Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159146 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #285 : 23.05.07 - klo:01:14 »
Tuo Nanoelin Luxorius Clean on ihan kivakasvovesi aina silloin, kun ihoni on rasvaisempi, mutta jatkuvassa käytössä en viitsi pitää sen sisältämän denaturoidun alkoholin vuoksi. Ihoni kuitenkin kuivuu melko helposti.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #286 : 24.05.07 - klo:16:14 »
Favoran kasvosuihketta on nyt tullut testattua pari viikkoa ja olen kyllä tosi tyytyväinen tuotteeseen. Kosteuttaa kivasti ja raikastaa, pumpulin kautta olen tuota levitellyt naamalle. Vielä täytyy kokeilla tuo meikkien kiinnittäminen tällä. Miinusta tuote saa hinnasta, kuluu suunnillen samaa vauhtia kuin Garnierin vaaleanpunainen, mutta maksaa puolet enemmän. Kelpo tuote kuitenkin, kaikin puolin.  :)

Edit. Olen nyt suihkinut tuolla myös päivänmittaan kasvoille ja toimii sitenkin hyvänä kosteuttajana. Mineraalimeikkien kiinnitykseenkin kokeilin, mutta en huomannut mitään järisyttävää eroa niiden pysyvyydessä.
« Viimeksi muokattu: 30.05.07 - klo:14:52 kirjoittanut Beatrix »
2c F ii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Kasvovedet
« Vastaus #287 : 07.06.07 - klo:23:32 »
Huomasin,että täällä ei ole varsinaista palstaa keskusteluille kasvovesistä.Eli tähän ketjuun voisi kerätä kokemuksia ja suosituksia.

Itse tykkään käyttää suihkittavia kasvovesiä,koska olen niin laiska käyttämään pumpulivanua.Nyt mulla on ollut käytössä Dermalogican Multi-Active toner yli vuoden ja olen tykännyt kovasti.Jättää ihon tosi raikkaaksi ja sen päälle on helppo levittää kosteusvoide.

Kaipaisin erityisesti suosituksia edullisista suihkittavista kasvovesistä.Iho on suhteellisen normaali,mutten välttämättä kaipaisi kuivattavaa alkoholia kasvoveteeni.Body Shopilla oli aikanaan joku anti-pollution juttu,mutta sitä ei valmisteta enää. ???

edit.löysin ketjun sittenkin,joten voiko joku yhdistää?Haulla ei löytynyt kys. ketjua,vaan selaamalla.Tai sitten mä en vaan osaa käyttää sitä...

yhdistetty :)
« Viimeksi muokattu: 08.06.07 - klo:03:52 kirjoittanut Realicer »
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #288 : 08.06.07 - klo:16:39 »
^ Ainakin Herbinalla on suihkittava kasvovesi, sopii herkälle iholle. Samoin Favoralla, mutta hintaa on kaksi kertaa enemmän. Itse ajattelin ostaa seuraavaksi monien kehuman Lactolinen ja siirtää sen suihkepulloon.  :)

Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #289 : 11.07.07 - klo:19:08 »
Pakkohan sitä oli mennä juuresmassan mukana ja hankkia tuo Favoran kasvosuihke. Aivan ihanaa tavaraa! En olisi uskonut, että mikään kasvovesi voi jättää näin pehmoista ja kosteutentun oloista ihoa. Pieni miikka tulee hinnasta, mutta ei sekään kohtuuton ole.
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Sparkling

• Vieras
« Vastaus #290 : 02.09.07 - klo:19:24 »
En ole oikein koskaan ollut kova kasvovesien käyttäjä. Lähinnä olen käyttänyt sitä vain talvisin aamulla tavallisen kasvojen vesipesun korvikkeena, ja siihen tarkoitukseen Nivean punainen kasvovesi on ollut todella mainio :). Nyt hiljattain ostin kuitenkin kavereiden hehkutuksen vuoksi Cliniquen kasvovettä ja siis sitä kakkosversiota. Siitä tulee ihanan raikas tunne kasvoille, mutta ei se juuri muuta minulle tehnyt! Ei kirkastanut ihoa eikä esimerkiksi juurikaan supistanut ihohuokosia... Nyt olenkin ihan ymmälläni: voisiko olla, ettei tuote vain kerrassaan sovi minulle vai pitäisikö uskaltautua kokeilemaan sitä numero kolmosta ????

