Olen nyt käytellyt pullollisen Herbinan sinistä clear line kasvovettä, joka on rasvoittuvalle iholle tarkoitettu eli todella alkoholipitoista, mutta se todella toimii! Aamuin illoin pyyhin kasvot kasvovedellä ja annan ihon kuivua hyvin ennen voiteiden levitystä. _Yhtäkään_ valkopäistä finniä ei ole tänä aikana kasvoihin tullut!
Vaikka suhtauduin varauksella aineen voimakkuuteen, on ihoni kestänyt sen hyvin. En ole huomannut minkäänlaista kuivumista, ärsytystä tms. Siis minä, joka saan herkkyysreaktioita ihan kaikesta

Liian lähelle silmiä aine ei sovi sillä alkoholin voimakas ''tuoksu'' voi hiukan kirveltää silmiä.
Ja mikä parasta; jos finni on nousemassa, se kuivuu kasaan ennen kuin ehtii ''pinnalle'' kun käyttelee tätä kasvovettä.
Yleensä siis naama oli aina täynnä valkoisia finnejä jotka vain odottivat puristamistaan *yök* olin jo vaipua epätoivoon kun kaikkialla mainostetaan aineita mustapäihin, mutta mistään ei tuntunut löytyvän apua noihin valkoisiin.
Kasvovesi taisi maksaa cittarissa vähän päälle 4e eli ei ole paha hinta jos kokeilla haluaa.