ja rasvaisen ihon kasvovedet joissa on alkoholia jne. Itselläni Nivean vaaleanpunainen kasvovesi ja Lumenen Milky Touch jättävät hyvin samanlaisen tunteen iholle kuin Lactoline, Lactoline tuntuu erona noihin kuitenkin vielä kosteuttavammalta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #277 : 16.05.07 - klo:16:27 »
Mä olen tykästynyt Favoran kasvosuihkeeseen, ei kuivata tai ärsytä lainkaan ihoa. Ei olisi tuotakaan muuten tullut koitettua, mutta lähetin isäni ostamaan apteekkiin desinfiointiainetta ja toi tuota.. Miehet..;D Mulla on tapana myös suihkaista tuota mineraalimeikkipohjan päälle pari suihkutusta, tuntuu että pohja pysyisi jopa vähän paremmin. Mulle on yleensä kelvannut melkein mikä tahansa kasvovesi, mutta tämä taitaa kyllä olla kokeilemistani paras. Tuota Nivean vaaleanpunaista aion kuitenkin vielä testata tuon Favoran loputtua, vaikuttaa hyvältä.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #278 : 16.05.07 - klo:16:59 »
^Millaisen tunteen tuo Lactolinen kasvovesi jättää iholle?
Minulla tuo jättää pehmeän, kosteutetun ja raikkaan tunteen iholle. Ei kuitenkaan jätä mitään samalla lailla selvästi raikasta/viileää (mitenköhän tuon nyt kuvailisi  ::)) tunnetta iholle kuten esimerkiksi jotkin normaalin ja rasvaisen ihon kasvovedet joissa on alkoholia jne. Itselläni Nivean vaaleanpunainen kasvovesi ja Lumenen Milky Touch jättävät hyvin samanlaisen tunteen iholle kuin Lactoline, Lactoline tuntuu erona noihin kuitenkin vielä kosteuttavammalta.
Juurikin näin. Kosteutettu tunne, itselläni ei ainakaan yhtään kiristä ikävästi. Eikä tosiaan yhtään nahkea, eli tuota ei todellakaan edes huomaa että on kasvoilla (esim Korresin hamamelis jättää minulla juuri sellaisen inhottavan nahkean kerroksen).
-Martina Aitolehti

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 16.05.07 - klo:17:07 »
Mä ostin tässä joku aika sitten (no saattaa olla jo vuosikin ::)) Garnierin vaaleanpunaista kuivalle&herkälle iholle tarkoitettua kasvovettä. Muistelin, että sitä oli täällä tai jossain kehuttu. Nyt kaivoin sen taas kaapista esiin (en käyttänyt tässä välissä kasvovettä ollenkaan) ja on se kyllä hyvää. Ihoni on pintakuiva rasvainen iho ja tuo kasvovesi tuntuu vähän ehkä kosteuttavan sitä pintakuivuutta. Tuoksukin on ihan ok.

Vanulapun minäkin pilkon neljään osaan, pihi kun olen ;) Yhden neljäsosan käytän silmämeikin putsaamiseen ja toisen tuohon kasvoveteen.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #280 : 16.05.07 - klo:17:15 »
Mä en tajua miten joku voi käyttää noita vanulapun palasia. Mulla menee itsellä helposti kaksikin kokonaista lappua pelkän silmämeikin poistoon :-[ En vain jotenkin tule toimeen vähemmällä, toisaalta kyse voi myös olla siitä että olen tuohon tottunut ja siksi tuntuu vaikealta edes koittaa josko sitä yhdelläkin se ripsiväri lähtisi :D
-Martina Aitolehti

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #281 : 20.05.07 - klo:21:15 »
^Mulla menee myöskin vähintään yksi kokonainen lappu pelkällä kasvovedellä pyyhkimiseen, en ollut oikeastaan edes ajatellut niitten lappujen pilkkomista ennenkuin täällä tuli puheeksi. Kai sillä yhteen kertaan puolitetullakin pärjäisi, mutta tapa on niin syvällä, ettei koskaan muista alkaa puolittelemaan.  :)
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #282 : 21.05.07 - klo:11:18 »
Olen ajatellut myös kokeilla tuota LactoLinen kasvovettä, kiva kuulla siitä kehuja. :) Nyt mulla on käytössä YR Pure Calmillen kukkaiskasvovesi, josta olen tykännyt. Sopivan neutraali, ei jää mitään ihme kalvoja, eikä kuivata kuten alkoholia sisältävät. TBS:n tea tree- kasvovettä laitan joskus harvoin, jos esim. leuka innostuu rasvoittumaan reilummin.

Noiden vanulappujen suhteen mä olen oikea tuhlari. Silmämeikin poistoon menee ainakin kolme. Aluksi yksi kummallekin silmälle ja vielä viimeisellä viimeistelen, ettei varmasti jää mitään. Pelkkä ripsiväri lähtisi varmaan yhdelläkin lapulla, mutta mulla on yleensä paljon kaikkea.. Poistan myös kulmavärin samalla kun silmämeikin. Kasvovettä laitan mielummin ihan perusvanulla ja sitäkin menee kaksi nokaretta, kun pyyhin kasvojen eri osat eri vanupallolla. Joku päähänpinttymä, että noin laitettuna en levitä epäpuhtauksia.  ::) Jos meikkaisin joka päivä, pitäisi varmaan opetella vähän vähemmälle.
Only death is real.

maikku

• Vieras
« Vastaus #283 : 21.05.07 - klo:21:49 »
Ostin kokeilunhalusta Nanoelin kirkastavan kasvoveden ja olen kyllä erittäin tyytyväinen. Tuote tuntuu ja näyttää tosiaan vähän kirkastavan kasvojen ihoa ja tekee ainakin minulle raikkaan olon kasvoille. Tuoksu on hyvä, eikä lainkaan mummomainen, kuten aluksi pelkäsin. Aika raikas ja mieto tuoksu.
Hinta oli vähän päälle 14€.

Oma ihoni on välillä rapisevan kuiva, välillä törkeän rasvainen. Epäpuhtauksia löytyy, mutta iho näyttää vähän paremmalta ja ne puhtaat kohdat ( ::)) tosiaan vähän kirkkaammilta.

*sade*

• Vieras
« Vastaus #284 : 21.05.07 - klo:22:19 »
Favoran kasvosuihke on oma ehdoton luottotuotteeni kesäisin. Sitä voi suihkia pitkin päivää meikinkin päälle; piristää ja virkistää kummasti. Itse työskentelen kesäisin toimistossa, jonka ilma on kuivaakin kuivempi, mutta kuitenkin hellepäivinä sisällä on hiostavan kuuma.  Onneksi Favora pelastaa.  :-* Ja rannalle mukaan kans!