Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159135 kertaa)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #480 : 16.09.10 - klo:20:45 »
Mulla on nyt käytössä Herbina Marja Spa Soft kasvovesi (siis se vaaleanpunainen pullo), enkä kyllä tykkää tästä yhtään. Tuoksuu tosi voimakkaan marjaisalle ja kirvelee iholla ja silmissä. Mulla ei edes ole mitenkään herkkä iho ja kuvittelin tuon olevan jotenkin hellävaraista. Suihkepullosta tuota ei voi suihkia kasvoille lainkaan, koska menee aina väkisinkin hieman silmiin ja kirvelee ihan hulluna.

Mites se Thayersin Rose Petal, kirveleekö silmissä? Sitä olen nyt harkinnut seuraavaksi, tai sitten ostan hyviksi havaittuja Dermon Luonnonkosmetiikka kasvovettä tai Lactolineä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 16.09.10 - klo:21:15 »
^ Thayersin Rose Petal ei kirvele ollenkaan. Joskus jopa se "kirkastaa" silmät: Kun olen pessyt meikit pois, tuntuu joskus silmissä hassulta, sinne menee jotain vettä tai pesuainetta tms. Kun pyyhin sitten silmänympärykset kevyesti Thayersilla, tuntuu taas ihan normaalilta. Se on kyllä tosi hellävaraista.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 16.09.10 - klo:21:21 »
^Kuulostaa sitten kyllä nappituotteelta mulle. Mun iho ei ole herkkä, mutta silmät on ja se aina rajaa tietenkin vähän tuotteiden valinnassa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 16.09.10 - klo:23:51 »
Kun Favoran suihkittava kasvospray uudistui, niin siirryin käyttämään Vichyn lähdevesispraytä, ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen! Itse asiassa tämä tuntuu toimivan paremmin kuin Favora ja iho jää jotenkin raikkaammaksi ja voiteidenkin jälkeen mattaisemmaksi. Parasta näissä suihkittavissa kosteuttajissa on se, että märälle iholle kaikki voiteet on paljon helpompi levittää ja niitä riittää pienempi määrä. Mutta kyllä nämä tuntuvat myös tuovan lisäkosteutusta ja auttavat pitämään pintakuivuutta kurissa.

Avenen vastavaan sprayhin ilmestyi todella tunkkainen ja alumiininen (pullosta?) tuoksu jo puolessa välissä pulloa. Muutoin toimii yhtä hyvin kuin Vichy. Vichyyn tuota tunkkaista hajua ei ole ilmestynyt.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #484 : 17.09.10 - klo:10:21 »
Mulla on nyt käytössä Herbina Marja Spa Soft kasvovesi (siis se vaaleanpunainen pullo), enkä kyllä tykkää tästä yhtään. Tuoksuu tosi voimakkaan marjaisalle ja kirvelee iholla ja silmissä. Mulla ei edes ole mitenkään herkkä iho ja kuvittelin tuon olevan jotenkin hellävaraista. Suihkepullosta tuota ei voi suihkia kasvoille lainkaan, koska menee aina väkisinkin hieman silmiin ja kirvelee ihan hulluna.

Aika jännä juttu, mulla ei nimittäin kirvele yhtään Herbina silmissä, vaikka pyyhin aina silmäluomet ja ripsirajan puhdistuksen päätteeksi! Ihokin tuntuu rauhoittuneelta ja kosteutetulta tän jälkeen.

Näköjään hirmu yksilöllistä mikä tuote sopii kellekin..

Olen tykkäillyt paljon myös Biothermin biosource kuivan jaherkän ihon kasvovedestä (vaaleanpunainen pullo) mutta järkytyin äsken kun  huomasin että INCIssä on neljäntenä alcohol denat.?? Ei kuitenkaan tunnu käytössä kuivattavalta.
« Viimeksi muokattu: 17.09.10 - klo:12:18 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #485 : 17.09.10 - klo:15:37 »
Mulla on Herbinan sekaihon kasvovettä ja se on ihan hyvin toiminu, ei kuivata nii paljo ku esim Lorkun Pure Zone eli oikeastaan aika hyödytön kun nimenomaan haen kuivattavaa, jota käyttelen aina satunnaisesti ihon ollessa hieman huonommassa kunnossa. Mutta tuleehan siitä ihan virkistynyt olo kasvoja pyyhkiessä. Ja mikä tärkeintä, se oli euron tarjoustalossa alessa.
« Viimeksi muokattu: 17.09.10 - klo:15:39 kirjoittanut Fii »
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #486 : 18.09.10 - klo:18:25 »
Mulla on myös tuota Herbinan vihreässä pullossa olevaa sekaihon kasvovettä ja mun mielestä se tuntuu paljon paremmalta kasvoilla, kun se vaaleanpunainen. Tuo vaaleanpunainen kirvelee, mutta vihreä kosteuttaa ja raikastaa. Luulisi olevan juuri toistepäin, kun tuossa vihreässä on alkoa, mutta mä luulen, että tuossa vaaleanpunaisessa on vaan joku ainesosa, mistä mun nassu ja silmät ei tykkää. Ostin nuo kanssa joskus Tarjoustalosta halvalla. :)