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 02.09.07 - klo:19:52 »
^ Minä melkein suosittelisin kokeilemaan ihan marketin tai apteekin tuotteita, samat tai paremmat aineet halvempaan hintaan. :) Erisan on ainakin hyvä merkki. Muistaakseni noista Cliniquen jutuista moni oli saanut näppyjä.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 02.09.07 - klo:20:02 »
Ostin pitkästä aikaa Biothermin kuivan ihon kasvovettä kun oli tarjouksessa iso pumppupullo ja kyllä se onkin hyvää! Jättää ihon raikkaaksi, muttei kuivata yhtään. Plussaa myös siitä ettei tuoksu oikein miltään.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #293 : 02.09.07 - klo:22:27 »

Itse tykkään käyttää suihkittavia kasvovesiä,koska olen niin laiska käyttämään pumpulivanua.Nyt mulla on ollut käytössä Dermalogican Multi-Active toner yli vuoden ja olen tykännyt kovasti.Jättää ihon tosi raikkaaksi ja sen päälle on helppo levittää kosteusvoide.

Kaipaisin erityisesti suosituksia edullisista suihkittavista kasvovesistä.Iho on suhteellisen normaali,mutten välttämättä kaipaisi kuivattavaa alkoholia kasvoveteeni.Body Shopilla oli aikanaan joku anti-pollution juttu,mutta sitä ei valmisteta enää. ???

Voithan mainiosti laittaa mitä tahansa mieleistäsi kasvovettä suihkepulloon.  ;) Minusta tuo Dermalogican pakkaus on niin erinomaisen kätevä (vaikka itse tuotteesta en juuri välittänyt), että otin sen talteen ja käytän sitä vakituisesti..
Tällä hetkellä suihkittavana  on tuota em. Biothermin vaaleanpunaista kasvovettä, ja on kyllä kunnon tavaraa.  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 03.09.07 - klo:17:41 »
Minäkin olen nyt käyttänyt tuota kehuttua Lactolinen kasvovettä ja se on kyllä ehdottomasti parasta hinta-laatusuhteeltaan mitä olen koittanut. Todella hellävaraisen tuntunen ja ei jätä yhtään nihkeää pintaa. Komppaan Hunista eli miinusta rumasta ja halvan näköisestä (no halpahan se oikeasti onkin ;)) pullosta.

Ei hitsit kun meinasin tulla tänne elvistelemään uuden halvan&hyvän kasvovesilöytöni kanssa niin täällähän on jo käyttäjäkunta ;D
Lactoline on kyllä hinta-laatusuhteeltaan hyvä eikä incissä ole alkoholia tai muita pahiksia, joita haluaisin vältellä.
Valutin osan tyhjään suihkupulloon ja lisäsin Korresin Hamameliksen jämät, hyvä tuli ja voi suihkutella ohuelti myös mineraalipohjan päälle.

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #295 : 06.09.07 - klo:11:15 »
Melkein kaikki on nykyään niitä sellasia tyhmän koostumuksia mitkä tosiaan jää ihon pinnalle. Ovat sellaisia paksuja. En tykkää niistä ollenkaan. Minusta kasvoveden pitää haihtua samantien iholta eikä jäädä siihen. Itselläni on Cliniquen kasvovesi kuivalle ja herkälle ihholle. Se on hyvä, ja koostumuskin on oikea!

