Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159156 kertaa)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #45 : 28.02.06 - klo:22:03 »
Minä ostin eilen ensimmäistä kertaa Nivean herkän ihon kasvoveden. Tosi hyvältä vaikuttaa, jättää ihon ihanan pehmeäksi ja rauhoittaa hyvin puhdistuksen jälkeen. Tämä on kyllä paras tuote, mitä olen nivealta kokeillut.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #46 : 01.03.06 - klo:20:06 »
calypso, ainakaan se ei ole  kosteuttava/ihoa pehmentävä  verrattuna vaikkapa Vichyn kasvoveteen  eikä varsinaisesti raikaskaan mutta kuitenkin enemmän raikas kuin kosteuttava (sekavasti selitetty). Tekee kyllä tehtävänsä siinä, että viimeistelee puhdistuksen. Tuoksu on aika voimakas. Jotenkin liian tavallinen tuohon hintaan suhteutettuna, paitsi jos ehdottomasti haluaa käyttää täysin kasvipohjaista tuotetta.
Avenin lähdevesispraysta ei ole kokemusta, mutta minkälainen on, paljonko maksaa ja mistä saa? Kiinnostus heräsi :).
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 01.03.06 - klo:20:21 »
Tuo Avenen lähdevesispray taitaa maksaa noin 10 euroa 150 ml:n pullo. Niitä on muistaakseni eri kokojakin olemassa. Ja apteekista saa. Yliopiston apteekin sivuilta näkee tarkat hinna. www.yliopistonpateekki.fi. Siellä on myös tietoa tuosta enemmän.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 01.03.06 - klo:23:23 »
Avenin lähdevesispraysta ei ole kokemusta, mutta minkälainen on, paljonko maksaa ja mistä saa? Kiinnostus heräsi :).

Itseäni lainaten tuolta apteekkituoteketjusta, lähdevesisprayn hinta on 150 ml/ 9,90 €, 300 ml/13,30€ ja 50 ml/6,50€. Ja tosiaan noita hintatietoja löytyy tuolta Yliopiston apteekin sivulta.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 06.03.06 - klo:14:58 »
Onko kukaan kokeillu sitä Lumen keltaisessa pullossa olevaa uudistavaa kasvovettä? Itse oon käyttäny sitä saman sarjan puysaria ja tykkään kovasti. Sillä tulee ihanan puhdas iho :) MIetin vaan sitä, että kun itse olen vasta 18-vuotta, niin onko tuosta sitten jotain haittaa, jos käyttää uudistavia tuotteita? Tuossa putsarissa se tuskin haittaa, kun se ei kuitenkaan ole kasvoilla kovinkaan kauaa. Mutta entäs tuo kasvovesi? ::)

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 06.03.06 - klo:15:22 »
Minä ostin eilen ensimmäistä kertaa Nivean herkän ihon kasvoveden. Tosi hyvältä vaikuttaa, jättää ihon ihanan pehmeäksi ja rauhoittaa hyvin puhdistuksen jälkeen. Tämä on kyllä paras tuote, mitä olen nivealta kokeillut.

Mä kans ostin tuota hetki sitten, lähinnä siksi, että vakuutuin incistä. Panthenolia, aloeta, sitä tehokosteuttaja polyquart...(jotain)-10:ä, kamomillaa... Tykkilen myös siitä paljon, tuntuu oikeasti kosteuttavan.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 06.03.06 - klo:20:06 »
Onko kukaan kokeillu maridermin ihonhoitotuotteita? :) Itse kerran kylässä ollessani kokeilin sarjan kasvovettä ja oli kyllä ihan hyvän tuntuista. Se tais olla joku kuivan ja herkän ihon versio. Nuo taitaa kyllä olla hieman ihan tavan markettisarjoja kalliimpia, mutta ei ne mitään kovin kalliita ole.. Kokemuksia?

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #52 : 06.03.06 - klo:21:14 »
_Miracle_, just tänään ostin Maridermin purnukoita edullisesti. 24-tunnin hoitovoide tuntuu hyvältä ja kosteuttavalta, laitoin Lumenen turvenaamion jälkeen eikä kiristä. Silmänympärysvoiteen koostumus aika kevyt.. Silmänympärykset kuitenkin pehmeät, ehkä paremman tuntuiset kuin Lumenen uudistavalla silmänymp.voiteella.

Samantien kommentti Herbinan kuivan ja normaalin ihon kasvovedestä, vaal.pun.purkki, ilmeisesti vanhaa sarjaa. Mukava, peruskasvovesi. Ei kuitenkaan jätä ihoa niin kosteutetun tuntuiseksi kuin edellinen, Vichyn kasvovesi. Kyllä tuota kuitenkin mielellään käyttää 2 e hintaan.
« Viimeksi muokattu: 06.03.06 - klo:21:18 kirjoittanut hilla »

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 06.03.06 - klo:21:19 »
Hilla, mistä ostin maridermia? Oliko alennuksessa? Itse noita tänään kaupassa katselin, mutta en sitten ostanut, kun ei ihan akuuttia tarvetta ollut..

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #54 : 06.03.06 - klo:21:29 »
Arastelen aloittaa uutta aihetta, joten vastaan nyt vielä tähän vaikka hieman vierestä meneekin..
Kokeilin hiljattain maridermin puhd.maitoa muutamana perättäisenä iltana. Vaikka tuote on "hellävaraiseen puhdistukseen" sai se minun posket kunnolla punottamaan ja kuumottamaan. Puhdisti kyllä meikin ihan hyvin, mutta joku tuotteessa ärsytti liiaksi.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #55 : 06.03.06 - klo:21:33 »
Ihan maxista, kaikki Maridermin  tuotteet 3,99/kpl.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 06.03.06 - klo:21:38 »
Olipas edullista.. oliko ne alennuksessa? Mö katoin niin se kasvovesikin oli melkein 9 euroa..  :o tai sitten on kyseessä eri kokoiset pullot.. tosin aika pieni pullo sekin oli mikä 9 e maksoi..

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #57 : 07.03.06 - klo:08:01 »
Ihan maxista, kaikki Maridermin  tuotteet 3,99/kpl.
No ohoh! Onpas halpaa! Cittarissa joskus katoin ja mielestäni pikkuputeloilla oli sikahinnat. Ei tod mitään tollasta...

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #58 : 08.03.06 - klo:01:23 »
Tänään ostamani Nivean herkän ihon (vaaleanpunainen) kasvovesi vaikutti oikein hyvältä. Ainakin raikasti kivasti. Aikaisemmin ei ole kokemusta kuin Lorealin normaalin ihon kasvovedestä, ja se ei vaikuttanut ihoon ainakaan positiivisesti, koska varmaan puolet pullosta jäi käyttämättä. Siitä on kyllä jo aikaa. Viime aikoina en ole käyttänyt kasvovettä ollenkaan. Mutta nyt ajattelin taas testata jos tuosta olisi jotain hyötyä. Lisäkosteutus ei olisi pahaksi, ja jos kasvoveden kerran pitäisi edesauttaa kosteusvoiteen imeytymistä, niin se kuulostaa hyvältä.

Kuivaatteko muuten kasvot aina kokonaan ennen kasvovedellä pyyhkimistä vai käytättekö vähän kosteaan ihoon?
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 08.03.06 - klo:11:07 »
Minä olen aina kuivannut kasvot pyyhkellä ennen kasvoveden levittämistä. Jotenkin tuntuu paremmalta niin.