Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159154 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #465 : 14.06.10 - klo:21:51 »
Siis MIKSI piti mennä muuttamaan Favoran kasvovesisuihke!?!?! Se oli niin täydellinen ja sopi moneen tarkoitukseen ihan loistavasti puhumattakaan siitä, että se suihkutusmekanismi oli oikeasti toimiva ja tasaisen ihanan sumun sai kasvoilleen. Toisin on nyt. Ostin kuivan ihon version, kun katsoin, että siinä oli aloeta ainakin ja ajattelin, että se olis lähempänä vanhaa. No ei ole. Ensimmäisenä alkaa ärsyttää uudistettu pullo, josta ei saa tasaista suihketta millään, vaan tiukan ja liian kovan ruiskauksen yhteen kohtaan naamaa. Lisäksi se on hajustettu, eikä millään maailman parhaalla tuoksulla. Koko se freesiys, mikä vanfassa Favorassa oli on nyt menetetty. Ihan susi uudistus mun mielestä, minkä ihmeen takia pitää toimiva tuote mennä sössimään!

Mua ärsyttää myös tuo uudistus ihan mielettömästi. Laitetaan palautetta, josko voisivat ottaa vanhan kasvosuihkeen takaisin  O:)

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #466 : 15.06.10 - klo:12:49 »
Olen muutaman viikon käyttänyt Revlonin 24-hours Gentle Toneria, 400ml maksoi Emotionissa 9,90.
Kasvovesi on mukavan kosteuttava ja tuoksu miellyttävän mieto. Tuo hieman mieleen L'orealin Hydra Confortin, mutta ei ole aivan niin geelimäistä ja paksua. Kuitenkin paksumpaa, kuin kasvovedet yleensä.
Nyt kesällä olen jättänyt yövoiteen käytön pois ja tämän Revlonin kanssa on toiminut ongelmitta.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #467 : 20.06.10 - klo:11:31 »
Oon nyt muutaman päivän käyttänyt Reviva Labsin Glygolic Acid -kasvovettä ja ainakin näin vähän käyttökokemuksen jälkeen tykkään kyllä todella paljon. Kasvovesi on hajusteeton, eikä kasvoveden sisältämä glykolihappo kirvele mun iholla yhtään. Toivon mukaan tuosta on apua rasvaisen ihon hoitoon.

INCI on yksinkertaisen simppeli, tehokas ja kasvovesi sisältää mm. aloe veraa, hyaluronihappoa ja allantoiinia:

Demineralized spring water, aloe vera gel, glycolic acid, polysorbate 20, hyaluronic acid, hydrolized mucopolysaccharides, allantoin, beta carotene, ammonium hydroxide, potassium sorbate, sodium benzoate, citric acid

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #468 : 25.08.10 - klo:16:23 »
Kesäksi hankittu Nivea visage refreshing toner on ollut ihan kelpo tuote. Kasvovesi on tuntunut INCIssä toisena olevasta denaturoidusta alkoholista huolimatta ihan yllättävän hellävaraiselta - ellei jopa liian hellävaraiselta. Erityisesti T-alueeni on nimittäin ollut viime kuukaudet ihan superrasvoittuva ja sen takia minun puolesta Nivean kasvovesi olisi saanut olla vaikka tujumpaakin.

No, tiedänpähän että uskaltautunen käyttämään tätä vaikka talvellakin. Ei nimittäin tunnu nyt siltä, että tämä voisi kuivattaa ihoa silloinkaan liikaa.

Poissa Bosbon

• Haiven
  • *
« Vastaus #469 : 29.08.10 - klo:13:51 »
Mä tykkään Nivean ja Garnierin herkän/kuivan ihon kasvovedestä, niistä vaaleanpunaisista. Lacto line on ihan kiva, mutta ei musta niin kosteuttava kuin esim. juuri sitä ennen käyttämäni Nivea. Tosin Nivean tuoksu vähän tökkii, mutta ehkä sen kestää...

Strix

• Vieras
« Vastaus #470 : 29.08.10 - klo:15:42 »
Thayersin rose petal kasvovesi on melkein loppu. Pohja peittyy enää. Tammikuussa tilasin ja joka päivä olen käyttänyt. Hirveän hyvää tavaraa, ostan vielä uudestaan. Ehdin jo ostamaan rainbown kasvovettä isossa pullossa, inci näytti tyydyttävältä ja tuntui kasvoilla samalta kuin lacto line. Vaihdan veden rainbown pullosta thayersin pulloon kun se on niin paljon sievempi :)

Matkoilta ostin tämännäköisen: http://img.store.pchome.com.tw/~prod/M00247490/Orangetree.jpg
Christian Lenart appelsiininkukkavettä kasvoille. Pullo on mielestäni sievä, lasinen ja painava. Kasvovedessä oli sitä itseään, ei ylimääräisiä hoitavia ainesosia. Tuoksui vahvasti appelsiininkukille, mielestäni hyvä. Toimii hyvin kasvovetenä.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #471 : 02.09.10 - klo:11:18 »
Osaisiko joku suositella hyvää kasvovettä sekaiholle? Minulla on ollut käytössä Pirkan mieto ja hoitava kasvovesi eikä siinä ole varsinaisesti mitään vikaa, mutta kaipaisin jotain vähän kuivattavaa kasvovettä finnien ja kiiltävän t-alueen vuoksi. Sorruinkin ostamaan garnierin kasvoveden, sininen pullo mutta haju oli niin kuvottava että ihan turha ostos :( Kasvovesi haisi _kalalle_! Ensin kuvittelin oman hajuaistini tekevän tepposet, mutta kun mieskin sanoi, että miksi täällä haisee ihan kala, niin tuli kiire pestä kasvot..

Eli kasvovesi joka auttaisi pitämään t-alueen mattana ja kuivattaisi finnejä sekä ehkäisisi uusien muodostumista..

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #472 : 02.09.10 - klo:14:28 »
^ En ikinä lakkaa ylistämästä Nivea Young Stay clear! -kasvovettä. Ei sisällä alkoholia, kuten muut "nuoriso"sarjojen kasvovedet, mutta tuntuu kuitenkin puhdistavalta. Mitään kiristävää tunnetta siitä ei kuitenkaan jää, vaan esim. Lushin FF -putsarin jälkeen tuntuu jopa auttavan kiristelyyn. Saattaa olla osin psykosomaattistakin, mutta aina kun vaihdan hetkeksi johonkin toiseen kasvoveteen, naama räjähtää täysin. Ja tietysti paranee, kun vaihdan takaisin. Puhdistava, muttei kiristävä! Kiiltelyyn en osaa sanoa juuta enkä jaata, koska en itse siihen pahemmin kiinnitä huomiota (enkä oikeastaan edes tiedä kiilteleekö naamani noin muutenkaan).
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 02.09.10 - klo:14:33 »
^ No se ei varmaan sitten kiiltele jos et ole huomannut asiaa ;) Meinaa kun se kiiltelee, niin sen kyllä huomaa :D Muistan käyttäneeni joskus tuota Nivean kasvovettä ja se taisi kyllä meikäläisellä jäädä käyttämättä  :-\

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #474 : 02.09.10 - klo:14:52 »
Mä olen nyt testannut kolme halpista - se L'Oréalin Hydra Confort (tjsp), Lactoline ja Herbina MarjaSpa Soft. Herbina, joka tälläkin hetkellä vielä käytössä, on noista huonoin mun iholle. Ei oikein jätä sellaista kosteutettua tuntumaa niinkuin nuo kaksi muuta, ja hajukaan ei ole niin hyvä kuin luulin MarjaSpan suihke-jätettävän perusteella :(

Lactoline oli parempi, selkeästi riittoisampi ja tuntui virkistävän ihoa. Voiton taitaa kuitenkin viedä Hydra Confort, eli sitä kehiin seuraavaksi taas. Onneksi tuo Herbina näyttää hupenevan nopeasti ;)

Kaikista mieluiten käyttäisin kuitenkin Clarinsin yhtä kuivan ihon kasvovettä (en muista tarkkaa nimeä ja ei ole pakkauksiakaan tallessa..), mutta ero hinnoissa on suurempi kuin ero laaduissa, joten pysyn Hydra Confortissa...
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #475 : 03.09.10 - klo:12:54 »
Päädyin sitten Herbinan Clear Line kasvoveteen joka vaikutti ihan hyvältä. Maksoi 4-5e ja ei kuivattanut niin paljon kuin kuivattavasta INCIstä olisi voinut luulla. Jätti todella raikkaan ja hyvän fiiliksen, rauhoitti punottavia finnejä ja iho on pysynyt tänään hyvin mattana. Tuoksu oli sellainen sitruunainen kirpeä aika perus. Sain kyllä katseita osakseni muilta asiakkailta kun nuuhkin kasvovesiä ;D Vaan tuo garnierin ''kalavesi'' oli jotain niin kamalaa, että en halua ostaa vastaavaa haisupommia toiste! Kävi myös mielessäni, että josko kasvovesi olisi jotenkin pilalla..

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #476 : 03.09.10 - klo:13:10 »
^Tee Garnierille reklamaatio  ;D Saat hyvityksen, ja onhan mahdollista että koko kasvovesierä on pilaantunut.  :3

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #477 : 03.09.10 - klo:13:14 »
^^ mulla on ollut tuota Garnierin kasvovettä, se haisi ihan kamalalle ja voimakkaalle mutta ei mielestäni kalalle :-X
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #478 : 03.09.10 - klo:13:47 »
^^ Kannattaa koittaa reklamoida, sillä jos tuoksu on noin poikkeava, ja tuotteessa on päiväystä (plus että kyseessä on kuitenkin erittäin säilyvä tuote), niin siinä on pakko olla joku vika.

Toinen asia on tietysti se, miten Garnierilla suhtaudutaan siihen. Tiedän tapauksen, jossa hiusvärireklamaatio meni "nyt ihan vain näin poikkeustapauksena läpi", kun asiakas ei voinut lähettää päähän lätkimäänsä hiusväriä Garnierille. Tietysti nyt tässä tapauksessa voit sen putelin lähettää, mutta olen kuullut, että ko. firman suhtautuminen reklamaatioihin on todella, todella nihkeää ihan ilmiselvissäkin tapauksissa.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #479 : 03.09.10 - klo:13:53 »
Joo no en taida jaksaa vaivautua.. Vähän pelkään että sen KUULUU haista tuolle ;D Mutta oli kyllä jotain ihan hirveää.. Täytyy nuuhkia kaupassa jotain toista samaa pulloa, jos haisee yhtä kuvottavalle niin sittenhän se vaan haisee sille, mutta jos haju on eri niin silloinhan minun pullossani on jotain vikaa.