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #296 : 06.09.07 - klo:19:51 »
Oon tässä nyt käytellyt Herbinan suihkittavaa kasvovettä (vaaleanpunainen pullo) ja oon kyllä tykänny.  :) En tiiä johtuuko tän käytöstä vai mistä, mutta nenästä mulla on pienentynyt ihohuokoset hieman. Aamuisin en ole myöskään vähään aikaan laittanut muuta kuin tuota, ei ala finniarvet punoittaan niin paljoa kuin suihkaisee tuota suihketta vaan!
Only a vampire can love you forever

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #297 : 06.09.07 - klo:22:54 »
Mä en oo koskaan oikein ymmärtänyt kasvovesien päälle enkä niitä sen vuoksi ole käyttänyt. Taannoin kokeilin ystäväni luona Lorealin vaaleanpunaista kosteuttavaa kasvovettä ja ihastuin kertaheitolla! Koostumus on hieman geelimäistä, riittoisaa ja se todellakin kosteuttaa. Yleensä aina suihkun jälkeen mun on pakko rasvata naama, koska vesi kuivattaa ihoa, mutta tän kasvoveden jälkeen aina ei tarvitse edes laittaa kosteusvoidetta. Kasvoveden jälkeen naama tuntuu ihan erilailla puhtaalta, kun pelkällä puhdistusaineella pestynä. Tykkään myös tuoksusta, joka on sellainen hennon sensuelli. :)

Ostin taannoin Tukholmasta Spa Facecare merkkisen "kasvosprayn", joka on aivan ihana tuote tämäkin. Toisin kuin kasvovedet yleensä, tätä voi laittaa myös pitkin päivää ja meikin päälle. Ja meikki pysyy oikeasti paljon paremmin kasvoilla! Tää on Åhlensin oma merkki, maksaa vain n. 4 e.

Contains refreshing natural Grap fruit, moisturizing aloe vera and vitamin and mineral rich algae¨s. Spa Vitamin Facial spray freshens up and re-moisturizes the skin. Spray lihgtly over face with a 20 cm distance. Can be sprayed over make up and continiously during the day. To be used in extra dry environments such as near computer monitors etc...
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #298 : 10.09.07 - klo:22:43 »
En ole oikein koskaan ollut kova kasvovesien käyttäjä. Lähinnä olen käyttänyt sitä vain talvisin aamulla tavallisen kasvojen vesipesun korvikkeena, ja siihen tarkoitukseen Nivean punainen kasvovesi on ollut todella mainio :). Nyt hiljattain ostin kuitenkin kavereiden hehkutuksen vuoksi Cliniquen kasvovettä ja siis sitä kakkosversiota. Siitä tulee ihanan raikas tunne kasvoille, mutta ei se juuri muuta minulle tehnyt! Ei kirkastanut ihoa eikä esimerkiksi juurikaan supistanut ihohuokosia... Nyt olenkin ihan ymmälläni: voisiko olla, ettei tuote vain kerrassaan sovi minulle vai pitäisikö uskaltautua kokeilemaan sitä numero kolmosta ????

Niin, valitettavasti kosmetiikkatiskit ovat pullollaan tuotteita, jotka lupaavat enemmän kuin pitävät. Jos tuote ei toimi, niin sitten se vain ei toimi, merkistä tai hintalapusta huolimatta. Kannattaa kokeilla vaikkapa apteekista saatavaa Favoran kasvovesisuihketta tai Lactolinea, niistä on moni foorumilainen tykkäillyt.
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #299 : 10.10.07 - klo:23:08 »
Sain tänään hyppysiini ilmaiseksi Leiraksen Avecos Athene -kasvovettä (järkky nimi), joka on mulle ihan uppo-outo tuote. Onko kenelläkään kokemusta tästä kasvovedestä. Mun inci-lukutaitokin on vielä aika hataralla pohjalla, joten osaako joku sanoa, löytyykö tuosta incistä jotain kamaluuksia?

"Ihoa rauhoittava alkoholiton kasvovesi herkälle iholle"

Ainesosat: Aqua, Glycerin, Sodium PCA, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Citrate, Methylparaben, Propylparaben, Allantoin, Citric Acid, Menthol, Camphor.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.