Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159152 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #405 : 15.04.09 - klo:08:39 »
Oon löytänyt viimein omani kasvovesien vetisestä maailmasta! Lactoline on passelia tavaraa ja sitä on mennyt pari putelia, yksi herbina on käytetty ja Lumenen herkän ihon kasvovettä monia puteleita (ennen juurestelua) + muita satunnaisia. Nyt olen käyttänyt melkein loppuun Daily kasvoveden ja täytyy todeta että se on mun kasvoveteni!

Valitettavasti se on hajustettu - ei niinkään siksi että hajuste itsessään tekisi liikaa pahaa (se on melko myöhään vasta incissä) vaikka ihoni herkkä onkin, mutta se "tuoksu" ei todellakaan ole kovin hyvä. Siedän tuoksua kuitenkin koska tuote sopii muuten selvästi parhaiten: ei kuivata lainkaan kuten esim Lactoline hieman tekee. Iho jää viimeistellyn ja miellyttävän pehmeäksi.

Naputtelin incin omaan ketjuunsa, koska huomasin että inci on muuttunut siitä mitä se on ollut aiemmin. Mielenkiintoista oli myös huomata, että tuotteen kotisivuilla sitä ei enää ole valikoimassa, mutta Rainbow'n kasvoveden inci on täysin identtinen...
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #406 : 15.04.09 - klo:12:52 »
^Juu, S-ryhmän omat hygieniatuotteet on kaikki näemmä saatettu Rainbow-nimikkeen alle.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #407 : 04.05.09 - klo:19:58 »
osaisiko joku sanoa edullista kasvovettä kuivalle iholle? Näitä olen kokeillut ihan OK tuloksella:
- Herbina soft care
- Lacto line
- Loreal hydra confort
edit: Nivea soothing toner
« Viimeksi muokattu: 05.05.09 - klo:15:23 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #408 : 04.05.09 - klo:20:58 »
^Noihin lisäisin vielä Erisan kasvoveden ja Nivean vaaleanpunaisen, jotka molemmat on tosi hellävaraisia. Eikä kokeilu kaada vararikkoon.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 04.05.09 - klo:21:10 »
Itse tykkään enemmän Erisanin kasvovedestä. Oikein loistotuote, ei jätä inhottavan tuntuista tunnetta ja minulla ainakin osa finneistä on hävinnyt. Mullakin on jonkinverran kuivat kasvot ja tuo on sopinut oikein hyvin.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Tiukunen

• HAIRahtanut
  • She that chooses her own path needs no map.
« Vastaus #410 : 05.05.09 - klo:10:33 »
Minulla on käytössä Lumenen Sensitive Touch Hellävarainen Kasvovesi ja voin suositella tätä lämpimästi! Tuntuu, että tämä on se The Kasvovesi. <3 Kasvot jäävät ihanan raikkaiksi ja kosteutetuiksi, minkäänlaista kuivumisen tunnetta ei tule. Olen tykännyt myös Nivean vaaleanpunaisesta ja Garnierin CleanSensitive oli myös ihan hyvä, mutta Lumene on paras.  :)
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 05.05.09 - klo:15:24 »
^Noihin lisäisin vielä Erisan kasvoveden ja Nivean vaaleanpunaisen, jotka molemmat on tosi hellävaraisia. Eikä kokeilu kaada vararikkoon.

Nivean pinkin (soothing tonerin) oon kokeillut ja sekin oli ihan hyvä, ei mitenkään erikoinen. Seuraavaksi ostan varmaan Erisanin / Lumene kasvoveden :) Kiitos!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 05.05.09 - klo:17:28 »
Mun lemppari on Lumenen Sensitive Touch. Kasvot jää raikkaiksi ja kosteutetun tuntuisiksi. Tätä ostan jatkossakin. Toinen hyvä on Favoran kasvosuihke, jota käytän kasvoveden tapaan eli vanulappuun suihkutan ensin ja sillä pyyhin kasvot. Erisanin kasvovettä tekisi mieli joskus testata, myydäänkö siitä matkakokoisissa pulloissa?

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #413 : 05.05.09 - klo:20:00 »
Lumenen Radiant Touch taitaa olla uusi suosikkini. Aikaisemmin tykkäsin Sensitive Touchista, joka on hieman kosteuttavampi ja rauhoittavampi. Radiant Touch tuntuu kuitenkin piristävän ihoa ja tuoksuu ihanalta.
1b M ii

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 07.05.09 - klo:21:10 »
Vihdoinkin se tapahtui, minulla on vain yksi kasvovesi, eikä niitä loju kaapeissa yhtään ylimääräistä!!! ;D
Minulta löytyy nyt siis se Erisan kasvovesi. :) Lumenen sensitive touchia aion jossain välissä kokeilla, koska omistan Lumenen matkapakkauksen!

Tämä Erisan kasvovesi tuntuu aivan ihanalta! :o Siloittaa kivasti!

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #415 : 13.05.09 - klo:20:47 »
Täytyy kyllä pidempi aika testailla ja katsella tuotetta, mutta osaisiko joku mahd. sanoa mikä tässä Rainbown kasvovedessä voisi olla ihoa ärsyttävä tekijä?:
Ingredients: Aqua, PEG-8, Glycerin, Allantoin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Panthenol, Allantoin, Citric Acid, Butylene Glycol, Hamamelis Virginiana Extract, Benzoic Acid, Phenoxyethanol, Dehydroacetic Acid

En tiedä kumpi Favoran hoitovoide vai tämä vesi aiheutti eilen iltana ja nyt kuumottavan ja pistelevän tunteen kasvoilla, etenkin poskissa. Kihelmöivä tunne syntyy kyllä mielestäni heti vähän jälkeen kasvoveden laiton, tänään oikein odotin ennenkuin laitoin voiteen. Kuumotus ei siis lähde heti vaan pysyy ihan hyvän aikaa, nytkin jo varmaan 20min ollut.
Enemmän vettä siksi epäilen, koska olen ehtinyt Favoraa testailemaan noin kerran/pari yövoiteena(en enää  muista ::)) nyt siis perä päivinä, jolloin tälläistä tunnetta ei ole ollut. Silloin käytin kasvovetenä Lorealin herkälle iholle tarkoitettua. Kaulaan laitettuna vesi ei kyllä aiheuta tälläistä tunnetta. Vähän ajan päästä kun olin laittanut Favoraa kaulaankin niin sitten siitä vielä vähän ajan päästä tuli hetkellinen ärsytys tunne. Tämä on taas niin ihme juttu..  ??? Tiedä sitten kanssa kun tänä aamuna aiemmin kuntoon saamani ihottumakohdatkin näyttäisi taas tulleen heikosti näkyviin, että olisiko jompikumpi tuotteista sitäkin sitten edistänyt?  :-\
« Viimeksi muokattu: 13.05.09 - klo:20:51 kirjoittanut purppura »

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 13.05.09 - klo:21:13 »
^ Hajuste melko alussa tossa incissä.. mulla se joskus ärsyttää ihoa. En kyllä ole ihan varma, mutta niin. :D

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #417 : 13.05.09 - klo:22:56 »
^^Hamamelis virginiana (Taikapähkinä).
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #418 : 14.05.09 - klo:11:21 »
Kiitos kuku ja NarnianQueen. :) Täytyypä sitten katsoa lisää tietoa tuosta taikapähkinästä. Kanssa varmaan pitäisi alkaa muutenkin tutkailla ärsyttäisikö hajusteet tosiaan, aiemmin kun en ole niissä ollut niin tarkka. Tänä aamuna käytin muuten taas kyseistä kasvovettä ja kyllä vieläkin outo tunne levittämisen jälkeen jäi, tosin pienempää kihelmöintiä kuin ennen, josko iho tottuisi? Kasvovoiteena nyt oli Lorealin DermaGenesis, ihan siksikin että näkee miten reagoi eri voiteen kanssa. Kasvovoiteen jälkeen iho kyllä taisi hetkellisesti enemmän kuumottaa/ärsyttää, mutta tunne ei ollut kuin hetken. ??? Favoraa täytyy vielä kokeilla yksistäänkin tai sitten olisiko vain, ettei nämä tuotteet vain sovi toistensa kanssa käytettäviksi..  8)

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #419 : 14.05.09 - klo:15:57 »
Voi hitsit! Mulla on näköjään Erisanin kasvovesi saanut mininäppyläjät takaisin poskille >:( . Samoja voiteita & pesuaineita olen käyttänyt, mutta kun otin Erisanin kasvoveden käyttöön, tuli pikkunäppyjä poskiin. Höh!