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 20.09.10 - klo:06:26 »
Mullakin on käytössä Herbinan vaaleanpunainen kasvovesi ja en tykkää. Ensinnäkin tuoksu on mielestäni turhan voimakas ja ällöttävän esanssinen. Kasvovesi kirvelee herkästi silmissä, ei ole erityisen kosteuttava, eikä rauhoita ihoa. Aivan turha tuote. Ei sinänsä yllätys, sillä Herbinan jo valikoimista poistunut Soft Care -kasvovesi oli ihan yhtä voimakkaan tuoksuinen ja mitäänsanomaton tuote. Ihan kuin olisi pyyhkinyt kasvonsa pelkällä vedellä..

Herbinaan pettyneenä innostuin tilaamaan Thayersin Rose Petalin. Sitä on kehuttu täällä niin paljon, että pakkohan munkin on kokeilla :)
1b M ii

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 30.09.10 - klo:10:57 »
Korkkasin eilen Akamutin ruusuvesipullon. Kasvojen pyyhkimisen jälkeen ihoa pisteli jännästi, aivan kun joku olisi nipistellyt. Tunne loppui kasvovoiteen levittämisen jälkeen, mutta täytyy sen jotenkin tehota kun noin pistelee.  ;D

Diamond

• Vieras
« Vastaus #489 : 30.09.10 - klo:12:46 »
Mulla on myös tuota Herbinan vihreässä pullossa olevaa sekaihon kasvovettä ja mun mielestä se tuntuu paljon paremmalta kasvoilla, kun se vaaleanpunainen. Tuo vaaleanpunainen kirvelee, mutta vihreä kosteuttaa ja raikastaa.

Herbinan vihreä sekaihon kasvovesi on oma suosikkini.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #490 : 30.09.10 - klo:13:03 »
Mä sitten taas tykkään Herbinan vaaleanpunaisesta todella paljon. Tuoksukin on ihan oikeasti vadelmainen, eikä vain esanssinen  :l Sekaiholleni tuo oli varsin passeli perus kasvovesi.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #491 : 30.09.10 - klo:13:05 »
Olen nyt käytellyt pullollisen Herbinan sinistä clear line kasvovettä, joka on rasvoittuvalle iholle tarkoitettu eli todella alkoholipitoista, mutta se todella toimii! Aamuin illoin pyyhin kasvot kasvovedellä ja annan ihon kuivua hyvin ennen voiteiden levitystä. _Yhtäkään_ valkopäistä finniä ei ole tänä aikana kasvoihin tullut!

Vaikka suhtauduin varauksella aineen voimakkuuteen, on ihoni kestänyt sen hyvin. En ole huomannut minkäänlaista kuivumista, ärsytystä tms. Siis minä, joka saan herkkyysreaktioita ihan kaikesta :D Liian lähelle silmiä aine ei sovi sillä alkoholin voimakas ''tuoksu'' voi hiukan kirveltää silmiä.

Ja mikä parasta; jos finni on nousemassa, se kuivuu kasaan ennen kuin ehtii ''pinnalle'' kun käyttelee tätä kasvovettä.

Yleensä siis naama oli aina täynnä valkoisia finnejä jotka vain odottivat puristamistaan *yök* olin jo vaipua epätoivoon kun kaikkialla mainostetaan aineita mustapäihin, mutta mistään ei tuntunut löytyvän apua noihin valkoisiin.

Kasvovesi taisi maksaa cittarissa vähän päälle 4e eli ei ole paha hinta jos kokeilla haluaa.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 30.09.10 - klo:16:50 »
^ ostin myös tuota kasvovettä ja samaa mieltä olen, kuivattaa kyllä kivasti näppyjä! :)
2a F ii – Iho: kuiva

Soven

• Vieras
« Vastaus #493 : 09.01.11 - klo:16:09 »
Ääh, ostin Favoran kosteuttavan kasvovesisuihkeen ja se ärsyttää ihoani toden teolla. Couperosa villiintyy, punaisia läiskiä ilmaantuu muuallekin ja kutittaa. Mikäköhän siinäkin nyt on  :-\ En ole tietääkseni edes hajusteherkkä

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #494 : 10.01.11 - klo:11:46 »
Itselläni tällä hetkellä käytössä Hada labon kasvovesi, joka on hyvin geelimäistä ja kosteuttavaa. Olenkin huomannut että se on paras levittää sormilla iholle kun niin "paksua". Melkeimpä voisi sanoa sitä seerumiksi  :D Kiva tuote silti.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey