Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159183 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #435 : 22.01.10 - klo:23:33 »
^ tuota täytyy kyllä tilata ens iHerb-tilauksessa :) Pullo on nätti! Tuoksuuko toi joltakin?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Strix

• Vieras
« Vastaus #436 : 22.01.10 - klo:23:46 »
^Tuoksuu ruusuvedeltä, miedommin kuin ruoanlaittoon käytettävä. Mielestäni erittäin ihastuttava eikä päällekäyvä.

Pullo on todella sievä ja näyttää hyvältä kylpyhuoneessa  ::)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #437 : 23.01.10 - klo:14:35 »
Mä oon käytellyt Kiinasta ostettua "muka" valkaisevaa kasvovettä. Ei siis valkaise :) Mutta mukavan raikasta iholla. En ole huomannut, että tekisi kasvoille mitään. Aika satunnaiseksi on käyttö jäänytkin. Lähinnä jos iho tuntuu aamulla kovin hikiseltä tai jos tarvitsee virkistystä. Siihen sopii mukavasti.
Muutenkin jäänyt kasvoveden käyttö aika pieneksi ja hieman ehkä on pintakuivuuskin helpottanut.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 23.01.10 - klo:20:46 »
Mitenköhän raaskin ostaa lisää Kanebon Sensai Silk Softening lotionia? Olen tätä 50 ml:n pullon käyttänyt (Moist-versiona) ja on aivan loistavaa ainetta kuivemmalle talvi-iholle! Ei kuivata yhtään vaan jättää ihon superpehmeäksi. Ainoa huono puoli mitä tästä keksin, on hinta.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #439 : 23.01.10 - klo:20:58 »
Tuntuu, että Bodyshopin Kurkkukasvovesi lisäsi epäpuhtauksia. Aluksi tuntui tosi hyvältä ja tuntui pienentävän ihohuokosia, mutta pidemmässä käytössä poskiin ja otsaan ilmaantui pikkunäppyjä. Näpyt häipyivät, eikä niitä ole tullut enää, kun oli kulunut muutama päivä kasvoveden käytön lopettamisesta. En uskaltanut jatkaa käyttöä siinä toivossa, että tilanne tasoittuu jossain vaiheessa.

Poissa Fii

• Tukkaguru
« Vastaus #440 : 24.01.10 - klo:15:33 »
Onko kellään kokemusta Avalon Organicsin Vitamin C - kavovedestä? Mulla on tuon sarjan kasvovoide, joka on ollut tosi kiva. Tuoksu sitrusmainen, kiva, ei mitenkään ärsyttävä.
Myös toi Thayersin Lemon Witch hazel - kasvovesi oli mielenkiintoisen oloinen. Pitänee vissiin tehdä tilausta kunhan saan entisiä hieman pois.
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 24.01.10 - klo:15:37 »
^Mulla oli tuota Avalon Organicsia purkillinen. Se on todella tymäkkää tuoksunsa ja tehonsa puolesta. Sai mulla ihon aina punoittamaan hiukan ja kirveli silmiin mennessa aivan tajuttomasti. Kirkasti kyllä ihoa. Sopii varmaan rasvoittuvalle iholle paremmin, mulla normaali iho ja silti oli tosi tujua. Tykkään laittaa kasvoveden aina suihkepulloon ja suihkia kasvoille ja tuo ei siihen soveltunut ollenkaan.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #442 : 24.01.10 - klo:18:59 »
Vichy Purete Thermal (normaali ja sekaiho) Sain tämän joululahjaksi ja aloitin käyttämään tammikuun alussa. Olen käyttänyt ennen voimakkaampia, akne/rasvaiselleiholle soveltuvia. Tämä tuntui aluksi toimivan ja iho tuntui hyvältä, mutta sitten rupesi tulemaan pieniä näppyjä ja nyt ihan valkopäisiä finnejä  :(
« Viimeksi muokattu: 24.01.10 - klo:19:03 kirjoittanut Sinimusta »

Poissa Fii

• Tukkaguru
« Vastaus #443 : 24.01.10 - klo:19:27 »
^Mulla oli tuota Avalon Organicsia purkillinen. Se on todella tymäkkää tuoksunsa ja tehonsa puolesta. Sai mulla ihon aina punoittamaan hiukan ja kirveli silmiin mennessa aivan tajuttomasti. Kirkasti kyllä ihoa. Sopii varmaan rasvoittuvalle iholle paremmin, mulla normaali iho ja silti oli tosi tujua. Tykkään laittaa kasvoveden aina suihkepulloon ja suihkia kasvoille ja tuo ei siihen soveltunut ollenkaan.

kuulostaa aika hyvältä. Tuoksu tosiaan on aika voimakas. En tota rasvaakaan ihan joka päivä käytä, mutta luulen että alkaa ehkä tökkiä jossain vaiheessa vaikkei suoranaisesti ällöttävä olekaan.
-Robert McCloskey

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #444 : 25.01.10 - klo:11:34 »
Mitenköhän raaskin ostaa lisää Kanebon Sensai Silk Softening lotionia?

Cheapsmellsistä tuota saa hiukan huokeampaan hintaan kuin kaupasta, vaikkain edelleen on melko kova hinta.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 04.03.10 - klo:17:49 »
En keksinyt tälle parempaa paikkaa, saattaa olla muuallakin tästä keskustelua, mutta mitä olisi hyvä vanutyyny vai mikä lappu se lie on? Ensin levittelin pyyhin kasvot Reilun Kaupan vanulapuilla joita saa S-marketista, seuraava paketti oli normaalia Topzia. Topz oli ihan huono, ja Reilun Kaupan vanulappu erittäin hyvä. Siinä on vaan se että siinä oikein sanotaan ettei se ole geenimuunnellusta puuvillasta tehtyä, ja minä haluaisin että on. (lyhyesti selitetty: luomusadot on surkeita ja pilaantuu herkästi, normipuuvillassa on "myrkkyjä", geenimuunneltua saa paljon ilman torjunta-aineita yms)

Onko kellään kokemusta näistä lapuista ja tietoa siitä, olisiko joku toinen tuote vastaavanlainen?
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 04.03.10 - klo:17:58 »
Mä olen tykännyt Lidlin vanulapuista, mutta en tiedä mistä ne on valmistettu?

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #447 : 04.03.10 - klo:18:08 »
^ Kiitti. Niin kauan kuin siinä ei lue että ei oo geenimuunneltua, niin siinä on joko sitä tai normaalia. Ei sillä oo niin isoo merkitystä oikeasti, mutta ärsyttää.  ::)
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #448 : 04.03.10 - klo:18:15 »
^ Mä pidän myös Lidlin vanulapuista -> pehmeät suljetut reunat. Taidan eniten tykkäillä Rainbow'n vanulapuista, jotka on hyvin samantapaiset kuin nuo Lidl'n mutta pehmeämmät ja muhkeammat. Tykkäilen ylipäätään suljetuista reunoista kun niitä on helpompi poimia sormiinsa.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #449 : 14.03.10 - klo:13:12 »
Olen käyttänyt talven aikana vuorotellen Cliniquen Clarifying Lotion Mildiä sekä uutta tuttavuutta Pevonia Botanican Sensitive Skin Lotionia. Idea tähän syntyi Paulan arviosta, mistä muualtakaan... En ollut koko merkistä ennen kuullutkaan, mutta Strawberryet myy tätä sarjaa.
Olen todella tykästynyt: tuoksu ihana olematta keinotekoinen - ei sisällä hajusteita tai väriaineita tai muitakaan ärsykkeitä. Suihkepullosta tulee tasainen ja virkistävän tuntuinen suihku, juuri sopiva kasvoille.  :)
Sisältö hyviä luonnon uutteita, mm. kamomillaa, ruusuöljyä jne.

Seuraavaksi tekisi mieli kokeilla MD Formulationsin Moisture Defence Antioxidant Sprayta. Tiedän, en saa hamstrata enää kasvovesiä...

INCI molempiin löytyy täältä.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii