Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159157 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #450 : 26.03.10 - klo:21:15 »
SK-II Facial Treatment Clear Lotionista yritin etsiä käyttökokemuksia mutta vedin vesiperän?
Jotenkin netistä sain sen kuvan että kyseessä olisi huipputuote, mutta itselleni on parhaillaan postissa vasta tulossa pikkuputeli ko. ainetta joten mä pääsen vasta ensi viikolla testailemaan millaisesta tuotteesta on kysymys.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #451 : 27.03.10 - klo:09:19 »
Nyt on käytössä ACO:n Face Young sarjan kasvovesi (vaaleanpunainen purkki). Toimii hyvin, ei ärsytä ja jättää mukavan pinnan ihoon. Mutta se koostumus on jotenkin outo, sellainen limaa muistuttava  :o Samanlainen koostumus oli siinä entisessä versiossa (pure and clean). Kun saan tämän loppuun ostan kyllä omaa kestosuosikkia eli Lumenen tasapainottavaa kasvovettä.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #452 : 28.03.10 - klo:17:29 »
Mä oon aika tykästynyt Aubrey Organics Vegecol-kasvoveteen. :) Ei jätä iholle hiukkaakaan kiristävää tunnetta, mutta raikastaa mukavasti. Ei pistele tai kihelmöi, hyvä herkällekin iholle. Tuoksustakin olen ruvennut tykkäämään tosi paljon, vaikka aluksi se oli aika outo. Himean lakritsimainen.  :D Inci on kivan simppeli.

Herbina Rauhoittava
kasvovesi sen sijaan jätti naaman kiristäväksi ja kihelmöi hieman. Hinta oli halpa ja pakkauskoko kätevä reissuille, ihan sen takia saatan joskus vielä ostaa. Ei kuitenkaan mikään lemppari. Tosi kuivalle iholle käyttäisin jotain muuta.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #453 : 05.04.10 - klo:13:55 »
Havaitsin sitten ikäväkseni muutama päivä sitten, että Favoran suihkittava kasvovesi on lopetettu/uudistunut.  :( Tilalle on tullut kaksi uutta versiota eri ihotyypeille ja INCI:t ovat muuttuneet täysin. Toinen taisi olla raikastava norm. ja sekaiholle ja toinen kosteuttava kuivalle iholle. Onko kukaan velä ehtinyt kokeilla näitä uusia versioita?

~Elina~

• Vieras
« Vastaus #454 : 05.04.10 - klo:14:24 »
^ Uusista kasvovesisuihkeista kuivan ihon Moisturising Toner Spray on tullut aiemman kasvosuihkeen tilalle. Uudessa versiossa ei ole lainkaan parabeeneja ja siihen on lisätty mieto tuoksu.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #455 : 05.04.10 - klo:14:31 »
^ Vilkaisin INCI-listoja molemmista vain suht nopeaan, mutta muistaakseni molemmat erosivat tältä osin aiemmasta tosi paljon, eli ei taida tuo kuivankaan ihon versio kuitenkaan olla kovinkaan paljon sama tuote. Aiemman INCI:ssä parabeeneja löytyi montakin sorttia, mutta muuten lista oli yksinkertainen ja aivan ihastuttava. Eipä tok toivoa näidenkään suhteen vielä kannattane heittää...  :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 05.04.10 - klo:18:08 »
Havaitsin sitten ikäväkseni muutama päivä sitten, että Favoran suihkittava kasvovesi on lopetettu/uudistunut.  :( Tilalle on tullut kaksi uutta versiota eri ihotyypeille ja INCI:t ovat muuttuneet täysin. Toinen taisi olla raikastava norm. ja sekaiholle ja toinen kosteuttava kuivalle iholle. Onko kukaan velä ehtinyt kokeilla näitä uusia versioita?

Eikä! Voi ei. Miksi, oi miksi?

Copper

• Vieras
« Vastaus #457 : 05.04.10 - klo:19:09 »
Mä olen myös lievästi järkyttynyt Favoran kasvovesisuihkeen uudistuksesta. Mulla on kasvovesisuihketta menossa nyt viides pullo ja se on aivan ehdoton suosikkini ollut. Mielelläni olisin ostanut sitä lisääkin. No, toisaalta mulla on iHerbistä pari kasvovettä, jotka eivät ole suihkittavia, että voisin toisen ehkä laittaa tuohon Favoran pulloon sen tyhjennyttyä. Vastaavaa inciä niissä ei tietenkään ole. :-\

Marizella

• Vieras
« Vastaus #458 : 08.05.10 - klo:16:56 »
Minä, monia kasvovesiä kokeilleena, voin suositella Phytomerin ruusukasvovettä. Aivan ihana tuoksu ja puhdistaa hyvin loput meikin rippeet.  Sopii myös silmähauteeksi turvonneille luomille. Ison 400 ml pullon sai Sokokselta tarjouksesta 200 ml hinnalla syksyllä. Kannattaa seurata tarjouksia.

Halpismerkeistä oon tykänny Herbinan (vaal.pun.)kuivan ihon kasvovedestä sekä Nivean vastaavasta versiosta.

Myös Lumenen Milky Touch on OK.  By the way, olen huomannut, että vaikka mulla on sekaiho, niin kuivalle iholle tarkoitetut kasvovedet sopivat parhaiten. Eivät kuivata liikaa.

Ajattelin just tätä ketjua lukiessa, että eikö kukaan muu käytä noita halpismerkkejä! Mulla on eka kasvovesi nyt käytössä, eli aika hakuammuntaa oli valinta, niin päädyin sitten tuohon Herbinan vaal.punaisessa pullossa olevaan kasvoveteen. Sopii mun iholle, lisäksi se oli halvin mitä hyllystä löyty, eikä rahaa ollu määrättömiä käytössä :D

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 08.05.10 - klo:18:04 »
Minä, monia kasvovesiä kokeilleena, voin suositella Phytomerin ruusukasvovettä. Aivan ihana tuoksu ja puhdistaa hyvin loput meikin rippeet.  Sopii myös silmähauteeksi turvonneille luomille. Ison 400 ml pullon sai Sokokselta tarjouksesta 200 ml hinnalla syksyllä. Kannattaa seurata tarjouksia.

Halpismerkeistä oon tykänny Herbinan (vaal.pun.)kuivan ihon kasvovedestä sekä Nivean vastaavasta versiosta.

Myös Lumenen Milky Touch on OK.  By the way, olen huomannut, että vaikka mulla on sekaiho, niin kuivalle iholle tarkoitetut kasvovedet sopivat parhaiten. Eivät kuivata liikaa.

Ajattelin just tätä ketjua lukiessa, että eikö kukaan muu käytä noita halpismerkkejä! Mulla on eka kasvovesi nyt käytössä, eli aika hakuammuntaa oli valinta, niin päädyin sitten tuohon Herbinan vaal.punaisessa pullossa olevaan kasvoveteen. Sopii mun iholle, lisäksi se oli halvin mitä hyllystä löyty, eikä rahaa ollu määrättömiä käytössä :D
Kyllähän täällä monikin käyttää halpiksia, esim. Lactolinen kasvovesi on täällä todella monien suosikki, ja Lorealin kuivan ihon versiokin taitaa olla suosiossa. Muistaakseni myös Erisanin ja Herbinan kasvovedet on saaneet kehuja.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #460 : 08.05.10 - klo:22:39 »
Tähän mennessä mun ehdoton lemppari on Herbinan MarjaSpa Soft kasvovesi (just se vaaleanpunainen pullo), tuoksukin on ihana. Oon nyt pari päivää käyttänyt Herbinan Sensitive kasvovettä ja myös se vaikuttaa hyvältä. Kasvovesissä en ole edes tainnut koskaan kokeilla mitään hintavampaa merkkiä.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 01.06.10 - klo:10:40 »
Ostin jo toisen putelin Pirkan kasvovettä. Ei mikään huipputuote, mutta hyvä peruskasvovesi edulliseen hintaan. Raikastaa ja kosteuttaa hellävaraisesti, eikä kuivata/ärsytä yhtään. Tuoksukin on mieto ja ihan miellyttävä.
1b M ii

Tristy

• Vieras
« Vastaus #462 : 01.06.10 - klo:21:21 »
Mullakin on tällä hetkellä käytössä tuo Pirkan kasvovesi. Jotenkin epäilyttää, kun se "kuplii" vähän saippuamaisesti, jos vaikka pumpulilappua vähän painaa kasaan sen jälkeen, kun on kaatanut ainetta siihen. En osaa oikein selittää, mutta käväisi mielessä kyllä ajatus sen pesemisestä pois kasvoilta. Ihan ok tuo on kyllä muuten, en ole omassa käytössäni huomannut kasvovesillä oikeastaan mitään eroa (tai vaikutustakaan itseasiassa).

poni

• Vieras
« Vastaus #463 : 02.06.10 - klo:12:31 »
Siis MIKSI piti mennä muuttamaan Favoran kasvovesisuihke!?!?! Se oli niin täydellinen ja sopi moneen tarkoitukseen ihan loistavasti puhumattakaan siitä, että se suihkutusmekanismi oli oikeasti toimiva ja tasaisen ihanan sumun sai kasvoilleen. Toisin on nyt. Ostin kuivan ihon version, kun katsoin, että siinä oli aloeta ainakin ja ajattelin, että se olis lähempänä vanhaa. No ei ole. Ensimmäisenä alkaa ärsyttää uudistettu pullo, josta ei saa tasaista suihketta millään, vaan tiukan ja liian kovan ruiskauksen yhteen kohtaan naamaa. Lisäksi se on hajustettu, eikä millään maailman parhaalla tuoksulla. Koko se freesiys, mikä vanfassa Favorassa oli on nyt menetetty. Ihan susi uudistus mun mielestä, minkä ihmeen takia pitää toimiva tuote mennä sössimään!

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #464 : 02.06.10 - klo:16:12 »
Minä löysin itselleni täydellisen kesä-kasvoveden ja saman sarjan puhdistusvaahdonkin: Logonan minttu-sarjasta. Nuo minttu-tuotteet on rasvoittuvalle ja sekaiholle tarkoitettu, ja nyt kun olen niitä viikon käyttänyt, ihohuokoset on selvästi puhtaamman ja kireämmän näköiset. Harvoin mun iholla millään saa näkyviä tuloksia, mutta nämä tuntuu jotain tekevänkin. Varsinaisesti nuorelle akneiholle tarkoitettu mutta toimivat paksulla, kesäaikaan rasvoittuvalla keski-ikäisen ihollakin.