Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159147 kertaa)

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #315 : 08.11.07 - klo:16:48 »
Mulla Avenen lähdevesisuihke on aivan bueno esim. treenin jälkeen tai muuten vain. Sillä saa tosi hyvin raikastettua olon. Joskus on koulussakin ollut mukana.  :-*   
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #316 : 08.11.07 - klo:20:48 »
Miten te muut säilytätte kasvovesiä? Mä ihan jääkaapissa, tuntuu ihanan raikkaalta, kun laittaa kasvoille suihkun jälkeen. (Säilytän myös kasvovoiteita jääkaapissa.)

Pakkohan se kasvovesi oli pois ottaa jääkaapista, kun muuttui niin kylmäksi, ettei couperosakohdat tykänneet lainkaan ja oon aikamoinen vilukissa niin ei ollutkaan niin hyvä vaihtoehto :D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 23.11.07 - klo:10:45 »
Mulla oli aiemmin käytössä Nivean vaaleanpunainen kasvovesi ja nyt olen käytellyt muutaman viikon Korresin Hamamelista. Täytyy sanoa, etten oikein tiedä tykkäänkö tuosta Korresista, jotenkin se tuntuu liian tujulta. Sitä ei tee mieli laittaa kasvoille aamuisin ollenkaan ja olen ihan sekaisin ihonhoitorutiinieni kanssa (eli aamuisin pyyhitään kasvovedellä koko naama silmiä myöten). Ajattelin ostaa nyt uudestaan tuota Niveaa aamukäyttöön, kun jotenkinhan tämä ongelma on ratkaistava. On muuten ensimmäinen kerta kun mulla on käytössä kaksi kasvovettä, enkä oikein haluaisi lisää puteleitakaan kaappiin. :-\

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 25.11.07 - klo:19:14 »
Minulla on Avenen lähdevesispray ja se toimii. Oikeasti. Ärtynyt iho rauhoittuu ja punoitus hälvenee kun tuota suihkii. Mitään kosteuttavaa tai hoitavaa sen ei kai ole tarkoitus ollakaan.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 12.12.07 - klo:21:10 »
Mistä mahtaisi löytyä (Turun alueelta) Lactoline kasvovettä??

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 12.12.07 - klo:21:12 »
^ Jos siellä on Tokmanni, tai muita noita samaan ketjuun kuuluvia halpiskauppoja, niin sieltä pitäisi löytyä. :) Täältä ainakin löytyy Tokmannilta, ja aika moni muukin on tainnut sieltä omansa ostaa.

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #321 : 12.12.07 - klo:21:15 »
^ Jep tokmannilta tai minimanista pitäisi löytyä. Löysin jopa nettikaupan jossa on lactoline tuotteita myynnissä: http://kauppa.lifehair.fi/index.php?cPath=24&osCsid=8aed33038acd8901b19e03434dd8296a
« Viimeksi muokattu: 12.12.07 - klo:21:16 kirjoittanut Carietta »

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #322 : 13.12.07 - klo:16:22 »
Turun suunnalla lienee Vapaa Valintoja Tokmannin sijaan? Sieltä löytyy myös Lactolinea, samaan Tokmanni-konserniin kun kuuluvat.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 13.12.07 - klo:20:47 »
Turun suunnalla lienee Vapaa Valintoja Tokmannin sijaan? Sieltä löytyy myös Lactolinea, samaan Tokmanni-konserniin kun kuuluvat.

Eli siis vapaa valinnassa on?

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #324 : 13.12.07 - klo:21:08 »
^ Joo, Vapaa Valinnoissa pitäisi olla. Myllyn Vapiksesta olen ainakin ostanut, joten varmasti muissakin on. Tarjoustaloissa ym. on myös. Muistaakseni olen myös Hong Kongista joskus ostanut  :).
1c M ii BSL

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #325 : 15.12.07 - klo:19:35 »
Mä olen nyt pari päivää käyttänyt Shiseidon White Lucent -sarjan kasvovettä ja olen tosi tyytyväinen. Iho tuntuu ihanan pehmeältä ja tämä poistaa viimeisetkin silmämeikin rippeet tehokkaasti. Kirkastavaa vaikutusta en ole vielä huomannut. Aikaisemmin olen käyttänyt Dermalogican kasvovesiä, mutta tämä tuntuu kyllä paremmalta.

Mulla on tilauksessa Mansikkalasta White Lucent -sarjan päivävoide, toivottavasti saan sen pian :)

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #326 : 15.12.07 - klo:20:29 »
Onko kukaan käyttänyt sekä Favoran kasvosuihketta että Erisanin uutta kasvovettä? Mulla ois uuden kasvoveden hankinta edessä, ja herkkäihoisena harkitsen nyt noita kahta...

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 15.12.07 - klo:20:36 »
Onko kukaan käyttänyt sekä Favoran kasvosuihketta että Erisanin uutta kasvovettä? Mulla ois uuden kasvoveden hankinta edessä, ja herkkäihoisena harkitsen nyt noita kahta...

Molemmat ovat ihan toimivia, mulla on kokemusta molemmista. Tykkään enemmän ehkä Favoran kasvosuihkeesta, mutta sillä on hintaa Erisania enemmän. Itse tosin ostin Favoran kasvosuihketta Lumenen tehtaanmyymälästä 2,80€/kpl. :D

Favoraa tuntuu kosteuttavammalta kuin Erisan. Sitä on myös helpompi annostella ja tuntuu riittoisammalta tästä syystä. Erisania tavallaan menee aina hukkaan, kun sitä joutuu ensin laittamaan puuvillalapulle jne. Favoraa vaan suihkuttelen kasvoille ja levitän voiteen suihkeesta kosteille kasvoille.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #328 : 15.12.07 - klo:22:16 »
Erisan kasvovettä on mullakin tällä hetkellä sekä neutrogenan visibly clearia jonkin verran. Kummastakin olen tykännyt ja tuo erisan tuntuu tosi hellävaraiselta eikä ärsytä iho mitenkään eikä siitä o tullukaan mitään finnejä tai näppyjä kun mulla monistatulee. Mut tätä siis uskaltaa toistekin olla. Kauan mietin sitä ja tota lactolinee mut erisaniin päädyin kuitenkin ja iha hyvä valinta oli. Mut vois tota lactolineeki silti joskus koittaa.
Neutrogenan tilalle ostan varmaan sit lorkun pure zonee ku aika samanlaista on ja puolet halvenpaaki melkee ku neutrogena.
Mä aika huono oon testaamaan uusia tuotteita jos tiiän joittenki sopivan kun niin monista tulee ihoopn vaikka mitä, mutta toisaalta miks vaihtaa jos ei o pakko  ;D

hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 16.12.07 - klo:10:38 »
^Älä osta sitä Lorkun Pure zonee, on nimittäin aika äkäistä ainetta. Pistää kasvot polttamaan ja punoittamaan, itse muinoin pystyin käyttämään satunnaisessa käytössä 1/3 pullosta, hirvittävää myrkkyä!
Hang up the chick habit